370. forduló, 372. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 14. 15h:06'
EZ A 377. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
378. játékheted kezdete: szept. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Crazzal. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves bűvös lant van nála. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy dal.kristálykesztyűt, egy díszes tunikát, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián ujjkarikát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.tűzopálját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy kamionoszaurusz trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Touchrawaggal. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a csapdaészlelés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy dombi óriásyeti trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy Kitaszított trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Összeismerkedtek. Az ő neve Harrison Fire. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Az 1. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy csillogó karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi vállvédőt, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy torz fülkarikát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy rd'alv lélektipró trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Bűvös Bonyók. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Ő Noémi férje! Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Reno Rainess. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 muzsikus fülest (333 arany kikiáltási áron), 20 sáfrányport (1700 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 1. napon összeakadsz Gunymák anyóval. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy mordaith köpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy kisebb jégisten trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy troglodita fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összeakadsz egy fekete hajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Egy angyali sisakot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy Huddens alkarvédőjét, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy törpe bakancsot, egy vámpírkesztyűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Ywgerothon trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Brandon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összefutsz Meckanorral. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+343 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 707.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 690.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 684.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 682.]

fl 1 50 10 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Felkutatod Tompika táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Profi módon elloptad, amit akartál (11 sáfrányport). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod Lad táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Változna a familiárisod nukleáris cickánnyá!.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Brandon letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (4 sáfrányport). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Gunymák anyó tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Hirtelen megpillantasz valami vakítóan szépet, és le sem tudod venni róla többé a pillantásod. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (1 csillogó nyakéket). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Hiszen ez egy tudattársad! Elmosolyodsz, majd az ellopott tárgyat csendben visszacsempészed a másik motyójába.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod Reno Rainess táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Ahhh, észrevett a figura! Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Legyen gyakori vendéged az acélkolosszus!. [20 pontot használtál fel, van még 662.]

fl 2 50 10 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 662.]

fl 3 50 10 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod a törpe férfi (Auralátás: Bűvös Bonyók - 5175. kalandozó) táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. A motyóra fantom vadászkutya vigyáz. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Ahhh, észrevett a figura! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Bár fütyörészné át az éber kakukkod az éjszakát!. [4 pontot használtál fel, van még 658.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 2 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 654.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 51 varázspontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 650.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A tanácsadó bölcselőkben régebben mindentudó gnómokat alkalmaztak. Manapság azonban olyan tömegű varázstárgy kerül elő innen-onnan, amivel az újak már nem tudják a lépést tartani. Ezért rázzák olyan gyakran sajnálkozva a fejüket." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 646.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(185,62) Tompika (1978. kalandozó), Lad (2131. kalandozó), Brandon (4304. kalandozó), Gunymák anyó (5770. kalandozó), Reno Rainess (5903. kalandozó), egy törpe férfi

[188,106] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy natharion gömböt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. (Auralátás: Fancsa Lee - 4653. kalandozó)
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 636.]

v 1 666 22 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 22 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 631.]

v 217 666 elmormolod a 217. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás III varázslatot! A következő alkalommal, amikor kalandozóval harcolsz, kapsz +10 támadást. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 626.]

v 6 666 33 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 621.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 571.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[187,105] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 2 csuklyavirág. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [186,104] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 4 pirkit. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 277 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 69 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7250 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 138, gyógyulás: 104, összesen: -34 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (289 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a csontváz hadúr lép eléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (27 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) A pestisaura 15 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 93, gyógyulás: 69, összesen: -24 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Ahogy körülnézel, mit is tehetnél most, megérzed, hogy nem vagy egyedül. Hamarosan fel is fedezed az egyik sarokból téged figyelő csuhás alakot. Mély torokhangon mormol irányodban valamit, közben kezével a levegőben hadonászik. - Ez valamilyen átokvarázslat! - döbbensz rá, de aztán eszedbe jut, hogy van áldott kő nálad, hogy megvédjen az ilyen jellegű támadásoktól. Előkeresed a tárgyat, és ellenfeled felé nyújtod. A varázslat ekkor sül el, és a kő ugyanebben a pillanatban, hangos sercegés kíséretében, homokká válik. Amikor újra ellenfeled felé pillantasz, meglepve tapasztalod, hogy már ő sincs a helyén. Úgy tűnik, kudarca láttán sietve elhagyta a termet. Kis kutatás után megtalálod a tovább vezető utat, egy zárt ajtót a terem egyik sarkában. A kapu fölé valaki apró jeleket vésett. Némi fejtörést igényel, amíg kitisztul, melyik jel melyik betűnek felel meg az általad ismert abc-ben. De ezért nem kell szégyenkezned, a kódolás valójában elég bonyolult, ha pedig az eredményt nézzük, a célod elérted. Kis csalódást okoz, hogy az ajtó mögött újabb folyosót lelsz csupán, de azért a közelgő siker reményében továbbindulsz rajta. A következő pillanatban kiégett síkságon találod magad. Az ég vörös, a napnak nincs nyoma. Lávatavak köpik bugyborékoló váladékukat a felszínre, fertőzött gejzírekből mérgező gőz száll fel. A Sötét Föld! Hogy kerültem ide? Nincs idő gondolkodni - hirtelen tucatnyi félelmetes Thargodan vesz körbe. Felkészülsz a dicsőséges halálra. Fegyveredet felemelve, szembefordulsz a Thargodanokkal. Azok habozni látszanak, de aztán az egyik neked ront. Ahogy hozzá érsz, köddé foszlik! Csak egy illúzió - könnyebbülsz meg. De mennyire valóságos! Az utolsó Thargodan elűzése után újra az üres folyosón találod magad. Egy hatalmas csarnokba érkezel. Minden oszlop és berendezés pompás díszekbe öltöztetve vár, tiszteletedre az emelvényről egy királyi öltözékű férfi fogad.
- Gratulálok, hát nem is okoztak olyan nagy gondot a mi próbáink - mosolyodik el, majd folytatja: - Kitartásodért cserébe fogadd ajándékunkat. - Két kölyök színes párnán egy tárgyat hoz eléd, melyről vidáman mosolyog rád új szerzeményed: Vlagyimir gyűrűje. Zsebre vágod, mindent megköszönsz az ünneplő tömegnek, majd folytatod utad. (ld. enc.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.)
Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy füstös lebuj (716. épület.). [32 pontot használtál fel, van még 539.]

be 716 6666 bemész a 716. épületbe
Még egyszer körülnézel vandalizmusod megnyilvánulásának helyszínén, azonban semmit sem találsz. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,62] Még mindig a városban vagy. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Utad során felfedezel egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (24 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 39, gyógyulás: 89, összesen: +50 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [184,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy gyöngymangó bokor van. Jól kivehetőek a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 522.]

v 198 193 95 elmormolod a 198. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(184,63) vaskohó (#155), oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)
(185,62) Tompika (1978. kalandozó), Lad (2131. kalandozó), Brandon (4304. kalandozó), Gunymák anyó (5770. kalandozó), Reno Rainess (5903. kalandozó), egy törpe férfi, szopógödör (#177), csodák kútja (#1096), őrült varázsló (#255)

[193,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bundás Süsin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel előtted, szinte a semmiből előteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentről, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetőtől-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltűnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (727. épület.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 512.]

kt 203 128 elkészíted a 203. tárgyat (128 darabot)
Begyűjtöttél 128 amnioszt. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [512 pontot használtál fel, van még 0.]

be 727 bemész a 727. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 250 765 778 keresed a 250. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+1177 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még -4.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 4, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mantikór. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 508 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY)
Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 42 (61) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 46 (58) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 44 (59) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 32/49 év
Egészség: 44 (51) Életpont: 624/571 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 2
Szerencse: 54 (69) Varázspont: 1177/1167 Pénz: 26246 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 162/198 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 2641 szörnyet (6 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 20082 TP-t kaptál. Jelenleg 4074046 TP-d van. A következő szinthez még 425954 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 369. fordulódban 9370 arany került a bankszámládra. 9463 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/90 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 36/32
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/11 (+2%) dobófegyverek: 32/3 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/35 2. nyomkövetés: 64/78 (+4%) 3. lopás: 58/59 (+36%)
4. mászás: 8/50 5. csapdakészítés: 23/43 (+6%) 6. csapdaészlelés: 66/36 (+6%)
7. gyógyítás: 90/32 8. titkosírás: 5/93 (+11%) 9. felderítés: 27/50
10. szörnyidomítás: 23/41 11. teológia: 89/85 (+40%) 12. taumaturgia: 57/40 (+12%)
13. szerencsejáték: 6/82 14. versengés: 25/52 (+9%) 15. zene: 3/36
16. szörnyismeret: 29/94 17. pszi: 20/40 (+2%) 18. zárnyitás: 26/77
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 3/36 21. bányászat: 25/37 (+11%)
22. úszás: 9/85 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (5x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (1x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (2x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (8x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x), az elfektől (2) aranyat (#50) (10x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (120,29,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364)
pestisaura (#210) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) vámpirizáció (#1)
áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) fürgülés (#92) >> halálelementál (#279)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> 32. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
108 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 deus ex machina (#1)
3 gyógykenőcs (#313) 9 isteni könnycsepp (#260) 13 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 Thargodan esszencia (#328) 3 tinta (#101) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
128 amniosz (#203) 2 csuklyavirág (#133) 2 fekete gyöngy (#99)
4 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 1 rájabőr (#404)
17 sáfránypor (#211) 1 téfea-agy (#172) 24 víz (#27)
1 Vlagyimir gyűrűje (#822)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,95) cirkuszi fősátor (#727), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek