367. forduló, 369. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 7. 12h:20'
EZ A 920. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD
921. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [375,63] koordinátán.
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. Varázserőd regenerálódik. (+398 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 552.]

* 2. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 161% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 3. KP: h 697 1000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+355 varázspont, -711 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 4. KP: vv 133 182 0 elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+697 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548.]

vv 216 elmormolod a 216. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! A terep most már félig kiégett föld. (Visszakaptál 25 VP-t, papi rangod fejlődött.) [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
[A parancs tárolásra került.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[376,63] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tollaskígyó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [377,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy smaragd sárkány távolodik. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy gyilkos csalánt. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy árnylord. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod az árnylord bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 81, gyógyulás: 48, összesen: -33 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 523.]

v 198 377 88 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

374 375 376 377 378
62
63
64
(376,63) tollaskígyó (#635)
(377,63) smaragd sárkány (#326), árnylord (#342)

[377,88] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Észreveszel egy törpe bányát. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! (ld. enc.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 505.]

be 101 bemész a 101. titkos labirintusba
Rábukkansz a barlangra. Odabentről izzó tűz világítja be a falakat. Odabent sötét van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Habozva, de beóvakodsz. Tudod, hogy a Sötét Föld csapdái és teremtményei még a hozzád hasonló kalandor számára is halálosak lehetnek. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 470.]

vv 279 elmormolod a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 468.]

be 101 bemész a 101. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

lm 4 mozogsz 4
A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könnyebben elbánjanak... [2. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 137 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Zinthurg lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 arany. 1 211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 30, összesen: +26 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a Tguarkhan testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály, 2 vasérc, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 55, gyógyulás: 45, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-986 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 147 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
[17 pontot használtál fel, van még 451.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 451.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
A terem, ahová belépsz, egy óriási előcsarnok. A cseppkövek között láva bugyog, iszonyú a hőség. A terem távolabbi végében imbolygó, sötét alakokat látsz [5. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Hamarosan egy Mnebolathot pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 538 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Notermanthi van előtted! Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 4 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy taalru lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs, egy ezüst kulcs, egy fűszertartó és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. 4 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan zsoldos van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 35, gyógyulás: 66, összesen: +31 ÉP}


Bátran haladsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-11 varázspont).
Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan légiós. (ld. enc.) Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Thargodan légiós lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Hamarosan egy Thargodan légióst pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
[20 pontot használtál fel, van még 431.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+1144 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 431.]

ftv 92 311 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 311. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

ftv 92 318 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 318. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

ftv 186 318 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 318. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

t 311 1 támadod a 311. szörnyet
FT 311 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

t 318 1 támadod a 318. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós fejét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a Thargodan légiós jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner élőholt ősmágus trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Thargodan légiós trófeát. 9 831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 104, gyógyulás: 84, összesen: -20 ÉP}

Hirtelen egy Thargodan légióst veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 116, gyógyulás: 87, összesen: -29 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Thargodan mágus az. (ld. enc.) Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Thargodan mágus lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan mágus. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 416.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Hamarosan egy Thargodan mágust pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan mágus van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan mágus van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 401.]

ef 13 energia fejlesztése 13
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-13 TU.] IQ-d TF-elődött. [130 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [15 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. BP: bb 2 85 70 beraksz a bankba a 2. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. BP: kb 2 4 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 5. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 20, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az őrző szilmill. Egy kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 509 pontot. A következő körben tehát 709 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY)
Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható.
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY)
Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran szerzetese vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 368. fordulód.

Erő: 42 (55) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 43 (53) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 46 (71) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 162/198 év
Egészség: 43 (60) Életpont: 708/712 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (65) Varázspont: 1316/990 Pénz: 9809 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 62/0 Pszi pont: 188/178 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 34
Eddig összesen 2185 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 459 TP-t kaptál. Jelenleg 2 926 173 TP-d van. A következő szinthez még 73 827 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan légiós, triklem drakolder. A 345. fordulódban 51078 arany került a bankszámládra. 53376 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/55 ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 27/16 (+3%)
vágófegyverek: 1/31 ütőfegyverek: 30/45 (+7%) lőfegyverek: 30/21 (+6%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
377,88 mezőn táborozol, a 101. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/57 (+22%) 2. nyomkövetés: 103/41 (+5%) 3. lopás: 9/97
4. mászás: 14/62 5. csapdakészítés: 27/73 (+25%) 6. csapdaészlelés: 17/52 (+32%)
7. gyógyítás: 67/97 8. titkosírás: 5/5 9. felderítés: 38/49
10. szörnyidomítás: 12/42 11. teológia: 46/30 (+63%) 12. taumaturgia: 63/47 (+38%)
13. szerencsejáték: 8/66 14. versengés: 18/72 15. harcművészetek: 1/9
16. zene: 20/74 (+16%) 17. szörnyismeret: 11/45 18. pszi: *22/100
19. zárnyitás: 1/1 20. vadászat: 29/68 21. vitalitás: 2/53
22. bányászat: 30/15 (+3%) 23. úszás: 16/13 24. főzés: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot )
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (896,10) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,36,3) áldomás II (#169) (989,27)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182)
jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan légiós (#311) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
őrző szilmill (#7454) (-14 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 5 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1427 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) $22 szent jogar ($150)
2 fpi formázó minta (#419) 720 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 7 Aurgir lándzsája (#1314)
20 esszenciakristály (#350) 502 jégszilánk (#1128) 8623 tükör (#43)
$428 szent jogar ($150) 1 pókkarmok (#886) 3 fejsze (#1240)
2 moa ravatalozó (#1328) 5 agvari manafókusz (#890) 1076 sárkánypikkely (#292)
24 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 1 draklen csizma (#1301)
1791 őskristály-szilánk (#1525) 3890 varázskő (#305) 4154 quwarg tojás (#360)
1368 kaktuszbogyó (#429) 118 katonai kötszer (#1508) 31390 kaja (#2)
1 csodálatos nyaklánc (#1211) 1 Xanathal karkötője (#956) 6 ryuku mellvért (#689)
2 aenouth ködkürt (#1554) 3 Durghal pörölye (#1311) 3 Horsa hagyatéka (#1337)
20 quwarg katalizátor (#1535) 171 isteni könnycsepp (#260) 8 térhajlító kavics (#1539)
2 pusztító lándzsa (#1805) 1 feneketlen bugyor (#570) 3 Eldereth szilánk (#512)
310 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dizen kulcs (#472) 2 ében nyílvessző (#848) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360)
2 varázskő (#305) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
178 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 aranytű (#272)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fűszertartó (#210) 5 gyöngymangó (#135)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pular kristály (#239) 1 sötét ital (#284)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

376 377 378
87
88
89
(377,88) a 101. labirintus bejárata, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311)

Üzenet küldése a karakternek