366. forduló, 368. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 21. 10h:41'
EZ A 379. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD
380. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,36] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+73 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+115 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 708. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 7. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 5 VP-t.]

* 9. KP: v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 20 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 5 VP-t.]

v 1 15 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 673. Kapsz 5 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 5 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 10 VP-t.]

p 120 használod a 120. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 5 VP-t.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 651.]

ef 20 536 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 511. Kapsz 140 VP-t.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 8 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[200,36] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 275-319.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled. {védettsége: 59 szúró, 59 vágó, 25 ütő ellen.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf bal vállát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb középső lábát. (4 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a brutális morf bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a brutális morf. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 82, gyógyulás: 92, összesen: +10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy éltető morf. {támadása: 55.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf bal vállát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (5 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az éltető morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az éltető morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 117, gyógyulás: 132, összesen: +15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 szent kehelyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [199,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 7, gyógyulás: 30, összesen: +23 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,36] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo törzsfő. {max. életpontja: 191-220.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo törzsfő testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zoloboo törzsfő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 35 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 1 810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 51, gyógyulás: 46, összesen: -5 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 482. Kapsz 21 VP-t.]

ff 639 182 28 felt. fegyverváltás: 639 182 28
Felt. fegyverváltás: << Fókuszpenge << vashegyű lándzsa << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[197,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {HD:} Agyartőrrel eltalálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaját. 2 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 74, gyógyulás: 60, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy manóodút. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,35] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán nyakát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Agyartőrrel eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 48, gyógyulás: 47, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,35] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis herceg. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 21 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[200,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Látsz egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg ősmágus. {max. életpontja: 201-240.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 53 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 316 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 83 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és egy manifeszt.nyúlvány. 3 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 504, gyógyulás: 44, összesen: -460 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 7 VP-t.]

ff 182 639 28 felt. fegyverváltás: 182 639 28
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << Fókuszpenge << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[201,35] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ősquwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 501-550.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ősquwarg bal oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5 609 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 90, gyógyulás: 105, összesen: +15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi intéz feléd kihívást. {támadása: 2.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Egyelőre még semmi. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű támad rád. {max. életpontja: 91-110.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {HD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 madártollat. 842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 10, gyógyulás: 16, összesen: +6 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {HD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél, egy rézsisak és egy szöges páncél. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +66 életerőt. Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [202,34] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kisebb quwarg isten lehet. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 335 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {HD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a kisebb quwarg isten fejét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) {HD:} Vashegyű lándzsával meghorzsolod a kisebb quwarg isten bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 45 arany, 2 pular kristály, egy kristálygömb, 2 ezüst gyűrű, egy ezüst karkötő, egy vasérc, egy rejtőköpeny és egy aranygyűrű. 12 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 851, gyógyulás: 205, összesen: -646 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+110 életerő.) A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [203,33] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 81 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[202,33] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Hohó, valamit találtál! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nyílvessző és 4 ubuk tüske. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {HD:} Agyartőrrel eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 madártollat. 842 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 13, gyógyulás: 16, összesen: +3 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 30.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {HD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +51 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 14, gyógyulás: 38, összesen: +24 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 27 VP-t.]

f 312 kísérletezel a 312. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 10 VP-t.]

f 211 kísérletezel a 211. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 10 VP-t.]

fusz 40 felt. úszás 40 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 40 VP-t.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 40 VP-t.]

ff 28 639 182 felt. fegyverváltás: 28 639 182
Felt. fegyverváltás: << ököl << Fókuszpenge << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: szk 159 0 0 keresed a 159. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ongóliantot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 5 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-46 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 177 arany vérdíjat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a quwarg harcos. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 508 pontot. A következő körben tehát 708 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 367. fordulód.

Erő: 52 (70) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 38 (45) Támadás: 57 (60) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (45) Védekezés: 69 (75) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 41 (53) Életpont: 988/942 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (34) Varázspont: 1293/1159 Pénz: 8264 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 70/14 Pszi pont: 248/168 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4660 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 108 TP-t kaptál. Jelenleg 5 224 323 TP-d van. A következő szinthez még 275 677 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, domináns morf, kisebb quwarg isten.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 33/25 (+4%) szúrófegyverek: 32/21 (+7%)
vágófegyverek: 27/46 (+4%) ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 28/90 (+5%)
dobófegyverek: 13/99

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
202,33 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 822 időszaki: 776

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/5 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/61 (+34%) 2. nyomkövetés: 64/86 (+15%) 3. mászás: 17/57
4. csapdakészítés: 20/63 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/11 6. gyógyítás: 80/69 (+25%)
7. titkosírás: 14/4 8. felderítés: 15/40 (+12%) 9. szörnyidomítás: 22/58
10. teológia: 32/90 (+26%) 11. taumaturgia: 56/5 12. szerencsejáték: 3/93
13. versengés: 19/23 14. harcművészetek: 33/17 15. zene: 40/61
16. szörnyismeret: 16/47 17. pszi: 35/16 (+13%) 18. zárnyitás: 1/31
19. vadászat: 26/37 20. bányászat: 37/5 21. úszás: 13/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (1,0) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) áldomás (#6) (4,0)
nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 14, 16, 20, 41, 42.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1584, az összesen kapott pontszám: 161205. (összesen ölhető: 1584 ) Eddig 10 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 2 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 120 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8919 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 mihlanil nyíl (#597) 19 nyílvessző (#108)
6 sallank nyíl (#129) 20 ubuk tüske (#131) 2 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 bogyógránát (#430) 4 esszenciakristály (#350) 5 ezüstshuriken (#327)
7 jégpasztilla (#1566) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488) 1 szöges páncél (#65)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 5 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 Raia csataszoknyája (#1537) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
24 borostyán függő (#162) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 6 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
5 aranylánc (#191) 2 csodálatos nyaklánc (#1211) 11 ezüst nyaklánc (#117)
3 * gólem talizmán (#811) 3 gyöngysor (#192) 6 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 13 * korinthai talizmán (#814)
2 trófea nyaklánc (#196) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany papi karkötő (#309) 2 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 7 aranygyűrű (#193) 2 * balkezes gyűrű (#1549)
2 Blounther gyűrűje (#1548) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 52 csepp tinta (#101), fér még: 8]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 2 korty sötét ital (#284), fér még: 3]
4 fűszertartó (#210) [bennük 20 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 71]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 208]
14 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 20]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554)
15 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 21 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 3 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
10 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
190 gyógykenőcs (#313) 1 íjászkence (#1225) 44 kaja (#2)
7 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92) 3 kristályfolyadék (#449)
4 kristálygömb (#265) 6 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
6 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757) 3 manakristály (#500)
15 megsemmisítő (#1540) 2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
6 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 37 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224)
2 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
4 titanitdukát (#1480) 2 titkos teleportkő (#1387) 1 + tüskecsapda (#242)
6 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 76 álompor (#396) 16 amniosz (#203)
152 átlátszó morfplazma (#2451) 141 bíbor morfplazma (#2450) 6 bordacsont (#16)
20 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253) 10 csuklyavirág (#133)
13 dentor bőr (#551) 10 dorony tüdő (#212) 120 drótszőr (#37)
6 eknozol (#540) 1 etra hályog (#712) 26 ezüstdarab (#326)
136 fehér morfplazma (#2445) 69 fekete gyöngy (#99) 156 fekete morfplazma (#2446)
1 fémrúd (#104) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
6 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 17 gyíkfű (#201)
107 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
2 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 74 kaktusztüske (#114)
11 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205) 131 kék morfplazma (#2442)
10 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304) 14 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 165 lila morfplazma (#2448) 5 lótuszvirág (#447)
122 madártoll (#112) 13 magszim bél (#103) 50 mákrózsa virág (#56)
6 mandibulapenge (#125) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 18 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 124 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667)
8 óndarab (#85) 10 ovimon-bogyó (#207) 1 pirkit (#153)
6 polip szívóka (#391) 2 pular kristály (#239) 31 purifikátor háj (#269)
2 raaba-gumó (#936) 2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
10 remák szív (#264) 76 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
3 ryuku rúnatekercs (#1162) 2 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
151 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 19 sünmedve tüske (#14)
7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 4 teknőcteknő (#416) 19 Thargodan esszencia (#328)
$1 trikornis szarv ($198) 1 tükör (#43) 47 vasérc (#152)
20 vízionár szem (#102) 140 vörös morfplazma (#2443) 4 vörös zyel (#606)
6 xirnox szív (#213) 144 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 315.15 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 600 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
1099 csalánvirág (#582) 5240 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122)
129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848) 1 fejsze (#1240)
19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403) 27 grifftojás (#179)
6492 halcsont (#390) 6939 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429)
2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074)
9500 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878) $3337 mutáns csont ($331)
3888 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335)
1445 óndarab (#85) 492 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618)
$7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419) 586 ryuku védőkenőcs (#1154)
500 sáfránypor (#211) 10717 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347)
904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181) 1300 Thargodan esszencia (#328)
410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788) 1 trófea nyaklánc (#196)
16731 tükör (#43) 1076 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400)
200 vámpírfog (#1221) 3586 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364)
7213 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kristályfolyadék (#449) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
222 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 átlátszó morfplazma (#2451)
1 bíbor morfplazma (#2450) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 3 fekete gyöngy (#99) 1 kristálygömb (#265)
14 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyílvessző (#108) 2 pular kristály (#239) 1 rejtőköpeny (#277)
1 rézsisak (#72) 2 szent kehely (#257) 1 szöges páncél (#65)
1 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

196 197 198 199 200 201 202 203 204
32
33
34
35
36
37
(197,35) kultúrmasztodon (#227), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 34. jellempróba
(198,35) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), zoloboo sámánok (#230)
(198,36) zoloboo törzsfő (#268)
(199,35) trikornis herceg (#261), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720)
(199,36) quwarg királynők (#153), Raia oltár
(200,35) kristálypalota (#401), 31. jellempróba, quwarg ősmágus (#302)
(200,36) bűbájlidérc (#761), brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), Raia rúnaköve, kputtyintó csalán (#247)
(201,35) ősquwarg (#300), zombi (#49), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), 50. jellempróba
(202,33) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), quwarg nagymester (#214)
(202,34) Tharr oltár, 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393), kisebb quwarg isten (#213)
(203,33) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 24. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.10.21 10:27 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 8.)
2019.10.21 10:27 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 9.)
2019.10.21 10:27 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 10.)
˙

Üzenet küldése a karakternek