Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 7. 9h:14' EZ A 376. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD 377. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
ek 7 15 12 | t. energia kisütése: 7 15 12 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 217 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 233, gyógyulás: 70, összesen: -163 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 87, gyógyulás: 8, összesen: -79 ÉP}
v 88 2 | elmormolod a 88. varázslatot |
kb 642 1 | kiveszel a bankból a 642. tárgyat (1 darabot) |
m 6 8 2 | mozogsz nyugatra, északra, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (14 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 60, gyógyulás: 31, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [192,11] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anna Bella formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Krogan, a pusztító. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 246 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (17 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP] és 5 arany, ezenkívül 1 Krogan buzogánya. 4282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 119, gyógyulás: 94, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [193,11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ongóliant. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (25 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc. 3493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 63, gyógyulás: 103, összesen: +40 ÉP}
v 96 185 33 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,33] Épületek tűnnek fel.
a 1484 2054 1 | átadod az 1484. tárgyat a 2054. kalandozónak (1 darabot) |
kf 463 475 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 475. tárggyal |
be 120 | bemész a 120. titkos labirintusba |
lm 45 45 45 | mozogsz 45 45 45 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 299 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zangrozi terrier nyáladzó pofáját. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zangrozi terrier testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a zangrozi terrier bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pestisaurád 11 sebzést okoz. A zangrozi terrier kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Karmával néhányszor a zangrozi terrier megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A zangrozi terrier még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 98, gyógyulás: 44, összesen: -54 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 356 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a besurranó tolvajkezét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a besurranó testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a besurranó fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A pestisaura 8 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a besurranó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A besurranó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 25 aranyat. 6932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 88, gyógyulás: 96, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 349 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a besurranó testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a besurranó bal oldalát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a besurranó jobb karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a besurranó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A besurranó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. 6932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 92, gyógyulás: 91, összesen: -1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 343 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a besurranó tolvajkezét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a besurranó jobb karját. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a besurranó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a besurranó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). A besurranó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. 6932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 108, gyógyulás: 97, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 346 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a besurranó bal lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a besurranó fejét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a besurranó tolvajkezét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pestisaurád 11 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a besurranó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). A besurranó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 6932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 96, gyógyulás: 111, összesen: +15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 292 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zangrozi terrier jobb hátsó lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zangrozi terrier testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a zangrozi terrier jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A pestisaura 7 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A zangrozi terrier csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 82, gyógyulás: 101, összesen: +19 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 púderkő. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [183,32] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 59 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 8 madártoll. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [182,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 699 | bemész a 699. épületbe |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 699 | bemész a 699. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 328 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a besurranó bal vállát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a besurranó testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a besurranó bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. A besurranó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). A besurranó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 25 aranyat. 6932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 110, gyógyulás: 91, összesen: -19 ÉP}
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (26 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 31 arany, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 71, gyógyulás: 108, összesen: +37 ÉP}
v 198 188 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,59] Lakott területre érkeztél. Nocsak, ismerős csoportosulást veszel észre a közelben. A gnóm férfi, Pattogit, akit múltkor végighallgattál, még mindig együttest keres. Felidézve a múltkoriakat, újra eltöprengsz az ajánlaton, s így, fejed búbját vakargatva indulsz tovább. (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
tk 3 1671 | többszemélyes kaland 3 1671 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 32 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért |
Erő: | 42 (61) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 44 (56) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 44 (59) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/49 év |
Egészség: | 43 (50) | Életpont: | 613/539 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (69) | Varázspont: | 1142/112 | Pénz: | 24427 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 162/103 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 36/27 (+9%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/7 | dobófegyverek: | 31/94 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/35 | 2. nyomkövetés: | 64/71 (+4%) | 3. lopás: | 57/75 (+18%) |
4. mászás: | 8/50 | 5. csapdakészítés: | 23/31 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 66/16 (+2%) |
7. gyógyítás: | 90/32 | 8. titkosírás: | 5/82 | 9. felderítés: | 27/50 |
10. szörnyidomítás: | 23/41 | 11. teológia: | 89/1 (+56%) | 12. taumaturgia: | 57/17 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/34 (+10%) | 15. zene: | 15/8 (+1200%) |
16. szörnyismeret: | 29/94 | 17. pszi: | 20/32 (+5%) | 18. zárnyitás: | 26/77 (+45%) |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/36 | 21. bányászat: | 25/26 (+22%) |
22. úszás: | 9/85 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (1x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (1x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (2x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (1x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (4x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (120,29,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | 32. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | finom keszkenő (#1484) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | tinta (#101) | |||
13 | víz (#27) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10416 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | aranylánc (#191) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | Krogan buzogánya (#1561) | 8 | madártoll (#112) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
2 | púderkő (#119) | 14 | sáfránypor (#211) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | zöld üveg (#82) |