363. forduló, 365. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 14. 9h:21'
EZ A 492. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD
493. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,59] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+240 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+106 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 510.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 508.]

* 6. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 505.]

* 7. KP: energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 137 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 465.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 133 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 425.]

hu 416 419 444 hulladék: 416 419 444
Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknőcteknőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fpi formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gór formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

vv 112 224 86 elmormolod a 112. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve nagyobb agypajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 410.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 410.]

v 15 133 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csuklyavirág. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 380.]

kre 232 122 5 kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 dözmöng szivet. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 378.]

v 22 176 3 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 373.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[363,58] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy viharóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 177, gyógyulás: 0, összesen: -177 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+325 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lüke Szálybaver irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 150 pontot kell rákölteni.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hollófekete, tüsi hajú, teljesen vak, rövid bajszú ember férfi táborát. A bőre sötétebb az átlagosnál. Chara-din halandók felett uralkodó helyettese. Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku vadászinget, egy tolvaj klánjelvényt, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy kémsárkány trófea, egy P. Vlagyimir trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [362,57] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy káoszbajnok. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal oldalát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok állatpofáját. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,56] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő Thargodan zsoldos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos bal oldalát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb, 9 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trikornis szarv. Egy Thargodan légiós támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 364 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós beleharap a kezedbe. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 39 életpontot vesztettél. A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a Thargodan légiós kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 38 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan zsoldos támad rád. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kék sequator W.D. egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+420 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [167 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[361,56] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 349 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,57] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [360,58] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áldott okerón közeledik. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az áldott okerón testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 179.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[359,58] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál bal karját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál vörösen izzó képét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak vark. kardtáncos trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes halálelementál trófeát. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [358,58] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy lélekelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 199 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lélekelementál fejét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 357, gyógyulás: 0, összesen: -357 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+404 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [357,58] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Találsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 350 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 476 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 255 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 881, gyógyulás: 0, összesen: -881 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [75 pontot használtál fel, van még 104.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+658 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(357,58) törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(358,58) ősvortex (#587), lélekelementálok (#319)
(359,58) halálelementálok (#279)
(360,58) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), áldott okerónok (#336)
(361,56) Sheran oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), sziklaskorpiók (#339)
(361,57) Chara-din fattyai (#236), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(362,56) Thargodan zsoldos (#310), Orkhan Thai (#238), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(362,57) Chara-din monolitja (#534), káoszbajnok (#293)
(363,58) viharóriások (#278), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, egy ember férfi

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[356,59] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A távolból robbanások hangját hallod.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 380 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. A következő kincseket találtad: 2 rákpáncél. Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lord Grifflán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+333 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 17 17 elkészíted a 17. tárgyat (17 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 504 1107 használod az 1096. tárgyat az 504. tárgyat az 1107. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 14, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a főmágusok nagyura helyett a Túlélők Földjének nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +33 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 505 pontot. A következő körben tehát 509 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG)
A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 364. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 32 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 42 (45) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 30 (36) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 41/44 év
Egészség: 31 (39) Életpont: 455/455 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 1192/423 Pénz: 18599 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 216/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 71
Eddig összesen 3438 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45383 TP-t kaptál. Jelenleg 4043906 TP-d van. A következő szinthez még 456094 TP szükséges. Trófeáid: halálelementál, Thargodan légiós, csataremák. A 355. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 33
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 97 3. lopás: 2
4. mászás: 19 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 136 (+1) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 29
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 18 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 31 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 35 21. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
ongóliant (#159), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 5 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 rókafarok (#124) 1 spiritusz (#170)
1 tükör (#43) 10 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
164 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 6 csuklyavirág (#133)
5 dözmöng szív (#122) 3 ezüstdarab (#326) 1 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 2 rákpáncél (#97) 1 shinai gömb (#348)
1 trikornis szarv (#198) 1 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(356,59) Mnebolath (#237), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A víziharcos többszemélyes kalandokban előfordulhatott, hogy fegyvert váltott a karakter két szörny között, illetve lövedékeket keresett a csata végén, amiket el se lőtt. Ezt javítottuk, víziharcban nincs fegyverváltás és távfegyverezés!

Üzenet küldése a karakternek