Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 7. 9h:56' EZ A 784. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 785. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1760. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 363. varázslatot a 86. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 127. varázslatot a 69. varázslatot |
ff | felt. fegyverváltás: |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 842 | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat |
ek 273 25 70 | t. energia kisütése: 273 25 70 |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 2300 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Vámpírölővel jól megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (8 támadással 839 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5078, sebződés: 58, gyógyulás: 523, összesen: +465 ÉP}
tv 248 270 108 | támadó/véd. varázslat a 248. varázslatot a 270. varázslatot a 108. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 238 582 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1268 756 | használod az 1268. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a veszett gorilla testét. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a veszett gorilla csapzott bundáját. (8 támadással 830 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével jól megszurkálod a veszett gorilla testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A veszett gorilla a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A veszett gorilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12884 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1809, sebződés: 190, gyógyulás: 190, összesen: +0 ÉP}
hh 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett."
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel felnyársalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 477 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1896 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 477 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 55 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében hadúr fejét. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod az ében hadúr testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8324 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 845, sebződés: 74, gyógyulás: 81, összesen: +7 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átszúrod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1564 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 477 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny megtipor. 69 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és 8 arany. 7342 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Kinyered egy manakristály energiáját. (+791 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1269, sebződés: 288, gyógyulás: 87, összesen: -201 ÉP}
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 2300 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vámpírölővel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A manaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5020, sebződés: 58, gyógyulás: 260, összesen: +202 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 993 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
ve 669 1 | megveszed a 669. tárgyat 1 |
ve 1419 10 | megveszed az 1419. tárgyat 10 |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 873 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-60 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1850, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg jobb karját. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 717 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a púpos zsokarg jobb vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 8521 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 82, gyógyulás: 75, összesen: -7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő fejét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 804 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a kreiton bűvölő fejét. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-16 TVP). A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1716, sebződés: 144, gyógyulás: 93, összesen: -51 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr bal lábát. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (8 támadással 845 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a tleikan hadúr jobb lábát. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 259, gyógyulás: 58, összesen: -201 ÉP}
hh 1607 392 | használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10553 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-78 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 163, gyógyulás: 219, összesen: +56 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző testét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan házőrző bal vállát. (8 támadással 794 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 42 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 42 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a tleikan házőrző jobb oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14773 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2325, sebződés: 678, gyógyulás: 493, összesen: -185 ÉP}
Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kreiton idéző testét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a kreiton idéző bal vállát. (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2113, sebződés: 396, gyógyulás: 174, összesen: -222 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
ftv 40 230 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 230. szörnyet |
ek 289 50 | t. energia kisütése: 289 50 |
ek 40 16 | t. energia kisütése: 40 16 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón nyakát. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hájas okerón testét. (8 támadással 825 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a hájas okerón jobb vállát. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hájas okerón testét. (8 támadással 792 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a hájas okerón jobb vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18729 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2807, sebződés: 0, gyógyulás: 195, összesen: +195 ÉP}
(Továbbmész...) [258,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy bo'adhun lidérc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 862 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun lidérc jobb karját. (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-58 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21693 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2874, sebződés: 244, gyógyulás: 162, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [259,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A vidék hirtelen változik... keletre az árnybirodalom sötét tájai, nyugatra pedig a bo'adhun barbárok hajdan lakott területei húzódnak. Észreveszel egy borkonyó cserjét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy nothar cserje van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dübörgő bahrot. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a dübörgő bahrot fejét. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megdöfködöd a dübörgő bahrot nyakát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Beléd öklel a dübörgő bahrot! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 488 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével kicsit megsebzed a dübörgő bahrot bal első lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény összetapos! 83 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 19183 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2366, sebződés: 572, gyógyulás: 215, összesen: -357 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet bal lábát. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 853 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 651 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a ro'galhal kísértet bal lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20502 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2708, sebződés: 543, gyógyulás: 347, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [258,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze nyugatra látsz egy Chara-din oltárt. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő pikkelyes ptog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (57 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2605, sebződés: 469, gyógyulás: 334, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [257,71] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar remete került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar remete farkát. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar remete izmos karját. (8 támadással 821 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar remete testét. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A varkaudar remete meglök egy kicsit. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar remete bal vállát. (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a varkaudar remete testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18429 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2750, sebződés: 285, gyógyulás: 267, összesen: -18 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kettéroppantó testét. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a kettéroppantó jobb lábát. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével többször eltalálod a kettéroppantó irtózatos combját. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). A kettéroppantó leken néhány pofont. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 651 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a kettéroppantó jobb lábát. (8 támadással 755 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a kettéroppantó fejét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A kettéroppantó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 265 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20241 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2806, sebződés: 1442, gyógyulás: 408, összesen: -1034 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 788 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Vámpírölővel megdöfködöd a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 777 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a fekélyes hernyó széles száját. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Véres nyál csordul ki a fekélyes hernyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete (ld. enc.). 19326 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2907, sebződés: 163, gyógyulás: 228, összesen: +65 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba jobb oldalát. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (8 támadással 755 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a korinthai amőba jobb oldalát. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 10406 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 97, gyógyulás: 70, összesen: -27 ÉP}
kt 686 | elkészíted a 686. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón testét. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hájas okerón bal első lábát. (8 támadással 778 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével többször eltalálod a hájas okerón jobb első lábát. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hájas okerón bal vállát. (8 támadással 807 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a hájas okerón testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2785, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
h 1419 | használod az 1419. tárgyat |
szk 704 | keresed a 704. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
VESZETT GORILLA (446. SZÖRNY) A kontinens óriásgorillái között gyakori valamilyen betegség, amitől ezek az - aránylag ártalmatlan - mindenevők habzó szájú, villódzó szemű ámokfutókká válnak. Ilyenkor vagy futsz, mented az irhád, vagy véded magad. Egy tapasztalt kalandozó számára nem kétséges, hogy mi a teendő... |
HERNYÓPETE (878. TÁRGY) Néha előfordul, hogy a fekélyes hernyók belsejében - az egészben elfogyasztott kalandozók holttestén kívül - ilyen, leginkább a madarak tojásaira emlékeztető petéket találsz. Ha sokat késlekedsz, mielőtt felhasználnád valamire, és hosszú ideig őrizgeted ezt a fél méter magas, ovális tárgyat, kellemetlen meglepetésben lehet részed: mégpedig amikor megpillantod, milyen ocsmányságot rejt a hernyópete belseje. A hernyópete nem átadható. |
Erő: | 51 (58) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 39 (48) | Támadás: | 108 (112) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 40 (54) | Védekezés: | 123 (132) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/60 év |
Egészség: | 40 (65) | Életpont: | 1167/1303 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 50 (86) | Varázspont: | 3094/4 | Pénz: | 5592 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 98/0 | Pszi pont: | 531/155 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 25/17 | szúrófegyverek: | 46/85 (+11%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 22/23 (+10%) |
dobófegyverek: | 37/91 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/15 | 2. nyomkövetés: | 70/82 | 3. mászás: | 24/45 (+22%) |
4. csapdakészítés: | 23/86 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/38 | 6. gyógyítás: | 62/86 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 28/65 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 155/92 (+132%) | 11. taumaturgia: | 138/33 (+87%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 23/16 (+10%) | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 15/18 |
16. szörnyismeret: | 23/27 (+200%) | 17. pszi: | *57/100 | 18. zárnyitás: | 29/88 |
19. vadászat: | 21/9 (+200%) | 20. vitalitás: | 3/63 | 21. bányászat: | 30/91 |
22. testépítés: | 9/16 | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 17/22 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 107 | |||
6. regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280), roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), tlopedmuk halálbáró (#621), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), fertőzött ent (#403), árnygólem (#586), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +70 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +70 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (115,12,2) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) |
papi aura (#377) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | Morgan rúnája (#363) | erőpajzs III (#127) | kí koncentráció (#69) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
kitartás (#362) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fényhozó (#602) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) | |
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az elűzésüket egy vg'axtol torzítóval! |
2.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 4) |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 774 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
309 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 17 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | obszidián kereszt (#756) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | rum (#1419) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 25 | víz (#27) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | bahrot bőr (#938) | 16 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | hernyópete (#878) | 2 | lótuszvirág (#447) | 2 | madártoll (#112) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tleikan kesztyű (#893) | 6 | varázskő (#305) |