36. forduló, 38. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 3. 12h:01'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,49] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) A lottó 1040. hetének nyerőszámai: 6, 12, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.

fgy 35 40 felt. gyógyítás 35 40
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Dombos vidékre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Látsz egy mélységi grittangot. Természetesen nem lát téged. Magad mögött hagyod. Összefutsz egy lénnyel, amely az árnyékvilág lakója. Ez egy sötét motyogó. A harc elkerülhetetlen.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét motyogó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sötét motyogó anyagtalan testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a sötét motyogó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sötét motyogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 árnyéksarat. Diadalmasan beszerzel egy sötét motyogó trófeát. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Kényelmetlen érzésed van: Neked, az árnynak nem ez a vidék való. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Scipio lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ködmangó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy lebegve mozogsz, egyszercsak észreveszel egy törpemammutot. Más világban vagytok, nincs lehetőség a küzdelemre. Továbbszállsz. [20 pontot használtál fel, van még 301.]

kt 59 1 elkészíted az 59. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 ködmangót. [12 pontot használtál fel, van még 289.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Döbbenetes: a halmok mélyéről rég eltemetett holtak nyögését hallod! A túlvilág nemkívánt érzékszervekkel áldott meg. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót.

(Továbbmész...) Repülsz a dombok fölött. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.

(Továbbmész...) Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy ködmangó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. A holtak világának egy másik lakója, egy sötét motyogó jön szembe. A küzdelem elkerülhetetlen.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét motyogó nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét motyogó jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét motyogó karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 259.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
Repülsz a dombok fölött. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!

(Továbbmész...) Még mindig dombos terepen vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez a templom a Sheran Múmiák KT tulajdona. " Észreveszel egy ködkaput. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Szi-Ti hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Talán mégsem vagy olyan sebezhetetlen, mint hitted: szembejön egy sötét motyogó, és nagyon is úgy tűnik, jól lát, sőt mi több, harcra készül...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét motyogó jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sötét motyogó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét motyogó karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) Magasba nyúló hegycsúcsok, hideg sziklák közé érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ködkaput. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Észreveszel egy tüskés harci gromakot. Bárcsak élő lennél, és nálad lenne a fegyvered! Búskomoran továbbállsz. [30 pontot használtál fel, van még 229.]

f 61 kísérletezel a 61. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 62 1 elkészíted a 62. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ködcsillagot. [30 pontot használtál fel, van még 189.]

h 62 használod a 62. tárgyat
Előveszed a szikrázó ködcsillagot, és a ködkapu halványan vibráló felületéhez érinted. Egy pillanatig nem történik semmi, de aztán megjelenik egy apró nyílás, amely folyamatosan tágul. Mögötte ugyanúgy a körülötted levő világot látod, de a holtak földjének árnyai nélkül! Nem habozol - amint a nyílás elég nagy, keresztülsuhansz rajta! Mintha fejest ugrottál volna egy izzó lávával teli kútba - azonnal elveszted az eszméletedet...
Amikor magadhoz térsz, a földön fekszel. Kinyitod a szemedet, és körülnézel. Az első dolog, amit észreveszel, hogy tested már nem ködszerű, anyagtalan ektoplazma, hanem valódi, élő, hús-vér test! Sikerült!!! Újra élsz! Lassan, rettegve a szép álom elinalását, végigtapogatod magad. Semmi kétség, reinkarnáció útján visszanyerted a testedet! Igazat mondott Leah a ködkapuról. Az árnyékvilágnak, a kapunak, és az onnét való tárgyaidnak nyoma sincs, de így van ez jól. Minél hamarabb elfelejted ezt a lidércnyomást, annál jobb. Elindulsz, hogy új kalandokat keressél...
Mivel most eléggé csupasznak érzed magad, elővigyázatos maradsz a viselkedéseddel kapcsolatban: Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [15 pontot használtál fel, van még 174.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 134.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült tüskés harci gromak. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-1 életpont.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor megpöccinted a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-1 életpont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 1, 10.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 37. fordulód.

Erő: 18 Szint: 16 Merészség: 3/3 Magasság: 152 cm
IQ: 19 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 60 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 17 Életpont: 175/212 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 147/4 Pénz: 22 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 49/0 EFejl: 4
Eddig összesen 185 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 TP-t kaptál. Jelenleg 179 718 TP-d van. A következő szinthez még 282 TP szükséges. Trófeáid: százfogú, sötét motyogó. A 34. fordulódban 3165 arany került a bankszámládra. 3228 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/72 (+16%) szúrófegyverek: 6/50 (+6%) vágófegyverek: 2/55
lőfegyverek: 13/35

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,48 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,79
Legfeljebb 27 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 6 időszaki: 6

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/59 2. nyomkövetés: 1/44 3. mászás: 4/21
4. csapdakészítés: 7/30 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 2/99
7. felderítés: 1/0 8. teológia: 3/50 9. taumaturgia: 8/61
10. versengés: 2/22 11. harcművészetek: 12/56 12. zene: 1/9
13. szörnyismeret: 1/1 14. pszi: 8/54 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 2/39 17. bányászat: 3/9 (+75%) 18. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

HŐSTETTEID
Eddig 4 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 310).
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 62).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1471 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 álompor (#396) 1 Métely páncélja (#1562) 4 mocsári penke (#148)
2 nektoraf faggyú (#667) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 nyílcsapda (#243)
87 nyílvessző (#108) 1 obszidián karkötő (#229) 3 óndarab (#85)
5 orgyilkos tőr (#225) 3 ormánygőte csont (#21) 1 örökkévaló napköve (#2089)
7 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75)
1 rövid íj (#107) 3 sallank karom (#128) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 15 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szeksztáns (#32) 4 szent kehely (#257) 2 szulfagor agyar (#677)
1 tatu dob (#234) 1 térhajlító kavics (#1539) 7 tigroszlán fog (#63)
1 tükörpáncél (#519) 14 ubuk tüske (#131) 13 ugh méreg (#166)
1 umbatari karkötő (#278) 4 uzbány csőr (#169) 2 varányszem (#30)
13 varázskő (#305) 1 varkaudar csizma (#317) 3 vasérc (#152)
1 vaskulcs (#183) 14 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)
1 vortex talizmán (#812) 1 zafír erőöv (#397) 1 zárnyitó készlet (#39)
3 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
-70
-69
-68
-67
(95,-68) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, érclelőhely, sötét motyogó (#37)
(96,-68) ködmangó cserje (#58, belőle készíthető: #59), gumifa (#38), 31. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,-68) oltár, vaskohó (#155)
(98,-68) oltár, vaskohó (#155)
(99,-68) Tharr oltár, ködmangó cserje (#58, belőle készíthető: #59), vaskohó (#155), sötét motyogó (#37)
(100,-69) oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), ködkapu (#60), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(100,-68) oltár, vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely
(101,-68) ködkapu (#60), művészi porolit (#720), oltár, oltár, vaskohó (#155), 38. jellempróba, sötét motyogó (#37)

Üzenet küldése a karakternek