Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 18. 9h:55' EZ A 786. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 787. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1760. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 127. varázslatot a 69. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 86. varázslatot a 247. varázslatot |
ba 415 | nem támadod a 415. szörnyet |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Laria, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia."
be 747 138 213 | bemész a 747. épületbe |
be 748 2 | bemész a 748. épületbe |
bb 522 719 567 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (719 darabot) |
pbe 3000 4770 | beraksz a bankba 3000 aranyat a 4770. kalandozónak |
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány jobb első lábát. (8 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a smaragd sárkány nyakát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 arany, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 9 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 54 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 19636 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 71) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 179, gyógyulás: 199, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [356,59] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Dühöngő. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Dühöngő jobb karját. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Dühöngő jobb lábát. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a Dühöngő testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nem vagy felkészülve a Dühöngő gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a Dühöngő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Dühöngő nadrágja (ld. enc.). 20023 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 67) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 142, gyógyulás: 213, összesen: +71 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal oldalát. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4647 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 83) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével jól megszúrod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Thargodan zsoldos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 19) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 9, gyógyulás: 66, összesen: +57 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály testét. (4 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Karmait felemelve, a lidérckirály meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9088 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 7) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 8, gyógyulás: 108, összesen: +100 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Rém sötét esszenciáját. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Rém testét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a Rém jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15492 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 44) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1236, sebződés: 43, gyógyulás: 167, összesen: +124 ÉP}
v 198 346 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
[346,106] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 19 arany és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4550 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 95) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós jobb vállát. (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 97) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 45, gyógyulás: 117, összesen: +72 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós jobb lábát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével megbököd a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 32) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 31, gyógyulás: 132, összesen: +101 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 25 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (67 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével kicsit megsebzed az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 4 évet. (Önanalízis: +12% vitalitás.) Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], 46 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 16784 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 63) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1253, sebződés: 357, gyógyulás: 171, összesen: -186 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3050 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 840 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26371 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 72) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4618, sebződés: 336, gyógyulás: 70, összesen: -266 ÉP}
(Továbbmész...) [344,108] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A távolból robbanások hangját hallod. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy gyilkos csalánt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy drótszőrű mópat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 205 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a drótszőrű mópat jobb oldalát. (8 támadással 767 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat felkarcolja a combodat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A drótszőrű mópat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (313,117)-> 26 arany, -2 ÉP] 20657 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 82) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1772, sebződés: 331, gyógyulás: 22, összesen: -309 ÉP}
(Továbbmész...) [343,108] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy nekrofunt. Délnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy mópat boly van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kr'uagon pusztító. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3050 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 423 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a kr'uagon pusztító testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a kr'uagon pusztító jobb oldalát. (8 támadással 803 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A kr'uagon pusztító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27408 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 23) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4791, sebződés: 763, gyógyulás: 71, összesen: -692 ÉP}
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a káoszbajnok jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7601 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 63) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 12, gyógyulás: 107, összesen: +95 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 9) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 72, gyógyulás: 100, összesen: +28 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3050 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 610 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Eláraszt a borzalmas tűzön túli tűz. (308 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 5 aranyló ugarhéj, 2 csillezsályalevél, 3 ében toboz, 7 isteni könnycsepp, 2 mákrózsa virág. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 33) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3433, sebződés: 918, gyógyulás: 2, összesen: -916 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a márvány sárkány fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 19636 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 32) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 281, gyógyulás: 280, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [341,108] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy életszikla van. Északra egy mópat boly van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mópat gigász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász testét. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópat gigász testét. (8 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a mópat gigász jobb első lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mópat gigász patája súrolja a combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12910 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 81) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 26, gyógyulás: 180, összesen: +154 ÉP}
(Továbbmész...) [340,109] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy életsziklát.
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 5000 | használod a 697. tárgyat |
al 56 35 | áldozol: az 56. tárgyat a 35. tárgyat |
al 447 5 | áldozol: a 447. tárgyat az 5. tárgyat |
al 312 5 | áldozol: a 312. tárgyat az 5. tárgyat |
al 582 5 | áldozol: az 582. tárgyat az 5. tárgyat |
al 429 20 | áldozol: a 429. tárgyat a 20. tárgyat |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
ek 116 90 313 | t. energia kisütése: 116 90 313 |
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord bal lábát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4675 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [338,109] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus jobb vállát. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével megbököd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 10203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 63) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 213, gyógyulás: 137, összesen: -76 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a Thargodan légiós jobb karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 29, gyógyulás: 143, összesen: +114 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3050 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a gh'raiton ölész testét. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A gh'raiton ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27408 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; (rnd: 1) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4804, sebződés: 447, gyógyulás: 92, összesen: -355 ÉP}
(Továbbmész...) [337,110] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy káoszbajnok lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a káoszbajnok jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7601 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; (rnd: 69) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 14, gyógyulás: 110, összesen: +96 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
szk 314 | keresed a 314. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
VG'AXTOL TORZÍTÓ (416. SZÖRNY) Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz! |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
ÁRNYTÜNDÉR CSONTVÁZ (629. SZÖRNY) Bár az árnytündérek többnyire kimaradtak a három ősi nemzet csatározásaiból, mégis elkerülhetetlen volt, hogy néhány háborút az ő földjükön vívjanak meg. Ezenkívül a végső felvonásban elszabadult triklem drakolderek teljes harci dühvel végigvonultak sötét földjeiken, mindenhol pusztítást és fertőt hagyva maguk után. Bár az árnytündéreket a még a halál mivoltát is megtagadó makacsság megölhetetlenné teszi, a triklem drakolderek megtalálták a módját, hogy megmutassák, az ő hatalmuk még ezt is képes keresztülhágni. Ennek következtében árnytündérek hada kényszerült hosszabb-rövidebb időre a túlvilág pokolszerű körülményei közé. De úgy néz ki, Leah befolyása nem volt elég az ott tartásukra, elgyötört testük előbb-utóbb visszatért az anyagi létsíkra. Kilátástalanná vált az életük, csak a bosszú- és gyilkolásvágy hajtja őket. A vámpirizációra immúnisak. |
ML'OTHAG ABRONCS (797. TÁRGY) Ha a tl'urlang formázás segítségével mind az öt ismert éjfatty származékát összevegyíted, és egy bunthar bőr segítségével abronccsá formázod, különleges eszközt kapsz. Ez az óriási, fekete és kemény gyűrű képes valamilyen hideg, negatív energiát fókuszálni. Amikor egy éjfatty gyorsan elpárolgó teteme fölé tartod, van rá esély, hogy lokálja és kiemelje a teremtmény idegen esszenciáját! Vibráló burokba vonva, védi és tartósítja ezt a pulzáló miazmát. Az abroncsot mindig automatikusan használod, ha leölsz egy ilyen lényt, KF-elned nem kell. Ha nem találsz esszenciát, arról nem kapsz üzenetet, csak arról, ha igen. A Thargodan varázslótoronyban kihallgatott beszélgetések alapján valószínű, hogy ezek az esszenciák az alapjai azon relikviáknak, amelyek segítségével végül az éjfattyakat sikerült elűzni. Az abroncs készítéséhez a KT 797 parancsot kell kiadnod 10 TVP-ért, és persze kell 500 VP a tl'urlang formázásra is. A fentiek mellett a ml'othag abroncs hasznos tulajdonsága, hogy valamelyest csökkenti a kritikus ütést okozó éjfattyak halálos csapásának esélyét. |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY) A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor. |
DÜHÖNGŐ NADRÁGJA (1565. TÁRGY) Leölve Dühöngőt - bármennyire is perverz dolognak tűnik - lerángathatod róla a nadrágját - persze csak ha az imént végetért csata során nem vagdostad nyiszlikbe kardoddal. Azt beszélik egy nagyhatalmú Thargodan mágus ajándékozta ezt Dühöngőnek, valamikor évekkel ezelőtt, a neki tett szolgálataiért. Hogy miféle szolgálatok lehettek azok, arról a pletykálkodóknak is csak halvány, minden fantáziát megmozgató elképzeléseik vannak. Ha Dühöngő nadrágját felhúzod, +4 védettséget, +3 IQ-t, +3 szerencsét és +30 max. VP-t kapsz. Persze ahhoz, hogy ezt megtehesd, elegendően magas, legalább 27. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
SOLISAR AURÁJA (240. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Solisar, a nagyhatalmú druida volt Sheran hívei közül az első, aki a Sötét Földre utazva, sárkányokat győzött le, amikor megpróbálta a kietlen pusztaságot újra élővé tenni (sajnos sikertelenül). Visszatérte után tapasztalatait megosztotta sok más rend híveivel, így vált elterjedt varázslattá a nagyhatalmú Solisar aurája, amely felezi a leheletek által okozott sebzést, és még a sárkányok által gyakran használt elnyelés sem képes semlegesíteni. Solisar aurájának a használata 20 varázspontba kerül, anyagi komponense egy tűzbimbó. Solisar auráját a TV listából a program akkor fogja kiválasztani, ha leheléssel bíró ellenféllel kerültél szembe. |
Erő: | 51 (58) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 44 (51) | Támadás: | 109 (113) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 42 (56) | Védekezés: | 123 (132) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/47 év |
Egészség: | 42 (67) | Életpont: | 1217/1254 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (90) | Varázspont: | 3138/1114 | Pénz: | 3979 arany | Kép. pont: | 37 |
Tudatpont: | 98/56 | Pszi pont: | 563/235 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 25/17 | szúrófegyverek: | 47/73 (+16%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 22/35 |
dobófegyverek: | 38/29 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/87 | 2. nyomkövetés: | 72/22 (+5%) | 3. mászás: | 25/28 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 24/28 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/38 | 6. gyógyítás: | 62/86 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 28/48 (-44%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 160/13 (+53%) | 11. taumaturgia: | 143/69 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 23/21 | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 15/18 |
16. szörnyismeret: | 23/49 (+22%) | 17. pszi: | *61/100 (+98%) | 18. zárnyitás: | 29/88 |
19. vadászat: | 21/9 | 20. vitalitás: | 3/87 (+12%) | 21. bányászat: | 30/92 |
22. testépítés: | 9/16 | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 17/88 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
6. regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280), roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), tlopedmuk halálbáró (#621), manaelementál (#290), Techiulan (#400) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), fertőzött ent (#403), árnygólem (#586), ml'othag szürcsölő (#415), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (115,12,2) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | kí koncentráció (#69) |
elme dominanciája (#247) | fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
kitartás (#362) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fényhozó (#602) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) | |
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az elűzésüket egy vg'axtol torzítóval! (teljesítve) |
2.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 9) |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 635 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3871 | arany (#50) | 5 | aranyló ugarhéj (#100) | 9 | bűvös shuriken (#562) | |||
5 | csalánvirág (#582) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 2 | Harcosok Könyve (#719) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 20 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
35 | mákrózsa virág (#56) | 5 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
20 | tinta (#101) | 21 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 80 | víz (#27) | 18 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | Dühöngő nadrágja (#1565) | |||
1 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | galachmit (#310) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | moa katalizátor (#386) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) |