363. forduló, 365. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 22. 9h:21'
EZ A 374. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD
375. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Felszerelését egy quwarg ősmágus trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Amos Trask. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Bufa páncélja (eladási ár: 660 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany), 1 mithril sisak (eladási ár: 285 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany), 1 manakristály (eladási ár: 820 arany, ebből a kezelési költség: 65 arany), 1 manakristály (eladási ár: 780 arany, ebből a kezelési költség: 62 arany), 1 manakristály (eladási ár: 817 arany, ebből a kezelési költség: 65 arany), 1 manakristály (eladási ár: 796 arany, ebből a kezelési költség: 63 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Káoszkígyót, 1 agyartőrt, 1 Baghar korbácsát.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+283 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 508.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 502.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 501.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 499.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 495.]

ek 7 9 4 t. energia kisütése: 7 9 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 felderítés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 495.]

fu 4716 udvarolsz a 4716. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
Összefutsz Chardonnay-jal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy og'hlobn mészáros trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Motyogni kezd: " Hajó, hanemjó, várnak a ryukuk!" Mosolyogsz, elbűvölő meséket mondasz neki. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. A kitartó ostrom úgy tűnik, nem járt sikerrel: a leány udvariasan végighallgat, de aztán menni készül. Még egy csókot sem adott!

fu udvarolsz parancsok törlése
Minden fu parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 165 elmormolod a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 493.]
[A parancs tárolásra került.]

ff 951 523 951 felt. fegyverváltás: 951 523 951
Felt. fegyverváltás: << vámpírölő << Mjölborg kalapácsa << vámpírölő. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

ffk 120 180 120 felt.fv.kozkázata: 120 180 120
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 180 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 120 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

id 769 50 idomítod a 769. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz a mantikór idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 324 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 488.]

hh 313 1228 1096 használod a 313. tárgyat az 1228. tárgyat az 1096. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 487.]
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 484.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Szeretnéd tudni, mi a karmazsin huhogó leggyengébb pontja? Ha a levelét ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 480.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[208,53] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő woorgard mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 291 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vámpírölővel kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (23 életpontot sebezve.) A pestisaura 12 ép-t sebez. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 12, gyógyulás: 107, összesen: +95 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[6 pontot használtál fel, van még 474.]

v 96 185 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(208,53) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely, woorgardok (#231)

[185,107] Lakott területre érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívői építették. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (637. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 464.]

be 637 3 bemész a 637. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 459.]

m 2 mozogsz keletre
[186,107] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és 2 sáfránypor. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 64, gyógyulás: 2, összesen: -62 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 453.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[187,106] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20400 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a pestisaurától. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 51, gyógyulás: 86, összesen: +35 ÉP}

Van itt egy királyi palota (652. épület.).

(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon hívői építették. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) [188,104] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (18 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Utad során felfedezel egy nekrofunt.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a nő (Auralátás: Master con Tibera - 1205. kalandozó) tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (5 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) [22 pontot használtál fel, van még 431.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +26 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 431.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Odabent sötét honol. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 426.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 4 mozogsz 4
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő vámpirizáció varázslatot.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő állatvédelem varázslatot.
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
[9 pontot használtál fel, van még 417.]

kpcs 3 4 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 6 61 43 mozogsz 6 61 43
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontgólem! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A pestisaura 13 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 197, gyógyulás: 42, összesen: -155 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány jobb első lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 21, gyógyulás: 91, összesen: +70 ÉP}

Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő áldomás varázslatot.
Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [6. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Ez a falba épített mélyedés pont olyan, mint egy őrbódé. [6. PONT]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [7. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [61. PONT.] Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pestisaurád 15 sebzést okoz. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 35, gyógyulás: 90, összesen: +55 ÉP}


A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [59. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [58. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [57. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszúrod a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 7 ép-t sebez. A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 8, gyógyulás: 30, összesen: +22 ÉP}


Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [56. PONT.]
Haladsz előre. [55. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [43. PONT.] Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Öregedtél 3 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}


[33 pontot használtál fel, van még 384.]

lm 16 18 mozogsz 16 18
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [42. PONT.]
Haladsz előre. [41. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [40. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 118 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző jobb lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halottidéző foszló testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a halottidéző testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 163, gyógyulás: 74, összesen: -89 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 sötét italt.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lélekorzó! (ld. enc.) Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lélekorzó! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
[18 pontot használtál fel, van még 366.]

kpcs 3 18 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 23 28 28 mozogsz 23 28 28
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Egy lélekorzó lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 39. pontnál vagy.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [40. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [41. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [42. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [43. PONT.]
Folytatod az utat. Egy kereszteződéshez érkeztél. [44. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halottidéző torz porhüvelyét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a halottidéző testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 15 ép-t sebez. A halottidéző harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő moa katalizátor. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 173, gyógyulás: 98, összesen: -75 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 4 jégkristályt (ld. enc.).
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Egy halálelementál lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 258 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál bal karját. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál jobb oldalát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a halálelementál ébentestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pestisaurád 3 sebzést okoz. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 60, gyógyulás: 107, összesen: +47 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 negatív esszenciát (ld. enc.). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [45. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy.
[24 pontot használtál fel, van még 342.]

kpcs 3 28 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

lm 45 45 33 mozogsz 45 45 33
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [45. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lélekorzó. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy.
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Egy lélekorzót pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [45. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lélekorzó van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy.
[9 pontot használtál fel, van még 333.]

kpcs 3 33 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 331.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 326.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +11 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
Ok, FLH 998 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

lm 6 5 5 mozogsz 6 5 5
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő Pörhemór köre varázslatot.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő szemmelverés varázslatot.
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Mész tovább, előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [5. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő szürkeáll. aktiv varázslatot.
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [6. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[15 pontot használtál fel, van még 311.]

t 389 támadod a 389. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 311.]

t 7040 támadod a 7040. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 300.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 296.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 291.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 186 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. A szervezetedet méreg pusztítja (-15 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 22, 26.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mantikór. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 505 pontot. A következő körben tehát 705 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY)
A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak.

LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY)
Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot.

JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY)
Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz.

NEGATÍV ESSZENCIA (1184. TÁRGY)
Hideget áraszt és negatív érzéseket kelt benned ez a lényesszencia, melyhez a negatív létsík egyik elementálját legyőzve jutottál (vagy esetleg teljesen máshogy). A még soha nem látott, nem ghallaföldi sötét anyag rendkívül nyúlékony és ragacsos, érintése pedig maradandó károk okozására is képes. Jobb hát, ha óvatos leszel mikor és mit teszel vele. Talán, ha nem is neked kellene hozzáérned, hanem ellenfeleidnek... Igen, megoldás van születőben!
A negatív esszenciát egy fegyveredre kenheted, mely ezáltal +4 sebzés okozására lesz képes. Ehhez a H 1184 <fegyver száma> parancsot kell kiadnod. A veszélyes anyaggal történő művelet miatt körültekintő alaposságra van szükség, így a parancs akár 6 TVP-be is kerülhet. A fegyvereden addig marad a ragacsos esszencia, míg a fegyvert el nem veszted, vagy míg egy másik esszenciát egy másik fegyveredre nem kensz - ilyenkor az előző esszencia hatása megszűnik. A negatív esszenciát még ennél is nagyobb körültekintéssel a kobuderák (ill. egyéb fajú harcművészek) megpróbálhatják az öklükre kenni, öklük viszont hatásként +4 helyett csak +2-t fog sebezni. Az esszencia nem átadható. [Azt, hogy az utoljára használt negatív esszenciát mire kented, megtalálhatod a karakterlapodon. A tárgy használat után eltűnik a tárgylistádról.]

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 364. fordulód.

Erő: 42 (61) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 44 (56) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 44 (54) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 32/48 év
Egészség: 40 (47) Életpont: 603/596 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 51 (66) Varázspont: 1101/211 Pénz: 11119 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 155/288 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 2478 szörnyet (14 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 44723 TP-t kaptál. Jelenleg 3362139 TP-d van. A következő szinthez még 137861 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 361. fordulódban 1318 arany került a bankszámládra. 1357 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/90 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 35/25 (+10%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 23/7 dobófegyverek: 31/38 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/19 2. nyomkövetés: 64/37 (+4%) 3. lopás: 52/9 (-494%)
4. mászás: 8/50 5. csapdakészítés: 23/2 (+5%) 6. csapdaészlelés: 65/37 (+36%)
7. gyógyítás: 89/98 8. titkosírás: 5/82 9. felderítés: 28/89 (+400%)
10. szörnyidomítás: 23/41 (+6%) 11. teológia: 84/84 (+51%) 12. taumaturgia: 56/19 (+11%)
13. szerencsejáték: 6/82 14. versengés: 25/10 15. zene: 3/8
16. szörnyismeret: 29/94 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 24/18
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 2/74 (+22%) 21. bányászat: 24/30 (+11%)
22. úszás: 9/85 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050), óriás csontváz (#176) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364) pestisaura (#210)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> halálelementál (#279) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre
lidércidézés (#219) >> 32. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
83 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 3 deus ex machina (#1)
4 gyógykenőcs (#313) 15 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
1 mákrózsa virág (#56) 1 moa katalizátor (#386) 1 nyílvessző (#108)
1 ork csodaszer (#1228) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 4 jégkristály (#593)
2 mocsári penke (#148) 1 negatív esszencia (#1184) 6 sáfránypor (#211)
3 sötét ital (#284)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,107) piroslámpás ház (#637), Elenios oltár
(186,107) fogadó # (#623), őrült varázsló (#255)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(188,104) részeg kalandozó (#187), a 171. labirintus bejárata, 11. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), egy ember nő, csontgólem (#392), mutáns patkány (#373), bolyongó lidérc (#388), halottidéző (#391), átokosztó (#372), halálelementál (#279)
(188,105) részeg kalandozó (#187), fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek