Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 22. 15h:10' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 11 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
flh 998 939 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 939. tárggyal |
h 1184 951 | használod az 1184. tárgyat |
ek 7 9 3 | t. energia kisütése: 7 9 3 |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 109 161 192 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot a 192. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 301 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 15 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 16, gyógyulás: 106, összesen: +90 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 273 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 106 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kentaurusz fejét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a kentaurusz bal első lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Pestisaurád 11 sebzést okoz. A kentaurusz rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 67 életpontot vesztettél. A kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 219, gyógyulás: 94, összesen: -125 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 9 sebzést okoz. Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 32, gyógyulás: 23, összesen: -9 ÉP}
be 710 126 147 | bemész a 710. épületbe |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
im 0 5 | imádkozol |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 319 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (21 életpontot sebezve.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a woorgard testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) A pestisaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 22, gyógyulás: 96, összesen: +74 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod az ongóliant testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 15 ép-t sebez. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 13 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 fekete gyöngy és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 69, gyógyulás: 75, összesen: +6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 271 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kentaurusz bal oldalát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) A lény néhány sallank nyilat lő feléd. 97 életpontot sebződsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz szügyét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (22 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a kentaurusz jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. A kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4555 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 219, gyógyulás: 86, összesen: -133 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti bal karját. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A pestisaura 6 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Agyarával a dombi óriásyeti a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 162, gyógyulás: 111, összesen: -51 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 298 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) A pestisaura 5 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vámpírölővel megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (22 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 7 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 16, gyógyulás: 154, összesen: +138 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
v 96 188 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,104] Lakott területre érkeztél.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
t 390 | támadod a 390. szörnyet |
lm 6 10 16 | mozogsz 6 10 16 |
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó poshadt hasát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál jobb lábát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a halálelementál testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 50, gyógyulás: 119, összesen: +69 ÉP}
Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bolyongó lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 24, gyógyulás: 72, összesen: +48 ÉP}
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Vitalitásod védelmet nyújt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 38, gyógyulás: 74, összesen: +36 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a bolyongó lidérc bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bolyongó lidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+1096 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 10, gyógyulás: 64, összesen: +54 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lélekorzó testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a lélekorzó jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A lélekorzó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 75, gyógyulás: 49, összesen: -26 ÉP}
lm 16 16 18 | mozogsz 16 16 18 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó bal lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel eltalálod a mutáns patkány testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mutáns patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 23, gyógyulás: 9, összesen: -14 ÉP}
kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
lm 23 28 28 | mozogsz 23 28 28 |
Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a bolyongó lidérc jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Öregedtél 1 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 25, gyógyulás: 62, összesen: +37 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány foltos szőrét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 24, gyógyulás: 8, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző jobb oldalát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halottidéző jobb oldalát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a halottidéző bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 45, gyógyulás: 38, összesen: -7 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a bolyongó lidérc bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 27, gyógyulás: 64, összesen: +37 ÉP}
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
kpcs 3 28 | kapcsoló 3 |
lm 45 45 33 | mozogsz 45 45 33 |
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány bal első lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel eltalálod a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a mutáns patkány fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 24, gyógyulás: 9, összesen: -15 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó fekete testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lélekorzó egyik csápját. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a lélekorzó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 69, gyógyulás: 51, összesen: -18 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 123 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 18, gyógyulás: 68, összesen: +50 ÉP}
Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 50, gyógyulás: 46, összesen: -4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 25, gyógyulás: 8, összesen: -17 ÉP}
kpcs 3 33 | kapcsoló 3 |
vv 109 192 | elmormolod a 109. varázslatot a 192. varázslatot |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
lm 6 5 5 | mozogsz 6 5 5 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a csontgólem testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Cápafoggal megérinted a csontgólem nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 206, gyógyulás: 127, összesen: -79 ÉP}
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
t 389 | támadod a 389. szörnyet |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus jobb lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zombi mágus rothadó testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A zombi mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 41, gyógyulás: 44, összesen: +3 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mágus fejét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus rothadó testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a zombi mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi eredménye! A zombi mágus többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 38, gyógyulás: 49, összesen: +11 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mágus bal karját. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a zombi mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A zombi mágus többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 40, gyógyulás: 49, összesen: +9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 100 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Kaszás Ubaron jobb oldalát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a Kaszás Ubaron testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 172 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a Kaszás Ubaron bal lábát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a Kaszás Ubaron bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 508, gyógyulás: 4, összesen: -504 ÉP}
t 7040 | támadod a 7040. szörnyet |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
lm 5 1 1 | mozogsz 5 1 1 |
m 1 6 2 | mozogsz északkeletre, nyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [207,53] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.
(Továbbmész...) [208,53] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 60.]
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 55 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY) Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY) Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet. |
LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY) Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során. |
KASZÁS UBARON (7040. SZÖRNY) Ubaron visszatért! Ubaron újra életre kelt! - terjed a kalandozók közt a hír, noha a legtöbbjük nem is tudja, kiről van szó. Ubaron a legendák, és a feljegyzések szerint eddig már kétszer tett sikertelen kísérletet őrült terve megvalósítására. Az első alkalom oly régen esett meg, hogy már csak kevés részlet ismeretes. A nekromanta hamar rettegetté vált kaszájával sok-sok ártatlan, védtelen városit küldött a túlvilágra, csakhogy egyre hízó zombiseregét gyarapítsa a testükből. Nem tudni, végül kik, és hogyan állították meg, csak azt, hogy az utolsó csatában elpusztult ő maga is. A második alkalom pontosan a Világégés előtt hatvanhat évvel történt, így erről az esetről már valamivel több információ akad a mágustornyok féltve őrzött irattáraiban. Ekkor Ubaron (állítólag Leah áldásával) visszatért holtából, és kétezernél is több zombit állított csatasorba, mire a lovagrendek összefogásának, és a Királyság leghatalmasabb mágusainak hála, sikerült szétverni seregét, és ismét elpusztították őt. Nem tudni igaz-e a történet, mindenesetre Ubaron cseppet sem félelmetesebb, mint egy közönséges élőholt mágus, vagy zombimester. Éjfekete talárt, és a koponyájára simuló bőrsityakot visel. Arcára rászikkadt a bőr, és szemeiből az Árnyvilág sötétje vetül rád! Bár a tudása legjavát a nekromanta szertartások teszik ki, azért persze a harci mágiában is járatos! Azt is beszélik halálpap-körökben, hogy Ubaron képes eggyé válni az árnyakkal, egyes feltételezések szerint pedig egyenesen elpusztíthatatlan! |
HOLTAK AKARATA (1604. TÁRGY) Ezt a miniatűr kristálykoponyát a feljegyzések szerint maga Kaszás Ubaron, a világuralmi terveket dédelgető nekromanta alkotta meg. Nem tudni miből készült, mert semmilyen általad ismert anyagra nem hasonlít ez a némileg áttetsző, szürkés színű, jéghideg tapintású kő. Sajnos fogalmad sincs, Ubaron hogyan volt képes a segítségével sereget alkotni a holtak testéből, te ezt nem tudod megcselekedni, viszont egyéb hatásait azért te is tapasztalni fogod! Ezentúl, ha bármikor megölsz egy nem élőholt lényt, a normál Tapasztalati Pont helyett +3%-ot kapsz majd! Ráadásul minden elfogott és beidomított, élőholt szörnyedre varázslatos hatással van a kristály. A hátasod +1 védettséget ad, és -1 TVP-ért lép (de a költség nem csökken 6 TVP alá); a málhás +10 kg-nyi tárgyat cipel helyetted; az őrző +8-at ad a próbálkozó tolvajok ellen; a vadászó +2 kajával lát el; az építő +10%-kal hatékonyabban dolgozik; és az ásó szörny -2 TVP segítséget nyújt neked a bányászatban. A Holtak Akaratát nem kell KF-elned, és nem adhatod át másnak. |
Erő: | 42 (61) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 44 (56) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/59 év |
Egészség: | 40 (47) | Életpont: | 603/609 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 51 (64) | Varázspont: | 1101/474 | Pénz: | 11282 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 155/302 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 35/56 (+31%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/7 | dobófegyverek: | 31/46 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/19 | 2. nyomkövetés: | 64/58 (+21%) | 3. lopás: | 52/15 (+6%) |
4. mászás: | 8/50 | 5. csapdakészítés: | 23/7 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 65/88 (+51%) |
7. gyógyítás: | 89/98 | 8. titkosírás: | 5/82 | 9. felderítés: | 30/32 (+143%) |
10. szörnyidomítás: | 23/41 | 11. teológia: | 85/88 (+104%) | 12. taumaturgia: | 56/39 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/10 | 15. zene: | 3/8 |
16. szörnyismeret: | 29/94 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 24/18 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 3/36 (+62%) | 21. bányászat: | 24/82 (+52%) |
22. úszás: | 9/85 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) | varázsenergia (#161) |
halálkapu (#126) | mágikus ütés (#147) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre | |
lidércidézés (#219) | >> | 32. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | negatív esszencia (#1184) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pondróvér (#1232) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
163 | arany (#50) | 7 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 2 | íjászkence (#1225) | |||
1 | koponya szimbólum (#139) | 3 | lélekesszencia (#619) | 3 | lidércesszencia (#1074) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) |