364. forduló, 366. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:22'
EZ A 492. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD
493. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [356,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 29 ovimon-bogyó (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 1 mászó-karperec (eladási ár: 1950 arany, ebből a kezelési költség: 156 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. Varázserőd regenerálódik. (+482 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 4 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 513.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 511.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 509.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +45 max. életerő, +45 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 504.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 502.]

* 6. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 499.]

* 7. KP: energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 123 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 469.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 71 116 120 elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
[A parancs tárolásra került.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 433.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 413.]

kre 129 122 3 kreálsz a 129. tárggyal a 122. tárgyat (3 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 3 dözmöng szivet. [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.]

kre 1069 122 2 kreálsz az 1069. tárggyal a 122. tárgyat (2 darabot)
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 2 dözmöng szivet. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 409.]

dx repítsen a d.ex.m.
Nincs nálad deus ex machina. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 373 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyógykenőcs és 10 arany. Egy Thargodan légiós készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 355 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós bal lábát. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 42 életpontot vesztettél. A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós beleharap a kezedbe. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 274, gyógyulás: 0, összesen: -274 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan zsoldos kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy sötét ölész intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [60 pontot használtál fel, van még 349.]
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+342 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 309.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[357,60] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Mozgást észlelsz oldalról. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ében hadúr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 351 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ében hadúr jobb lábát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [358,61] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő káoszbajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 364 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok tetovált testét. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [359,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a halálelementál testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Bronz taiderrel többször eltalálod a halálelementál testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi eredménye! A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+344 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tone Zangief lábát masszírozza. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 242.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[360,62] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tone Zangief irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Thargodan zsoldos lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos nyakát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,63] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Orkhan Thai jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai bal lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 53 arany és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 drótszőr, egy kőszem és 7 arany. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 392 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 372 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-20 támadás). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus jobb karját. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 198 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 245 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 545, gyógyulás: 0, összesen: -545 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [78 pontot használtál fel, van még 164.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+464 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(356,59) Mnebolath (#237), Thargodan légiós (#311), Thargodan zsoldos (#310)
(357,60) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294)
(358,61) káoszbajnok (#293)
(359,62) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720)
(360,62) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), Thargodan zsoldos (#310)
(361,63) Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), halálelementál (#279)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[360,62] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. 10000 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 10000, gyógyulás: 0, összesen: -10000 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod...
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+10000 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,62) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), Thargodan zsoldos (#310), halálelementál (#279)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[359,61] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ashym formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Mozgást észlelsz oldalról. Egy Thargodan zsoldos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 382 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[360,62] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tone Zangief egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében hadúr nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+356 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [361,63] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gordon Marlo hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy elemi rin. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 488 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az elemi rin bal oldalát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Az elemi rin rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 6648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy arany papi karkötőt, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy ősöreg hósárkány trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Night Buster. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy életköves gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy Huddens alkarvédőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Dorothy. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a bányászat szakértelemre oktattad. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[58 pontot használtál fel, van még 98.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 mozogsz délre
[361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 89.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! A varázslat csődöt mondott: nem érted, miért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 79.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[360,65] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kiütéses negátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a kiütéses negátor csőrével. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Analotha vigyorog kajánul. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 62.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 62.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 62.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 57.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 52.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 47.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-45 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 22, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 47 pontod maradt, ebből a következő körre 47 pontot vihetsz át. Kapsz még 506 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY)
A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak.

GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 365. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 32 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 42 (45) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 30 (36) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 41/44 év
Egészség: 31 (39) Életpont: 456/260 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 1192/160 Pénz: 20847 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 216/12 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 74
Eddig összesen 3450 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 69062 TP-t kaptál. Jelenleg 4112968 TP-d van. A következő szinthez még 387032 TP szükséges. Trófeáid: halálelementál, Thargodan légiós, csataremák. A 355. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 33
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 98 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 19 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 137 (+1) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30 (+1)
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 18 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 31 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 35 21. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) szürkeáll. aktiv (#71)
az elme fölénye (#116) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 rókafarok (#124) 2 rozmárfog (#1069)
3 sallank nyíl (#129) 1 spiritusz (#170) 10 vas dobónyíl (#189)
4 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 3 arkog kő (#632) 5 dözmöng szív (#122)
2 drótszőr (#37) 1 ezüstshuriken (#327) 1 gyógykenőcs (#313)
1 holdbőr (#1236) 1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304)
4 madártoll (#112) 8 pirkit (#153) 5 tükör (#43)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(359,61) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Thargodan zsoldos (#310)
(360,62) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), Thargodan zsoldos (#310), halálelementál (#279), ében hadúr (#294)
(360,65) kiütéses negátor (#785), gejzír (#576), Raia oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,63) Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), halálelementál (#279), elemi rin (#786), Night Buster (3704. kalandozó), Dorothy (5923. kalandozó)
(361,64) oltár

Üzenet küldése a karakternek