Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 31. 9h:21' EZ A 494. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 495. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | alakváltás 13 |
* 8. KP: | energia fejlesztése 4 |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 1221 5 | kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot) |
kf 327 607 529 | kézbeveszed/felveszed a 327. tárgyat a 607. tárggyal az 529. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (ld. enc.) 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 393 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg fejét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a taalru herceg testét. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű, egy vas dobónyíl és egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. 7200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [360,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy káoszbajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 402 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok testét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [361,62] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy káoszbajnok. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok bal karját. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok jobb oldalát. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod a káoszbajnok jobb lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 2129 43 14 | átadod a 2129. tárgyat a 43. szörnynek (14 darabot) |
a 2129 2 20 | átadod a 2129. tárgyat a 2. fajúaknak (20 darabot) |
aa 166 1098 14 | átadod a 166. tárgyat az 1098. tárgyat a 14. tárgyat |
aa 348 313 396 | átadod a 348. tárgyat a 313. tárgyat a 396. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Bronz taiderrel többször eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lidérckirály. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály testét. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály testét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Változik a terep: ritka erdőben vagy.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 349 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 231 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 5661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 365, gyógyulás: 0, összesen: -365 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 351 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 373 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 4 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai bal lábát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 6 arany, egy ezüstshuriken, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 351 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 378 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 4 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 333 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ősdentor jobb vállát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [189,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 369 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 385 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
TOXYL (591. TÁRGY) A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható. |
Erő: | 42 (47) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 42 (45) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 40 (46) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/43 év |
Egészség: | 31 (39) | Életpont: | 462/417 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (49) | Varázspont: | 1203/320 | Pénz: | 3813 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 21/-5 | Pszi pont: | 216/78 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 107 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 34 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19 | 2. nyomkövetés: | 99 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 19 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 141 (+1) | 8. titkosírás: | 12 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 51 (+1) | 12. taumaturgia: | 86 (+1) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 9 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | * 31 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 35 | 21. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
ongóliant (#159), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | nagyobb agypajzs (#120) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) |
jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | ilkin érc (#232) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | rókafarok (#124) | 13 | szögletes kő (#17) | 2 | vassisak (#160) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
226 | arany (#50) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 27 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kerek kő (#19) | 18 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nyu-shuriken (#157) | 16 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | sallank nyíl (#129) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | toxyl (#591) | |||
5 | tükör (#43) | 5 | vámpírfog (#1221) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
11 | vasérc (#152) | 1 | zangrozi csizma (#451) |