Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 9. 15h:02' EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD 1082. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+138 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske nyakát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst nyaklánc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ryuku kalapáccsal gyengén megütöd az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 111, gyógyulás: 133, összesen: +22 ÉP}
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Teriád pöröllyel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 7, gyógyulás: 263, összesen: +256 ÉP}
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
vps 180 0 0 | VP spórolása: 180 |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg nagymester testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 65 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg nagymester jobb középső lábát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 85 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 375, gyógyulás: 112, összesen: -263 ÉP}
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+138 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske aranyszárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ryuku kalapáccsal többször eltalálod az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fémrúd felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske fejét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütöd az aranyfecske bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsthegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 124, gyógyulás: 137, összesen: +13 ÉP}
kno 17 1 0 | képesség-növelés 17 |
vv 11 112 0 | elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg királynő testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg királynő testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 110, gyógyulás: 93, összesen: -17 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 62 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg jobb oldalát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 296, gyógyulás: 108, összesen: -188 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 64 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 73 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 299, gyógyulás: 110, összesen: -189 ÉP}
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 65 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos torát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos testét. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 231, gyógyulás: 95, összesen: -136 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 60 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 148, gyógyulás: 92, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [110,101] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-28 életpont). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet.
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő testét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő torát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 116, gyógyulás: 95, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [109,101] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-28 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a szögletes követ a másikra rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 76 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg nagymester bal első lábát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg nagymester bal első lábát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 72 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 371, gyógyulás: 114, összesen: -257 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 68 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg torát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 295, gyógyulás: 108, összesen: -187 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg szabotőr fekete torát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 3 529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 177, gyógyulás: 95, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [107,101] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-43 életpont). Észreveszel egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg felderítő nem jelenthet komoly veszélyt.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő jobb szárnyát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ryuku kalapáccsal többször eltalálod a quwarg felderítő jobb első lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 31, gyógyulás: 73, összesen: +42 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra rontasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő torát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 113, gyógyulás: 93, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [106,101] Még mindig dombos terepen vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-46 életpont). Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő testét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 104, gyógyulás: 93, összesen: -11 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra rontasz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 7, gyógyulás: 65, összesen: +58 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos torát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos torát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 61 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos fejét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 220, gyógyulás: 94, összesen: -126 ÉP}
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 100 113 | elmormolod a 198. varázslatot |
105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
[100,113] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Teriád pöröllyel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 8, gyógyulás: 219, összesen: +211 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 8, gyógyulás: 262, összesen: +254 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon bal oldalát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal megütöd a pordémon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Teriád pöröllyel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1301, sebződés: 8, gyógyulás: 93, összesen: +85 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ryuku kalapáccsal eltalálod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [103,114] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet.
jlk 1361 | jelszó kimondása 1361 |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a massza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a massza duzzadt hólyagját. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ryuku kalapáccsal meghorzsolod a massza pörsenéses hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 84, gyógyulás: 54, összesen: -30 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
[116,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Roxxon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy móricserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:.
Összeakadsz Égi Mester. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémántsisakot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy nefil-rin medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy Mnebolath trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy ragyás burástya.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Raia angyala (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Pajzstörő Gron. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy örökkéval. éjkövét, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy óriásféreg trófea és egy éjkornis trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Ylgoroth (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-1 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 180.]
in 4346 4024 | leírod a 4346. kalandozónak a 4024. kalandozót |
in 4346 4042 | leírod a 4346. kalandozónak a 4042. kalandozót |
in 4346 4065 | leírod a 4346. kalandozónak a 4065. kalandozót |
in 4346 4067 | leírod a 4346. kalandozónak a 4067. kalandozót |
in 4346 4069 | leírod a 4346. kalandozónak a 4069. kalandozót |
in 4346 4070 | leírod a 4346. kalandozónak a 4070. kalandozót |
in 4346 4073 | leírod a 4346. kalandozónak a 4073. kalandozót |
in 4346 4077 | leírod a 4346. kalandozónak a 4077. kalandozót |
in 4346 4090 | leírod a 4346. kalandozónak a 4090. kalandozót |
in 4346 4099 | leírod a 4346. kalandozónak a 4099. kalandozót |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
ef 30 511 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
RAIA ANGYALA (333. LÉNY) Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat. |
YLGOROTH (332. THARGODAN) A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá. |
Erő: | 57 (75) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (48) | Támadás: | 44 (47) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (46) | Védekezés: | 79 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/81 év |
Egészség: | 30 (48) | Életpont: | 1166/1719 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1157/612 | Pénz: | 103660 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 40/9 | Pszi pont: | 333/280 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/73 (+18%) | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/80 | ütőfegyverek: | 41/25 (+7%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 32/47 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád pöröly (#1283) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 103,114 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/37 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 101/60 (+34%) | 3. mászás: | 10/56 |
4. csapdakészítés: | 26/34 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/91 | 6. gyógyítás: | 62/91 |
7. titkosírás: | 6/0 (+11%) | 8. felderítés: | 29/4 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/56 |
10. teológia: | 69/15 (+55%) | 11. taumaturgia: | 56/5 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 6/93 |
13. versengés: | 21/33 | 14. harcművészetek: | 13/33 | 15. zene: | 20/18 |
16. szörnyismeret: | 45/75 (+20%) | 17. pszi: | *47/100 (+198%) | 18. vadászat: | 14/55 |
19. vitalitás: | 2/19 | 20. bányászat: | 42/66 (+31%) | 21. testépítés: | 2/88 |
22. úszás: | 12/18 (+40%) | 23. főzés: | 17/98 (+9%) | 24. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9598,1) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 320 (limit: 455), pontszámod: 9 095. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, vps 180, h 697 2000, ff, m 1, v 84 283, kno 17 1, vv 11 112. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 127 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1400 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
528 | arany (#50) | 10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | ramit kő (#226) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | vasérc (#152) | 66 | víz (#27) |