367. forduló, 369. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 29. 15h:10'
EZ A 375. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD
376. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,33] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 bíborarany tőrt (499 arany kikiáltási áron), 1 balkezes gyűrűt (99 arany kikiáltási áron), 5 sáfrányport (499 arany kikiáltási áron), 2 íjászkencét (199 arany kikiáltási áron), 1 dlathog kőzetet (79 arany kikiáltási áron), 3 lélekesszenciát (200 arany kikiáltási áron), 3 Eldereth szilánkot (999 arany kikiáltási áron), 42 gyöngymangót (84 arany kikiáltási áron), 8 lidércesszenciát (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 manakristály (eladási ár: 1499 arany, ebből a kezelési költség: 119 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+170 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 502.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 500.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 494.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 492.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 488.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 486.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 484.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 483.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 477.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 475.]

lm 17 17 27 mozogsz 17 17 27
Megállsz egy pillanatra, a délre nyíló ajtótól jobbra felfüggesztett festmény előtt. Hó borította vidéket ábrázol, melyen bundás kabátba öltözött emberek karavánja siet előre. Távolról sarki rókák egy csoportja figyeli a menekülőket. A kép túl elnagyolt, nem adja vissza azokat a didergéssel telt időket. [2. SZINT 3. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy gyémántkemény adamantit ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Belépsz a szobába. Királyian berendezett hálószobának tűnik, középen egy tekintélyes baldachinos ággyal. Érintetlennek tűnik. [2. SZINT 17. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. 103 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Egyhelyben toporogsz.
Belépsz a szobába. Vakítóan világos van. Amikor felnézel az emeletre, megérted miért: az üvegkupolás mennyezeten keresztül akadálytalanul hatolhat a fény a helyiségbe. [2. SZINT 26. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Eléred a folyosó végét. Északra egy ajtó nyílik. [2. SZINT 25. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy orgyilkos! Fegyvere egy orgyilkos tőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel felnyársalod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 2, gyógyulás: 75, összesen: +73 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 orgyilkos tőrt [orgyilkos tőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 szuperkötelet.
Monoton morgó hang érkezik hozzád valahonnan távolról. Aztán amilyen hirtelen jött, olyan gyorsan el is hallgat. [2. SZINT 24. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a szobába. Királyi trónra emlékeztető szék áll a szoba közepén, egy kis emelvényen. A falakon nyitott széfek sorakoznak, mind üres. [2. SZINT 27. PONT] Egy Forradásos lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bíborarany tőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Forradásos bal oldalát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Forradásos ragyás arcát. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a Forradásos szürke kabátját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a Forradásos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+29 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod a Forradásos jobb oldalát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a Forradásos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). A Forradásos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1181, sebződés: 285, gyógyulás: 191, összesen: -94 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bíborarany tőrt. Forradásos hullája fölé térdelve mégegyszer átkutatod a holttestet, hogy megállapíthasd, az előbb eléggé alaposan kipucoltad a zsebeit. Nem baj, viselkedése szolgáltatta a bizonyítékot önmaga ellen, miért is kellett neked támadnia! Vagy te támadtál?... Hogy is volt?... Végülis teljesen mindegy, látszott rajta, hogy rosszban sántikál. Hirtelen gondolattól vezérelve belenyúlsz a ruhaujjába. Egy piros masnival átkötött pergamenkötegre bukkansz. Körültekintően széthajtogatod, és átböngészed. Minden kiderül belőle: Forradásos egy új klánt alapított, mert már elege volt a Sikátorok Fényességéből. Nem jöttek ki valami jól Fürge Menyéttel. Igazság szerint el nem tudod képzelni, hogy Forradásos bárkivel is jól kijött volna. Becsület nélküli áruló volt ő. Az nem derül ki a börtönben töltött rövid ideje alatt, mit kotyoghatott ki a Klánról, de ez most már nem is fontos. Az új klán, ami a Sikátorok Fényességét fenyegette, nincs többé. Büszkén kihúzod magad. Ügyesen elvégezted, amit rád bíztak, talán túl is teljesítetted. Indulás vissza, tudja meg Fürge Menyét is a jó hírt!
[18 pontot használtál fel, van még 457.]

kf 560 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

ftv 92 674 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 674. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 457.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 457.]

kf 820 1346 1484 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1346. tárggyal az 1484. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 457.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 457.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a finom keszkenőt. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 455.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[184,32] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 4 gyöngymangó. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 449.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 6370 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

a 50 2054 3000 átadod az 50. tárgyat a 2054. kalandozónak (3000 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3000 aranyat Lítia De Fandargo részére. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

bb 642 1 beraksz a bankba a 642. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 áldott követ. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[183,33] Folytatod sétádat a házak közt. A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (17 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 2 púderkő. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Aranyszem letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A választott tárgyat nem tudod elcsenni, mert ott van mellette! Megpróbálsz mást elemelni. A motyóra fantom vadászkutya vigyáz. Lélegzetedet visszafojtva, hangtalanul elcsórsz egy tárgyat. Zsákmányod 9 ezüstdarab! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Fekete Köpeny letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy agyagelementál őrzi! Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Adjon neked Gunymák anyó bájitalt!.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed a kobudera férfi (Auralátás: Gorrt Kosugi - 1886. kalandozó) táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (6 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Frank Onestein letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A választott tárgyat nem tudod elcsenni, mert ott van mellette! Megpróbálsz mást elemelni. Elcsórsz észrevétlenül egy tárgyat. Zsákmányod 25 fűszertartó! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Felkutatod Ifj. Sauron Junior táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Egy kapuszájú libertani ribanc legyen a feleséged!.

(Továbbmész...) [182,34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 412.]

v 198 193 12 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,34) quwarg parafenomén (#248)
(183,33) 20. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), Aranyszem (1322. kalandozó), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), egy kobudera férfi, Frank Onestein (3588. kalandozó), Ifj. Sauron Junior (5039. kalandozó)
(184,32) őrült varázsló (#255), bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár
(185,33) a 119. labirintus bejárata, a 120. labirintus bejárata, orgyilkos (#131), Forradásos (#674)

[193,12] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy átokmurgattyú. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 bunkó[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 402.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+1131 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,12) átokmurgattyúk (#225), a 94. labirintus bejárata

[142,62] Füves síkságra érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ravasack, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. életerő.] Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillagbozótost. Felfedeztél egy pézsmatököt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy tűzbokor van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Jól kivehetőek a távolban.

[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 392.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 342.]

im 0 10 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku csapásvezető. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-1452 TP] [30 pontot használtál fel, van még 312.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+14 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Ajjaj! Ellenfeled rád rakott egy becsületjelet. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja nyakát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) Pestisaurád 18 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 24, gyógyulás: 61, összesen: +37 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 282.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 252.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg királynő.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A pestisaura 18 ép-t sebez. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 2, gyógyulás: 17, összesen: +15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 222.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 192.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 162.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kultúrmasztodon.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 56, gyógyulás: 17, összesen: -39 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 132.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 102.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 72.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+18 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 42.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 8 mozogsz északra
[142,61] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Észreveszel egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Észreveszel egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz Nyárizápor. Ő Jókorjött Eső felesége! Elenios püspöke. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy Natharion amulettet, egy ritualista övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Egy vörösbegy repked körülötte. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[6 pontot használtál fel, van még 86.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 81 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 76.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 72.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 67.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 2, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a mantikór. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 67 pontod maradt, ebből a következő körre 67 pontot vihetsz át. Kapsz még 509 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FORRADÁSOS (674. LÉNY)
Forradásos láttán az első gondolat, ami eszedbe jut, hogy nem szeretnél vele késő éjszaka egy sötét sikátorban találkozni. Bár fajilag az emberek közé tartozik, kinézetileg az árnymanókhoz áll közelebb, azok közül is csak a legpiszkosabb kézzel megáldottakhoz. Már a nézése is olyan agresszív tud lenni, hogy megáll tőle szíved dobogása. Vagy elfelejtesz levegőt venni a félelemtől, ha nem koncentrálsz eléggé. A gyanakvás végigkíséri életét, nem is csoda hát, hogy egyik tenyere mindig az övén hordott bíborarany tőr foglalatát tapodja. Még csak az kéne, hogy elő is húzza...

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 368. fordulód.

Erő: 42 (61) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 44 (56) Támadás: 45 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 44 (58) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 32/48 év
Egészség: 42 (49) Életpont: 613/513 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 54 (1) Varázspont: 1136/1055 Pénz: 12108 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 162/50 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 2605 szörnyet (16 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 33326 TP-t kaptál. Jelenleg 3889974 TP-d van. A következő szinthez még 110026 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 368. fordulódban 6370 arany került a bankszámládra. 6370 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/90 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 36/18 (+6%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/7 dobófegyverek: 31/84 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/35 2. nyomkövetés: 64/67 (+4%) 3. lopás: 57/57 (+530%)
4. mászás: 8/50 5. csapdakészítés: 23/25 (+6%) 6. csapdaészlelés: 66/14 (+12%)
7. gyógyítás: 90/32 8. titkosírás: 5/82 9. felderítés: 27/50 (+6%)
10. szörnyidomítás: 23/41 11. teológia: 88/45 (+51%) 12. taumaturgia: 56/97 (+14%)
13. szerencsejáték: 6/82 14. versengés: 25/24 15. zene: 3/8
16. szörnyismeret: 29/94 17. pszi: 20/27 (+5%) 18. zárnyitás: 26/32 (+44%)
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 3/36 21. bányászat: 25/4
22. úszás: 9/85 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (1x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (2x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (1x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (7x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (120,29,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364) pestisaura (#210)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) becsületjel (#158) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) fürgülés (#92) >> halálelementál (#279)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> 32. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7874 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 deus ex machina (#1)
1 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bíborarany tőr (#1095) 9 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 25 fűszertartó (#210) 5 gyöngymangó (#135)
19 isteni könnycsepp (#260) 14 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
2 púderkő (#119) 6 sáfránypor (#211) 7 spiritusz (#170)
1 szopókő (#259) 1 szuperkötél (#209)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,61) részeg kalandozó (#187), főutca (#399), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, Nyárizápor (2290. kalandozó)
(142,62) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), városépítkezés (#398), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szopógödör (#177), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Raia szent lovagja (#239), ezoterikus mardel (#184), quwarg királynő (#153), ryuku ostromteknős (#362), kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek