368. forduló, 370. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 8. 9h:07'
EZ A 920. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD
921. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 18 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [377,88] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tatu dobot. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot. Varázserőd regenerálódik. (+201 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1232. hetének nyerőszámai: 25, 29, 30. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 717.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 713.]

* 2. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 174% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 3. KP: h 697 1000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+200 varázspont, -400 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 4. KP: vv 133 182 0 elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+390 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 709.]

* 5. KP: kf 466 0 0 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 679.]

vv 279 19 elmormolod a 279. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 675.]

t 318 1 támadod a 318. szörnyet
FT 318 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

ftv 92 318 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 318. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

ftv 186 318 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 318. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

vv 263 elmormolod a 263. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 650.]

lm 6 mozogsz 6
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-677 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Hirtelen egy Thargodan mágust veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Thargodan mágus bal oldalát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 58, gyógyulás: 116, összesen: +58 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
[5 pontot használtál fel, van még 645.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1082 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 645.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Thargodan mágus lakik itt. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 21 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 116 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 192 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és 7 spiritusz. 9 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 431, gyógyulás: 124, összesen: -307 ÉP}

Amint az utolsót rúgja a mágus, azonnal mágikus csapdák tucatjai kezdenek működésbe lépni. Az egész mennyezet repedezik. Elhátrálsz az ajtóig, és onnan nézed, ahogy a terem beomlik. Szerencsére, a kijárat még szabad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 636.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 634.]

m 2 mozogsz keletre
[378,88] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Banyapók. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 150 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Banyapók testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! Cápafoggal jól megszurkálod a Banyapók egyik lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 240, gyógyulás: 39, összesen: -201 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy viharóriás barlangot. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Sorvadsz (-3 életerő). [22 pontot használtál fel, van még 612.]

v 198 375 63 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

376 377 378 379
87
88
89
(377,88) a 101. labirintus bejárata, Thargodan mágus (#318)
(378,88) Banyapók (#305), viharóriás barlang (#612), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely

[375,63] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze nyugatra látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 602.]

vv 216 216 elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 597.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 víz). [0 pontot használtál fel, van még 597.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[376,63] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy tollaskígyó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [377,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Mozgást észlelsz oldalról. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat Chara-din fattya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Cápafoggal megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 13, gyógyulás: 70, összesen: +57 ÉP}

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy gyilkos csalánt. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [378,63] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lávatavat. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Thargodan zsoldos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 49, gyógyulás: 57, összesen: +8 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 567.]

kt 582 3 elkészíted az 582. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csalánvirágot. [30 pontot használtál fel, van még 537.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[379,62] Tovább kóborolsz a pusztán. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lávatavat. (ld. enc.)
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál testét. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 29, gyógyulás: 93, összesen: +64 ÉP}

Sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [380,61] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Úgy gondolod, hogy a közeledő árnylord nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord jobb vállát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed az árnylord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (23 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 72, gyógyulás: 52, összesen: -20 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy áldozati oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).

(Továbbmész...) [381,61] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [38 pontot használtál fel, van még 499.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[382,61] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lávatavat. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy nekrofunt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy életszikla van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).

(Továbbmész...) [383,61] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Észreveszel egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy fekete kaktuszt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy életszikla van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő tűzelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával megcsapod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a tűzelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 51, gyógyulás: 33, összesen: -18 ÉP}

Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [384,60] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Látsz egy fekete kaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy fekete kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy lávató van. Északra egy fekete kaktusz van. Jól kivehetőek a távolban.

Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 469.]

kt 578 5 elkészíted az 578. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 ében tobozt. [50 pontot használtál fel, van még 419.]

szk 256 keresed a 256. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés gigaférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 416.]

ef 14 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [140 pontot használtál fel, van még 276.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [15 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. BP: bb 2 85 70 beraksz a bankba a 2. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. BP: kb 2 4 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 5. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Sorvadsz (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 25, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 510 pontot. A következő körben tehát 710 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal.

LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY)
A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran szerzetese vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 369. fordulód.

Erő: 42 (55) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 44 (54) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 46 (71) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 162/199 év
Egészség: 43 (60) Életpont: 759/825 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (65) Varázspont: 1316/477 Pénz: 9871 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 62/0 Pszi pont: 188/261 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 48
Eddig összesen 2192 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46 009 TP-t kaptál. Jelenleg 2 972 182 TP-d van. A következő szinthez még 27 818 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan légiós, triklem drakolder. A 345. fordulódban 51078 arany került a bankszámládra. 53376 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/55 ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 27/18 (+2%)
vágófegyverek: 1/31 ütőfegyverek: 30/52 (+7%) lőfegyverek: 30/24 (+3%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
384,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/68 (+11%) 2. nyomkövetés: 103/47 (+6%) 3. lopás: 9/97
4. mászás: 14/62 5. csapdakészítés: 27/98 (+25%) 6. csapdaészlelés: 17/63 (+11%)
7. gyógyítás: 67/97 8. titkosírás: 5/5 9. felderítés: 38/49
10. szörnyidomítás: 12/42 11. teológia: 47/8 (+78%) 12. taumaturgia: 63/87 (+40%)
13. szerencsejáték: 8/66 14. versengés: 18/72 15. harcművészetek: 1/9
16. zene: 20/90 (+16%) 17. szörnyismeret: 11/45 18. pszi: *22/100
19. zárnyitás: 1/1 20. vadászat: 29/68 21. vitalitás: 2/53
22. bányászat: 30/21 (+6%) 23. úszás: 16/13 24. főzés: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot )
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (888,10) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,36,3) áldomás II (#169) (983,27)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182)
jégmágia (#279) sorvasztás (#102) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan mágus (#318) fürgülés (#92) >> Thargodan légiós (#311)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
őrző szilmill (#7454) (-14 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 5 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1411 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) $22 szent jogar ($150)
2 fpi formázó minta (#419) 720 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 7 Aurgir lándzsája (#1314)
20 esszenciakristály (#350) 502 jégszilánk (#1128) 8623 tükör (#43)
$466 szent jogar ($150) 1 pókkarmok (#886) 3 fejsze (#1240)
2 moa ravatalozó (#1328) 4 agvari manafókusz (#890) 1076 sárkánypikkely (#292)
24 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 1 draklen csizma (#1301)
1791 őskristály-szilánk (#1525) 3890 varázskő (#305) 4154 quwarg tojás (#360)
1368 kaktuszbogyó (#429) 118 katonai kötszer (#1508) 31370 kaja (#2)
1 csodálatos nyaklánc (#1211) 1 Xanathal karkötője (#956) 6 ryuku mellvért (#689)
2 aenouth ködkürt (#1554) 3 Durghal pörölye (#1311) 3 Horsa hagyatéka (#1337)
20 quwarg katalizátor (#1535) 151 isteni könnycsepp (#260) 8 térhajlító kavics (#1539)
2 pusztító lándzsa (#1805) 1 feneketlen bugyor (#570) 3 Eldereth szilánk (#512)
310 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 ében nyílvessző (#848) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360)
1 ragasztó (#83) 1 varázskő (#305) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 2 arkog kő (#632) 3 csalánvirág (#582)
5 ében toboz (#578) 2 ezüstdarab (#326) 2 fekete gyöngy (#99)
2 gyöngymangó (#135) 1 sötét ital (#284) 3 spiritusz (#170)
1 tatu dob (#234) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385
59
60
61
62
63
64
(376,63) tollaskígyó (#635)
(377,63) Chara-din fattya (#236)
(378,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Thargodan zsoldos (#310)
(379,62) lávató (#595), halálelementál (#279)
(380,61) árnylord (#342)
(381,61) Dornodon oltár, érclelőhely
(382,61) lávató (#595)
(383,61) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tűzelementálok (#276)
(384,60) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.05.08 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (H‹si babérok -> 2.)
˙

Üzenet küldése a karakternek