Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 22. 9h:21' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
ek 7 9 4 | t. energia kisütése: 7 9 4 |
fu 4716 | udvarolsz a 4716. kalandozónak |
fu | udvarolsz parancsok törlése |
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
ff 951 523 951 | felt. fegyverváltás: 951 523 951 |
ffk 120 180 120 | felt.fv.kozkázata: 120 180 120 |
id 769 50 | idomítod a 769. szörnyet 50 pontért |
hh 313 1228 1096 | használod a 313. tárgyat az 1228. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 291 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Pestisaurád 16 sebzést okoz. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vámpírölővel kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (23 életpontot sebezve.) A pestisaura 12 ép-t sebez. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 12, gyógyulás: 107, összesen: +95 ÉP}
v 96 185 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,107] Lakott területre érkeztél.
be 637 3 | bemész a 637. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és 2 sáfránypor. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 64, gyógyulás: 2, összesen: -62 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a pestisaurától. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 51, gyógyulás: 86, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (18 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [188,104] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (18 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 4 | mozogsz 4 |
kpcs 3 4 | kapcsoló 3 |
lm 6 61 43 | mozogsz 6 61 43 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A pestisaura 13 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 197, gyógyulás: 42, összesen: -155 ÉP}
Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány jobb első lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a mutáns patkány jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 21, gyógyulás: 91, összesen: +70 ÉP}
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pestisaurád 15 sebzést okoz. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 35, gyógyulás: 90, összesen: +55 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszúrod a mutáns patkány bal első lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a mutáns patkány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 7 ép-t sebez. A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 8, gyógyulás: 30, összesen: +22 ÉP}
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Öregedtél 3 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}
lm 16 18 | mozogsz 16 18 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 118 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző jobb lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halottidéző foszló testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a halottidéző testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 163, gyógyulás: 74, összesen: -89 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
lm 23 28 28 | mozogsz 23 28 28 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halottidéző testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halottidéző torz porhüvelyét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a halottidéző testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 15 ép-t sebez. A halottidéző harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő moa katalizátor. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 173, gyógyulás: 98, összesen: -75 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 258 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál bal karját. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál jobb oldalát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a halálelementál ébentestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pestisaurád 3 sebzést okoz. A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 60, gyógyulás: 107, összesen: +47 ÉP}
kpcs 3 28 | kapcsoló 3 |
lm 45 45 33 | mozogsz 45 45 33 |
kpcs 3 33 | kapcsoló 3 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
lm 6 5 5 | mozogsz 6 5 5 |
t 389 | támadod a 389. szörnyet |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
t 7040 | támadod a 7040. szörnyet |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY) A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak. |
LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY) Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot. |
JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY) Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz. |
NEGATÍV ESSZENCIA (1184. TÁRGY) Hideget áraszt és negatív érzéseket kelt benned ez a lényesszencia, melyhez a negatív létsík egyik elementálját legyőzve jutottál (vagy esetleg teljesen máshogy). A még soha nem látott, nem ghallaföldi sötét anyag rendkívül nyúlékony és ragacsos, érintése pedig maradandó károk okozására is képes. Jobb hát, ha óvatos leszel mikor és mit teszel vele. Talán, ha nem is neked kellene hozzáérned, hanem ellenfeleidnek... Igen, megoldás van születőben! A negatív esszenciát egy fegyveredre kenheted, mely ezáltal +4 sebzés okozására lesz képes. Ehhez a H 1184 <fegyver száma> parancsot kell kiadnod. A veszélyes anyaggal történő művelet miatt körültekintő alaposságra van szükség, így a parancs akár 6 TVP-be is kerülhet. A fegyvereden addig marad a ragacsos esszencia, míg a fegyvert el nem veszted, vagy míg egy másik esszenciát egy másik fegyveredre nem kensz - ilyenkor az előző esszencia hatása megszűnik. A negatív esszenciát még ennél is nagyobb körültekintéssel a kobuderák (ill. egyéb fajú harcművészek) megpróbálhatják az öklükre kenni, öklük viszont hatásként +4 helyett csak +2-t fog sebezni. Az esszencia nem átadható. [Azt, hogy az utoljára használt negatív esszenciát mire kented, megtalálhatod a karakterlapodon. A tárgy használat után eltűnik a tárgylistádról.] |
Erő: | 42 (61) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 44 (56) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/48 év |
Egészség: | 40 (47) | Életpont: | 603/596 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (66) | Varázspont: | 1101/211 | Pénz: | 11119 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 155/288 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 35/25 (+10%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/7 | dobófegyverek: | 31/38 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/19 | 2. nyomkövetés: | 64/37 (+4%) | 3. lopás: | 52/9 (-494%) |
4. mászás: | 8/50 | 5. csapdakészítés: | 23/2 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 65/37 (+36%) |
7. gyógyítás: | 89/98 | 8. titkosírás: | 5/82 | 9. felderítés: | 28/89 (+400%) |
10. szörnyidomítás: | 23/41 (+6%) | 11. teológia: | 84/84 (+51%) | 12. taumaturgia: | 56/19 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 6/82 | 14. versengés: | 25/10 | 15. zene: | 3/8 |
16. szörnyismeret: | 29/94 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 24/18 |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 2/74 (+22%) | 21. bányászat: | 24/30 (+11%) |
22. úszás: | 9/85 | 23. főzés: | 11/5 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050), óriás csontváz (#176) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre | |
lidércidézés (#219) | >> | 32. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
83 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa katalizátor (#386) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | jégkristály (#593) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | negatív esszencia (#1184) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
3 | sötét ital (#284) |