364. forduló, 366. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 20. 9h:09'
EZ A 429. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD
430. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 39. pontnál.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1225. hetének nyerőszámai: 11, 25, 4. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 102 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 472.]
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

vv 137 227 elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 18 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

vpf 15 VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

vv 156 elmormolod a 156. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 462.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 462.]

hu 421 389 1536 hulladék: 421 389 1536
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szigonyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: szigony (183,31)-> (56 ap), trikornis nyereg (143,61)-> (240 ap), tyrex bunkó (143,61)-> (200 ap), összesen 496 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 457.]

bb 1540 248 522 beraksz a bankba az 1540. tárgyat (248 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 megsemmisítőt. Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. Beraksz a bank széfjébe 9 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

bb 56 280 298 beraksz a bankba az 56. tárgyat (280 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 124 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 5 tyrex csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 87 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

lm 24 39 23 mozogsz 24 39 23
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. Újabb kanyar! [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [24. PONT. --> 1. SZINT, 37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 arany pikkelyvért (ld. enc.), 1 gyémánt karperec (ld. enc.), 1 Dantor amulettje, 1 törpe bakancs. Felpakolsz. [135 pontot használtál fel, van még 322.]

kf 456 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat
Magadra öltöd az arany pikkelyvértet. Elmúlt a varázspáncél hatása. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 12 37 mozogsz 12 37
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [21. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [19. PONT.] Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [17. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [16. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [13. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [12. PONT. --> 1. SZINT, 39. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 262.]

lm 42 44 48 mozogsz 42 44 48
Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [28. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [29. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [30. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [31. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [32. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [35. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [36. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [37. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [38. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [39. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [40. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [41. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [43. PONT.] Hamarosan egy vadász quwargot pillantasz meg. {max. életpontja: 191-230.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg bal első lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 50 quwarg tojás, 3 gyógykenőcs és 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [42. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [48. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 110 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Hirtelen egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 171-190.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [130 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 59 47 66 mozogsz 59 47 66
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [49. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [50. PONT.] Hamarosan 9 q. rohamosztagost pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel kissé megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [55. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. {támadása: 30.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [56. PONT.] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy ében toboz tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérted a következő kanyart. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [44. PONT.] Hamarosan egy vadász quwargot pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+8.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a vadász quwarg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 43, gyógyulás: 11, összesen: -32 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy vadász quwarg lakik itt. {támadása: 35.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg torát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a vadász quwarg nyakát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 46, gyógyulás: 11, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [62. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 65, gyógyulás: 12, összesen: -53 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [65. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [66. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. {max. életpontja: 171-190.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 78 63 mozogsz 78 63
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [70. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 q. rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod a q. rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [73. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg parafenomén lakik itt. {támadása: 30.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 24 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [74. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 23 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [45 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Leveszed a korinthai talizmánt, majd a nyakadba akasztod a Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 80 mozogsz 80
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 2.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 20 540 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 10, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 506 pontot. A következő körben tehát 503 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)

GYÉMÁNT KARPEREC (728. TÁRGY)
Csodaszép ékszer ezek az apró gyémántokkal berakott ezüst karperec! Bár mágikus képességgel nem bír, egy magára valamit is adó dáma vagy lovag öltözékének nélkülözhetetlen kelléke.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 365. fordulód.

Erő: 46 (54) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 35 (37) Agresszió: 1 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 48 (53) Menekülés: 40 % Életkor: 114/115 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 413/313 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 948/4 Pénz: 4920 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 61/22 Pszi pont: 153/42 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3659 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 007 TP-t kaptál. Jelenleg 2 347 915 TP-d van. A következő szinthez még 252 085 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, jégelementál, Blounther apó. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5454 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 27/61 (+2%)
vágófegyverek: 27/57 (+19%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 24/6
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,46 mezőn táborozol, a 78. labirintusban, 1. szinten, 75. ponton
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/97 2. nyomkövetés: 74/70 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/46 5. csapdakészítés: 29/35 (+7%) 6. csapdaészlelés: 24/28 (+24%)
7. gyógyítás: 37/29 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 32/0
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 32/6 12. taumaturgia: 42/3 (+15%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 12/86 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 38/14 (+2%) 17. szörnyismeret: 17/22 18. pszi: 21/3 (+4%)
19. zárnyitás: 18/84 20. vadászat: 23/32 21. bányászat: 32/10
22. úszás: 11/77 23. főzés: 22/96 24. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 115 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arx formázó minta (#298) 5 drótszőr (#37) 1 ében toboz (#578)
124 mákrózsa virág (#56) 1 megsemmisítő (#1540) 1 pszi kő (#248)
4 szigony (#389) 1 trikornis nyereg (#1536) 8 tudás gyöngye (#522)
1 tyrex bunkó (#421) 5 tyrex csont (#280) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
576 arany (#50) 1 arany pikkelyvért (#456) 1 Dantor amulettje (#468)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 1 gyémánt karperec (#728)
3 gyógykenőcs (#313) 15 kaja (#2) 50 quwarg tojás (#360)
1 törpe bakancs (#475)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153
45
46
47
(152,46) a 78. labirintus bejárata, vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek