Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 14. 9h:17' EZ A 57. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 58. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4030 SZÁMLA : XXXX |
fkt 19 25 | felt. készítesz a 19. tárgyat (25 darabot) |
ea 8 1 | eladod a 8. tárgyat 1 |
flh 6 131 1 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 131. tárggyal (1 darabot) |
flh 9 131 1 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 131. tárggyal (1 darabot) |
flh 10 108 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 108. tárggyal |
ve 21 2 | megveszed a 21. tárgyat 2 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 20 153 | elmormolod a 20. varázslatot |
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [70,-20] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy khór darázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a khór darázs a hátadon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A khór darázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak sötét gnóm trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő khór darázs trófeát. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a zombi bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-21] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy karmazsin huhogó. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 549 | bemész az 549. épületbe |
kf 222 | kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a pókvadász fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pókvadász testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-19] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az útonálló bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-18] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-16] Még mindig hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontlepke testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 123 | kísérletezel a 123. tárggyal |
kt 42 | elkészíted a 42. tárgyat |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY) Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, de nem foglalja a helyet más nadrágok elől. Ha viseled, akkor hiába udvarolnak neked akár bájitallal is, nem dőlsz be a csábításnak csak akkor, ha neked is van érvényben FU parancsod az illetőre. |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY) Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
PIRKIT (153. TÁRGY) A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni. |
SZENT KULACS (285. TÁRGY) Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba. |
THARR KERESZTJE (287. TÁRGY) Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt. |
KAMATOK A BANKBAN A visszaélések elkerülése végett módosult a bankba rakott pénzed után kapott kamat rendszere. Eddig egy havi kamatot 3 forduló után kaptál, függetlenül attól, hogy hány nap telt el közben. Ezentúl nemcsak a fordulók, hanem az eltelt napok is számítani fognak, fordulónként legalább 7 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy a fordulószámnak megfelelő kamatot megkapd. Ha tehát 42 nap alatt 10 fordulót lépsz, akkor is csak 2 havi kamatot kapsz meg (42/7=6 forduló). De persze hiába táborozol 100 napig, ha eközben csak egy fordulót lépsz, akkor csak egy fordulónak megfelelő kamatot fogsz kapni. A hitelfelvétellel kapcsolatos szabályok nem változtak. Az új szabály ettől a fordulódtól érvényes, ezzel egyidejűleg a régi szabályok alapján a kamatot hozzáírtuk a bankbetétedhez (ld. karakterlap), így semmilyen hátrányt nem szenvedsz visszamenőleg. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 152/112 | Jellem: | jó (23) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 122/74 | Pénz: | 56 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 12/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 17/94 (+33%) | lőfegyverek: | 13/4 (+40%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
75,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/19 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 2/91 | 3. mászás: | 2/27 |
4. csapdakészítés: | 3/62 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/37 | 6. gyógyítás: | 10/8 |
7. titkosírás: | 1/42 | 8. felderítés: | 1/52 | 9. teológia: | 2/13 (+21%) |
10. taumaturgia: | 7/24 (+6%) | 11. zene: | 1/43 | 12. szörnyismeret: | 1/0 |
13. zárnyitás: | 5/42 | 14. vadászat: | 2/10 | 15. bányászat: | 2/11 (+27%) |
16. főzés: | 3/44 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 3 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), ragyás burástya (#111), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (133) | bűvölés (#20) (201) | tulajdonságpajzs (#26) | bűvölés (#20) (153) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 33, 41, 42, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.) |
Összsúly: 46.76 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
118 | arany (#50) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 2 | ubuk tüske (#131) | 4 | varányszem (#30) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | 3 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | huhogó bibe (#332) | 1 | kaja (#2) | |||
18 | kerek kő (#19) | 1 | láncing (#222) | 4 | madártoll (#112) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | távcső (#42) |
69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|