Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 14. 15h:06' EZ A 377. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 378. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
fl 1 50 10 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 2 50 10 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 3 50 10 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
ba | nem támadod parancsok törlése |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették.
v 1 666 22 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 217 666 | elmormolod a 217. varázslatot |
v 6 666 33 | elmormolod a 6. varázslatot |
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 2 csuklyavirág. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 4 pirkit. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 277 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 69 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7250 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 138, gyógyulás: 104, összesen: -34 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (27 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) A pestisaura 15 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 93, gyógyulás: 69, összesen: -24 ÉP}
be 716 6666 | bemész a 716. épületbe |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (24 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 39, gyógyulás: 89, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [184,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy gyöngymangó bokor van. Jól kivehetőek a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 193 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
kt 203 128 | elkészíted a 203. tárgyat (128 darabot) |
be 727 | bemész a 727. épületbe |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
im 0 3 | imádkozol |
szk 250 765 778 | keresed a 250. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
Erő: | 42 (61) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 46 (58) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 44 (59) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/49 év |
Egészség: | 44 (51) | Életpont: | 624/571 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 54 (69) | Varázspont: | 1177/1167 | Pénz: | 26246 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 162/198 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 36/32 |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/11 (+2%) | dobófegyverek: | 32/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/35 | 2. nyomkövetés: | 64/78 (+4%) | 3. lopás: | 58/59 (+36%) |
4. mászás: | 8/50 | 5. csapdakészítés: | 23/43 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 66/36 (+6%) |
7. gyógyítás: | 90/32 | 8. titkosírás: | 5/93 (+11%) | 9. felderítés: | 27/50 |
10. szörnyidomítás: | 23/41 | 11. teológia: | 89/85 (+40%) | 12. taumaturgia: | 57/40 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/52 (+9%) | 15. zene: | 3/36 |
16. szörnyismeret: | 29/94 | 17. pszi: | 20/40 (+2%) | 18. zárnyitás: | 26/77 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/36 | 21. bányászat: | 25/37 (+11%) |
22. úszás: | 9/85 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (5x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (1x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (2x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (8x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x), az elfektől (2) aranyat (#50) (10x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (120,29,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | 32. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
108 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
128 | amniosz (#203) | 2 | csuklyavirág (#133) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | 1 | rájabőr (#404) | |||
17 | sáfránypor (#211) | 1 | téfea-agy (#172) | 24 | víz (#27) | |||
1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) |