Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 17. 9h:18' EZ A 551. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 552. játékheted kezdete: febr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 1375. tárggyal az 1676. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
vv 222 227 220 | elmormolod a 222. varázslatot a 227. varázslatot a 220. varázslatot |
hh 522 1546 | használod az 522. tárgyat az 1546. tárgyat |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
kf 1368 | kézbeveszed/felveszed az 1368. tárgyat |
bb 500 1 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot) |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 632 1 | bemész a 632. épületbe |
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [188,105] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívői építették.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[221,118] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anram Salle. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo'adhun lidérc került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 599 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Könnyedén félreszökkensz a bo'adhun lidérc csapása elől. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Fókuszpengével megvagdalod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Könnyedén félreszökkensz a bo'adhun lidérc csapása elől. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-78 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8726 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 189, gyógyulás: 124, összesen: -65 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 599 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszpók egyik lábát. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {HD:} Fókuszpengével megvagdalod a káoszpók testét. (4 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) A káoszpók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a káoszpók testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A káoszpók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1494, sebződés: 76, gyógyulás: 122, összesen: +46 ÉP}
lm 900 7 905 | mozogsz 900 7 905 |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 599 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszpók szőrös potrohát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével végigvagdosod a káoszpók egyik lábát. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) {HD:} Fókuszpengével végigvagdosod a káoszpók nyakát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A káoszpók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a káoszpók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8247 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 41, gyógyulás: 122, összesen: +81 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 599 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tokan szelvényes potrohát. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a Tokan farkát. (5 támadással 531 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-66 életpont.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Több marást ejt rajtad a Tokan csáprágójával. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a Tokan testét. (4 támadással 427 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-53 életpont.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Pusztító szélvészként veti rád magát a Tokan. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a Tokan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüstshuriken. 9135 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 557, gyógyulás: 203, összesen: -354 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [223,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Továbbmész...) [224,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié.
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (57 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {HD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) A kisebb quwarg isten csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, egy arany papi karkötő, egy aranytű, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 165, gyógyulás: 65, összesen: -100 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó fejét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó jobb oldalát. (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó testét. (4 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A quwarg lázhozó csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6093 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 44, gyógyulás: 219, összesen: +175 ÉP}
(Továbbmész...) [225,113] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Jókora, imádkozó majmot ábrázoló szobor mellett visz el az utad. Sötétbarna raaba-fa törzséből faragták, amit eléggé megviseltek az eltelt évszázadok. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Továbbmész...) [226,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 599 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet fejét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1324, sebződés: 216, gyógyulás: 81, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [228,111] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Felfedeztél egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Little Negró. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
kf 882 1488 891 | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1488. tárggyal a 891. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
ŐSI ESSZENCIA (883. TÁRGY) Az ősi esszencia egy masszaszerű, mágikus derengéssel világító anyag, mely minden bizonnyal egy Ghallán kívüli civilizációból származik. Ha megérinted, szinte megérzed a benne lüktető energiát, mely, mint egy élő szervezet, reagál minden mozdulatodra. Ha veszed a bátorságot, és egészben lenyeled az ökölnyi méretű ősi esszenciát (kiadod a H 883 parancsot), kapsz 100 fejlesztési pontot, melyet később tetszés szerint felhasználhatsz. (Nem átadható, nem ellopható.) |
TOKAN (532. SZÖRNY) Minden csúszómászók legszörnyűbbike. Tokan, a pókféreg egy nagyra nőtt keresztespók és egy még nagyobb gigaféreg kereszteződéséből jött létre, de hogy természetes körülmények között, vagy egy mágus kísérletező keze volt a dologban, azt ma már senki sem tudja. Tokan hatalmas potroha, mely egyébként a gigaféreg szelvénytestére hasonlít, halálos mérget rejt, melyet a csáprágóin keresztül juttat áldozata testébe. Az időtlen idők óta a bo'adhun barlangok mélyén lakó pókok ura csak a közelmúlt ínséges időszakai során merészkedett a felszínre, de amit itt talált - védtelen kalandozópalánták mindenütt -, hosszabb tartózkodásra bírta. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
TOKAN ESSZENCIÁJA (880. TÁRGY) Ha legyőzöd Tokant, a leghíresebb pókférget, fel kell hasítanod potrohának érzékeny felületét, hogy a kezeddel mélyre benyúlva kiemelhesd a lény kocsonyás, életet adó szervét, Tokan esszenciáját. A ragacsos anyag az élő testet elhagyva meglepő gyorsasággal hordozható keménységűre szilárdul. Ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), varázsereje különös tulajdonsággal ruház fel: eggyel több gyűrűt hordhatsz az ujjadon. Másik kalandozónak e véres verejtékeddel szerzett tárgyat nem adhatod át. |
KYORGÖLŐ BUZOGÁNY (881. TÁRGY) A bo'adhun a kyorg fenyegetés idején tettek némi kísérletet arra, hogy megtalálják a megfelelő fegyvert a legyőzhetetlennek hitt mágusok népe ellen. Ennek eredményeképp rengeteg speciális fegyver készült, ezek egyik darabja a kyorgölő buzogány is. Bal kézben is használható ütőfegyverről van szó, melynek használatakor +5-öt kapsz a támadásodra, 3D4+4-et sebzel, ha pedig a kyorg területeken élő lények ellen harcolsz, kapsz még +8 sebzést. Nem adhatod át másik karakternek. |
BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni. |
DALEBGAD KRISTÁLYKULCS (980. TÁRGY) A dalebgad az ősi idők elpusztíthatatlanul masszív érce, mely olyan ritka volt, hogy még a legügyesebb bányász törpéknek is nagy csodára volt ahhoz szükségük, hogy hozzá juthassanak. Ez az L formájú kristálykulcs szintén ebből az ércből készült, felülete kicsit recés, de mindenütt csillogó. Ha alaposabban szemügyre veszed, rájöhetsz, a felületi egyenetlenségek teljesen szabályosak, ennek láttán viszont olyan érzésed támad, mintha mindegyiknek valami rendeltetése lenne. A dalebgad kristálykulcsot nem adhatod át másik kalandozónak. |
QUWARG LÁZHOZÓ (478. SZÖRNY) Valamikor réges-régen a bo'adhun földeken nagy háborúk dúltak. Nem csak jól felszerelt hadseregek csaptak össze egymással, hanem komoly mágikus erő is egymásnak feszült a birodalom határain. A rakshallion papok ténykedései olyan betegséget szabadítottak a világra, amely évtizedekig tizedelte a bo'adhunok sorait. Volt néhány szörny, amely vírusgazdaként tovább hordozta a régmúlt átkos nyavalyáját, ezek közé tartozott a quwarg lázhozó is. Az ősi birodalmak bukásával ezek a nagyra nőtt quwargok eltűntek szem elől, de az, hogy most találkoztál eggyel, azt jelenti, még mindig léteznek, és újra megjelentek a felszínen, talán arra készülve, hogy újra betegséget borítsanak Ghallára. A quwarg lázhozók kemény kitinpáncélját vágófegyverrel vajmi kevés esélyed van áttörni. |
RO'GALHAL CSUKLÓPÁNT (891. TÁRGY) Egy kopott bőr csuklópánt - ez is valami? Aztán, ahogy megfogod, megérzed a benne lüktető mágiát, és elképedve hátrálsz egy lépést. Egy olyan ősi varázstárgyat tartasz a kezedben, amelyet kizárólag a legmagasabb rangú ro'galhalok hordhattak! Viseletéhez neked is legalább 30. szintűnek kell lenned. A csuklópánt képességei lélegzetelállítóak, max. lehetséges ép-det 40-nel, védettségedet 2-vel, támadásodat 1-gyel növeli, de ami a lényeg, minden közelharc támadás sebzése, amit szörnyek okoznak neked, néggyel csökken. Emellett hab a tortán, hogy a csuklópántnak köszönhetően eggyel több karkötőt hordhatsz. A csuklópánt apró hátránya, hogy erődet kettővel, szerencsédet eggyel csökkenti, elhanyagolható apróság csupán. |
Erő: | 57 (80) | Szint: | 41 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 50 (60) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (66) | Védekezés: | 115 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 35/39 év |
Egészség: | 50 (64) | Életpont: | 1076/800 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (59) | Varázspont: | 1796/486 | Pénz: | 3622 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 28/24 | Pszi pont: | 164/222 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 34/3 (+3%) | szúrófegyverek: | 31/43 |
vágófegyverek: | 26/67 (+10%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 36/4 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -33.); vas dobónyíl (#189) (34 -848.); tolmokov-koktél (#351) (849 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/2 | 2. nyomkövetés: | 90/6 (+9%) | 3. mászás: | 28/59 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 32/94 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 34/62 (+12%) | 6. gyógyítás: | 36/49 |
7. titkosírás: | 3/99 | 8. felderítés: | 25/32 | 9. szörnyidomítás: | 14/57 |
10. teológia: | 89/49 (+55%) | 11. taumaturgia: | 98/82 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 10/10 | 14. harcművészetek: | 34/28 (+100%) | 15. zene: | 6/61 (+3%) |
16. szörnyismeret: | 41/61 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 4/33 |
19. vadászat: | 7/67 | 20. vitalitás: | 3/75 | 21. bányászat: | 35/8 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 7/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 172 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
Pörhemór köre (#205) (109,2,1) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) | csapdaészlelés (#222) |
villámmágia (#227) | hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 34. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 35 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | káoszkulcs (#884) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | tüske (#22) | 2 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
518 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kyorgölő buzogány (#881) | 1 | ősi esszencia (#883) | |||
302 | quwarg tojás (#360) | 1 | rogalhal csuklópánt (#891) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | Tokan esszenciája (#880) | 1 | vasérc (#152) | |||
220 | víz (#27) |