Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 4. 9h:43' EZ A 617. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 618. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 261. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat |
* 8. KP: | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (886 darabot) |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
le 1347 | leveszed/lerakod az 1347. tárgyat |
kf 1373 1088 822 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 1088. tárggyal a 822. tárgyat |
kf 1467 | kézbeveszed/felveszed az 1467. tárgyat |
vv 326 123 363 | elmormolod a 326. varázslatot a 123. varázslatot a 363. varázslatot |
tv 233 186 270 | támadó/véd. varázslat a 233. varázslatot a 186. varázslatot a 270. varázslatot |
ek 7 4 1 | t. energia kisütése: 7 4 1 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a troglodita fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske bal vállát. (3 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 435 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 64 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. Varázserőd töltődik (+100 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 76, gyógyulás: 105, összesen: +29 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1693 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a troglodita fúvócsővel célba találj. Elrepül 7 troglodita tüske. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 442 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Biethlan lándzsával gyengén megszurkálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a nekromanta kóborló testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+100 varázspont). 25479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2606, sebződés: 1005, gyógyulás: 123, összesen: -882 ÉP}
(Továbbmész...) [270,84] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sardullah Sharpa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy gnomori rémszolga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! A troglodita fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga jobb karját. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (157 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a gnomori rémszolga véreres karját. (8 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a gnomori rémszolga nyakát. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (7 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 208 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga bal karját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+100 varázspont.) 20291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2960, sebződés: 584, gyógyulás: 584, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [269,83] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nekromanta kóborló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1707 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A troglodita fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló jobb lábát. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával megdöfködöd a nekromanta kóborló bal lábát. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló jobb vállát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2434, sebződés: 486, gyógyulás: 58, összesen: -428 ÉP}
h 1755 3000 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 268 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
[268,86] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [270,86] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nothar cserjét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy tl'urlang vadász. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [271,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy templomos lovag. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
ek 503 268 93 | t. energia kisütése: 503 268 93 |
[268,93] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tükörtornyot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jose D'Brison Báró lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. A visszaverődő nap zavaró fénye hihetetlen teljesítményekre késztet, így fél órán belül eléred a tükörtorony lentről kiszúrt bejáratát. Bekukkantasz. Egy sötét folyosó vezet egy tágas, kivilágított terembe. Közelebbről is szemügyre veszed: de az ismeretlen fényforrást nem sikerül felfedezned. Nézelődsz egy darabig a különös helyiségben, míg meg nem érzed, hogy veszély leselkedik rád. Ez egy tüskés totemblarg! Beintesz a váratlan látogatódnak, és menekülésbe fogsz. Lefelé mászva már nem is zavar annyira sem a visszaverődő fény, sem a torony forgása. Hamar leérsz.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
hh 1607 886 | használod az 1607. tárgyat a 886. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
tv 233 186 270 | támadó/véd. varázslat a 233. varázslatot a 186. varázslatot a 270. varázslatot |
kf 531 1347 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1347. tárggyal az 533. tárgyat |
szm 65 | megölöd a 65. szörnyet |
tk 10 1073 | többszemélyes kaland 10 1073 |
h 1268 766 | használod az 1268. tárgyat |
id 216 100 | idomítod a 216. szörnyet 100 pontért |
* 1. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1760. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | használod az 1168. tárgyat |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
* 7. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot a 326. varázslatot |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 392. tárgyat (886 darabot) |
ŐSI KIGYÓBŐR ÖV (1467. TÁRGY) A legenda szerint Hulcarhud magától Hgoomlh-tól, a Voltak urától kapta ajándékba a halálvarázslatait. Persze ez csak egy ostoba babona, az viszont biztos, hogy eleddig nem sokan mondhatják el magukról, hogy ellenálltak a vén Kígyókirály varázslatainak. Ha te is közéjük tartozol, és valahogyan győzedelmeskedtél felette, ne feledd el leszakítani a bestia nyaki lebernyegét! Sajnos csak ritkán marad egyben, mert rendkívül sérülékeny, ám ha sikerrel jársz, egy keskeny bőrcsíkot kapsz, amit övként akár KF-elhetsz is. S hogy ezt miért érdemes megtenned? A +5 védekezésért, a +5 támadásért, és a +2 IQ-ért, amit biztosítani fog. Ráadásul, ha viseled, ellenfeleid -5 büntetést kapnak a varázslataid elleni mentődobásukra. Hulcarhud mágiája a gyengéket nem segíti, ezért, ha még nem érted el a 49. szintet, nem használhatod. |
Erő: | 50 (69) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 70 (82) | Támadás: | 112 (116) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 47 (54) | Védekezés: | 118 (127) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 10/260 év |
Egészség: | 48 (60) | Életpont: | 1419/6 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 59 (88) | Varázspont: | 3983/3020 | Pénz: | 26970 arany | Kép. pont: | 62 |
Tudatpont: | 78/55 | Pszi pont: | 367/486 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *22/100 | szúrófegyverek: | 50/49 (+1%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 36/50 |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); troglodita tüske (#906) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/29 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 121/47 (+24%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 24/24 (+44%) | 5. csapdakészítés: | 30/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/14 |
7. gyógyítás: | 17/1 (+12%) | 8. titkosírás: | 6/0 | 9. felderítés: | 30/61 |
10. szörnyidomítás: | 15/88 (+112%) | 11. teológia: | 206/13 (+40%) | 12. taumaturgia: | 209/64 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 5/54 | 14. versengés: | 22/27 (+10%) | 15. harcművészetek: | 14/23 |
16. zene: | 7/32 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 53/66 | 18. pszi: | 36/35 (+5%) |
19. zárnyitás: | 1/64 | 20. vadászat: | 7/24 (+12%) | 21. vitalitás: | 4/81 |
22. bányászat: | 31/80 | 23. úszás: | 5/34 | 24. főzés: | 7/32 |
25. ősteológia: | 11/90 (+33%) | 26. őstaumaturgia: | 11/36 (+24%) | 27. csapatmunka: | 2/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 284 | |||
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), troglodita tüskét (#906) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), vércápa sámán (#281), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), Sötétség Hercege (#296), aranyfecske (#283), Vértestvérek (#9146), T'vadar (#7118) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
csápos otagi (#395), mutáns bunthar (#398), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), fertőzött ent (#403), hártyás dermesztő (#585), árnygólem (#586), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (109,12,1) | halálkapu (#126) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) |
az elme hatalma (#123) | Morgan rúnája (#363) | fürkésző szemek (#213) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
őstűz (#310), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fizikai pajzs (#318), árnyak segítsége (#270) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | háló (#186) | >> | zafír sárkány (#329) | |
méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
puha ütés (#60) | >> | kettéroppantó (#471) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | jégoszlop (#231) | >> | elmeszonda (#487) | |
jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Toodrok Din (#503) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | istenítélet (#284) | >> | T'vadar (#7118) | |
háló (#186) | >> | kreiton jótündér (#538) | istenítélet (#284) | >> | 44. szintű lényekre | |
agybénítás (#114) | >> | khrak kőóriás (#592) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | árnyak segítsége (#270) | >> | nők (#999) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | férfiak (#998) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | kreiton idéző (#510) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ezerszemű bestia (#288) | agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | agytaposás (#180) | >> | halálelementál (#279) | |
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Felkészültél a nagy kihívásra? Győzz le egy rubin sárkányt! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 646 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3373 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 167 | víz (#27) |