Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 14. 9h:21' EZ A 492. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 493. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | alakváltás 13 |
* 7. KP: | energia fejlesztése 4 |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
hu 416 419 444 | hulladék: 416 419 444 |
vv 112 224 86 | elmormolod a 112. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
v 15 133 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 122 5 | kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot) |
v 22 176 3 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}
(Továbbmész...) [362,57] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy káoszbajnok. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal oldalát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok állatpofáját. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [362,56] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő Thargodan zsoldos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos bal oldalát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb, 9 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 364 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós beleharap a kezedbe. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 39 életpontot vesztettél. A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan légiós kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 38 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}
m 6 4 5 | mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 349 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [361,57] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [360,58] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áldott okerón közeledik. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az áldott okerón testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál bal karját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál vörösen izzó képét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak vark. kardtáncos trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes halálelementál trófeát. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [358,58] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy lélekelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 199 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lélekelementál fejét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 357, gyógyulás: 0, összesen: -357 ÉP}
(Továbbmész...) [357,58] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Találsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 350 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 476 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 255 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 881, gyógyulás: 0, összesen: -881 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[356,59] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A távolból robbanások hangját hallod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 380 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
kt 17 17 | elkészíted a 17. tárgyat (17 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
hh 1096 504 1107 | használod az 1096. tárgyat az 504. tárgyat az 1107. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
Erő: | 42 (47) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 42 (45) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 30 (36) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/44 év |
Egészség: | 31 (39) | Életpont: | 455/455 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 41 (49) | Varázspont: | 1192/423 | Pénz: | 18599 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 216/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 71 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 33 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 | 2. nyomkövetés: | 97 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 19 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 136 (+1) | 8. titkosírás: | 12 | 9. felderítés: | 29 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 49 | 12. taumaturgia: | 84 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 9 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 31 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 35 | 21. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
ongóliant (#159), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | ilkin érc (#232) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 10 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
164 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 6 | csuklyavirág (#133) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) | 2 | rákpáncél (#97) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |