367. forduló, 369. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 2. 12h:07'
EZ A 714. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD
715. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,56] koordinátán.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) A lottó 1279. hetének nyerőszámai: 7, 4, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 120 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kaszabolósáska nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 499.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 494.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 3. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 484.]

* 6. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 484.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 7. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 474.]

tv 38 180 támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot a 180. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. Védekező varázslatok listájára került: agytaposás. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 469.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 469.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 57 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 457.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 357.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 352.]

m 4 mozogsz délre
[120,57] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kardszárnyú pocok. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 333.]

be 121 bemész a 121. titkos labirintusba
Hamar megtalálod a Zendor által leírt helyet. A parányi nyílás, amin át kell préselned magad, talán elég volt a törpének a ki-be közlekedéshez, neked azonban derékműveletek hosszú sorát kell végezned, hogy bejuthass. De talán megéri bemerészkedni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Hosszúkás folyosóra jutottál. A téged kísérő fény korhadt falapokkal kitámasztott koszos falakat világít meg körülötted. Északra kacskaringós folyosó kezdődik. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 52 52 52 mozogsz 52 52 52
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Ahol le kell hajolni a továbbhaladáshoz, megteszed, ahol át kell mászni egy sziklatömbön, ami elzárja a továbbvezető utat, átmászol. Téged néhány csipcsup akadály nem fog tudni megállítani. [49. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Bár a folyosó fala eddig minden járatban tömör homokból volt, ezen a helyen, mintha megperzselődések nyomai látszanának a falakon. Hmm... [50. PONT] Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem testét. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szellem jobb karját. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 307, gyógyulás: 18, összesen: -289 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
A többnyire egyenes haladó folyosót követed mozgásoddal. [51. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Nah, zsákutca. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és ellenőrzöd, hol is vagy. No, tömzsi ujjaival pont az 52. PONT-ra mutatott, amikor a kristályokról beszélt. Akkor ide velük! [52. PONT] Megbotlasz valamiben: 10 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[60 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
A többnyire egyenes haladó folyosót követed mozgásoddal. [51. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Bár a folyosó fala eddig minden járatban tömör homokból volt, ezen a helyen, mintha megperzselődések nyomai látszanának a falakon. Hmm... [50. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Ahol le kell hajolni a továbbhaladáshoz, megteszed, ahol át kell mászni egy sziklatömbön, ami elzárja a továbbvezető utat, átmászol. Téged néhány csipcsup akadály nem fog tudni megállítani. [49. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Végigfut hátadon a hideg, ahogy elindulsz előre, a járat ismeretlen sötétjébe. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Némi kacskaringózás után megtorpansz egy falba vájt üregnél. Búvóhelynek tűnik, ahova valaki vagy valami bármikor befészkelheti magát. Szerencsére most nincs itt. [37. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Szinte már teljes önkívületben lélektelen porhüvelyként lépdelsz előre, követve, ahogy a forduló ide-oda kanyarog. [38. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Nicsak, elérted a járat végét. Tükörsima felületben végződik, mintha elvágták volna. Megkopogtatod a lezáró falat. Tompán kong. Nem csak egy vékony álca, ami mögött út vezet tovább. [39. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[66 pontot használtál fel, van még 202.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Szinte már teljes önkívületben lélektelen porhüvelyként lépdelsz előre, követve, ahogy a forduló ide-oda kanyarog. [38. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Némi kacskaringózás után megtorpansz egy falba vájt üregnél. Búvóhelynek tűnik, ahova valaki vagy valami bármikor befészkelheti magát. Szerencsére most nincs itt. [37. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Végigfut hátadon a hideg, ahogy elindulsz előre, a járat ismeretlen sötétjébe. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Futva teszed meg az utolsó lépéseket, amik a szabadba vezetnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[119,58] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Földrengető. {max. életpontja: 210.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Földrengető nyakát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Földrengető jobb vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a Földrengető jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Földrengető csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Földrengető harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-44 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bozontfonat. 2 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 141, gyógyulás: 21, összesen: -120 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz fejét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+12.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> 20 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 356 (limit: 380), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41782.
Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anathera Tsung lábát masszírozza. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [118,59] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. {támadása: 36.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 129.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 48 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. (-14 védelem és támadás) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza pöttyös oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza farkát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a massza fejét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyöngymangó és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 4 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 129, gyógyulás: 25, összesen: -104 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Egy fantasztikus moa antigrav! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [40 pontot használtál fel, van még 89.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[118,60] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 44-49.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [118,61] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+7.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll jobb fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 39, gyógyulás: 6, összesen: -33 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy noth szellem. {támadása: 37.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem szellemtestét. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a noth szellem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 quwarg tojást. [quwarg tojás ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 358 (limit: 380), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42042.
Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [119,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. {támadása: 9.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy drakolich. {max. életpontja: 241-253.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich csontos vázát. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 98, gyógyulás: 14, összesen: -84 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich. {védettsége: 33 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal oldalát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 89, gyógyulás: 12, összesen: -77 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 360 (limit: 380), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42302.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm erdei makkfonyát dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [38 pontot használtál fel, van még 51.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[120,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich. {támadása: 41.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb hátsó lábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich jobb első lábát. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a drakolich farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 88, gyógyulás: 12, összesen: -76 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 362 (limit: 380), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42562.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Észreveszel egy gumifát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia templomot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [121,64] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók! {egyik sebzési módja: 1x 3d9+10.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók förtelmes fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm! {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm nyakát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 10 538 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 83 keresed a 83. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kaszabolósáskát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 25, 26.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 509 pontot. A következő körben tehát 507 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 368. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 31 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 37 (40) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 72/164 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 510/363 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 910/181 Pénz: 10525 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 65/36 Pszi pont: 182/722 EFejl: 20
Eddig összesen 3536 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 104 TP-t kaptál. Jelenleg 3 571 744 TP-d van. A következő szinthez még 428 256 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6726 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/7 (+2%) ütőfegyverek: 37/86 (+14%) lőfegyverek: 25/17 (+7%)
dobófegyverek: 23/95 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
121,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/32 (+22%) 2. nyomkövetés: 69/89 (+29%) 3. lopás: 5/8
4. mászás: 18/90 (+3%) 5. csapdakészítés: 25/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 16/85
7. gyógyítás: 50/18 8. titkosírás: 24/35 (+16%) 9. felderítés: 28/63
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 39/65 (+12%) 12. taumaturgia: 41/77 (+2%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 28/81 (+1%)
16. szörnyismeret: 52/63 (+33%) 17. pszi: 24/76 (+16%) 18. zárnyitás: 11/40
19. vadászat: 22/17 20. vitalitás: 4/17 (+2%) 21. bányászat: 44/60 (+13%)
22. úszás: 8/50 23. főzés: 16/75 24. csapatmunka: 2/58

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 47.
Kész: 1, 9, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 362 (limit: 380), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42562.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 191 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 81 TU. szükséges még: 49 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 fokhagyma (#403) 1 csatabárd (#555)
92 vashegyű nyíl (#176) $39 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
102 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 1 moa harci nadrág (#1862)
1233 vasérc (#152) $4614 quwarg tojás ($360) 645 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 348 pirkit (#153) 220 kaja (#2)
12 ogwawa kulcs (#1376) 144 sallank karom (#128) 849 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 31 szuperkötél (#209) 163 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 1 olló (#335) 877 vas dobónyíl (#189)
$1202 nyílvessző ($108) 24 jégszilánk (#1128) 2 tarantulakarom (#887)
864 isteni könnycsepp (#260) 84 megsemmisítő (#1540) $330 ezüstdarab ($326)
54 tolmokov-koktél (#351) 376 sötét ital (#284) 451 rókafarok (#124)
425 gyöngymangó (#135) 934 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)
5 Huddens elixírje (#830)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133) 2 kaja (#2)
1 pszi kő (#248) 1 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
181 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 8 bomló esszencia (#2367)
1 bozontfonat (#1563) 1 elkarog szőr (#665) 4 gyöngymangó (#135)
10 hollókristály (#1102) 1 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304)
1 moa antigrav (#2204) 1 remák szív (#264) 3 spiritusz (#170)
4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 5 vasérc (#152)
32 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(118,59) phua-kúp (#372), oltár, szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, Fairlight oltár, művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354), massza (#217)
(118,60) vadtroll (#70), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, érclelőhely
(118,61) 24. jellempróba, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, kétfejű troll (#163), dermesztő lidérc (#645), noth szellem (#250)
(119,58) Földrengető (#7011), Thargodan csontváz (#297), élőholt sullár (#216), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(119,62) vadtroll (#70), drakolich (#760), Tharr oltár, tűzrakó hely (#1169)
(120,56) kaszabolósáska (#83)
(120,57) a 121. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 36. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152), quwarg szellem (#676)
(120,63) zombi mester (#251), drakolich (#760), gumifa (#38), 45. jellempróba, oltár
(121,64) márványtorony (#175), 34. jellempróba, Leah oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), sötét főgnóm (#136)

Üzenet küldése a karakternek