Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 8. 9h:11' EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 363. FORDULÓD 1082. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1402, sebződés: 7, gyógyulás: 280, összesen: +273 ÉP}
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
vps 260 0 0 | VP spórolása: 260 |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a vadász quwarg fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 181, gyógyulás: 99, összesen: -82 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 73 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 283, gyógyulás: 109, összesen: -174 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 124, gyógyulás: 98, összesen: -26 ÉP}
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra rohansz. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor keményen megütöd az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő lánckesztyű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ryuku kalapáccsal súrolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaskulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 118, gyógyulás: 134, összesen: +16 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. Kritikus ütés! (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ryuku kalapáccsal többször eltalálod a quwarg szabotőr nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fejét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 3 529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 204, gyógyulás: 96, összesen: -108 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szögletes követ a másikra rontasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb első lábát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos torát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 54 életpontot vesztettél. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos testét. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 53 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 205, gyógyulás: 94, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [111,101] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-33 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 87 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester bal első lábát. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 79 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 390, gyógyulás: 111, összesen: -279 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (6 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 116, gyógyulás: 90, összesen: -26 ÉP}
vpf 80 | VP elővétele: 80 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ryuku kalapáccsal súrolod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 127, gyógyulás: 138, összesen: +11 ÉP}
vpf 80 | VP elővétele: 80 |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
110 | 111 | 112 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 573 6 | bemész az 573. épületbe |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ a másikra rontasz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő jobb oldalát. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 19, gyógyulás: 71, összesen: +52 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 73 életpontot vesztettél. Szögletes kővel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 290, gyógyulás: 107, összesen: -183 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő fejét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ryuku kalapáccsal többször eltalálod a quwarg felderítő jobb középső lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 23, gyógyulás: 68, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [110,101] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-26 életpont). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg szabotőr.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra rohansz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr fejét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 183, gyógyulás: 95, összesen: -88 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos nyakát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos nyakát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 89, gyógyulás: 93, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [109,101] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-26 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 119, gyógyulás: 96, összesen: -23 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos nyakát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos bal oldalát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 156, gyógyulás: 96, összesen: -60 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. Kritikus ütés! (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg szabotőr fejét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 3 529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 179, gyógyulás: 97, összesen: -82 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a vadász quwarg fejét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a vadász quwarg potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 181, gyógyulás: 105, összesen: -76 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 63 életpontot vesztettél. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb vállát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 229, gyógyulás: 92, összesen: -137 ÉP}
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 101 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
[101,112] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Teriád pöröllyel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 8, gyógyulás: 274, összesen: +266 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az opati polip testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1534, sebződés: 10, gyógyulás: 264, összesen: +254 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár hatalmas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a sullár nyakát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sullár bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [102,114] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy amniosz-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [103,114] Továbbra is síkságon vagy.
jlk 1223 | jelszó kimondása 1223 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a massza kockatestét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a massza fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a massza szőrös fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy arany karperec. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 2 529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 17, gyógyulás: 30, összesen: +13 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
[116,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Roxxon lábát masszírozza. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Találsz egy borkonyó cserjét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A korinthai amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 31, gyógyulás: 33, összesen: +2 ÉP}
in 4346 3612 | leírod a 4346. kalandozónak a 3612. kalandozót |
in 4346 3618 | leírod a 4346. kalandozónak a 3618. kalandozót |
in 4346 3639 | leírod a 4346. kalandozónak a 3639. kalandozót |
in 4346 3657 | leírod a 4346. kalandozónak a 3657. kalandozót |
in 4346 3664 | leírod a 4346. kalandozónak a 3664. kalandozót |
in 4346 3676 | leírod a 4346. kalandozónak a 3676. kalandozót |
in 4346 3683 | leírod a 4346. kalandozónak a 3683. kalandozót |
in 4346 3696 | leírod a 4346. kalandozónak a 3696. kalandozót |
in 4346 3699 | leírod a 4346. kalandozónak a 3699. kalandozót |
in 4346 3709 | leírod a 4346. kalandozónak a 3709. kalandozót |
ef 30 538 | energia fejlesztése 30 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 11 | elmormolod a 112. varázslatot a 11. varázslatot |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
Erő: | 55 (73) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (48) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (46) | Védekezés: | 86 (91) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/81 év |
Egészség: | 30 (48) | Életpont: | 1154/1705 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1123/232 | Pénz: | 101721 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/11 | Pszi pont: | 294/947 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/77 (+22%) | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/80 | ütőfegyverek: | 40/69 (+11%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 32/3 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád pöröly (#1283) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 103,114 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/16 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 100/2 (+49%) | 3. mászás: | 10/56 |
4. csapdakészítés: | 26/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/91 | 6. gyógyítás: | 62/91 |
7. titkosírás: | 5/67 (+11%) | 8. felderítés: | 28/80 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/56 |
10. teológia: | 66/74 (+60%) | 11. taumaturgia: | 54/89 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 6/93 |
13. versengés: | 21/28 (+5%) | 14. harcművészetek: | 13/33 | 15. zene: | 20/18 |
16. szörnyismeret: | 44/67 (+20%) | 17. pszi: | *41/100 (+94%) | 18. vadászat: | 14/55 |
19. vitalitás: | 2/19 | 20. bányászat: | 41/95 (+20%) | 21. testépítés: | 2/88 |
22. úszás: | 10/3 (+50%) | 23. főzés: | 17/62 (+9%) | 24. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9714,1) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 302 (limit: 448), pontszámod: 8 465. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, h 697 2000, ff, vps 260, m 1, v 84 283. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 132 TU. szükséges még: 18 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1420 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
350 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | bordacsont (#16) | |||
10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | vasérc (#152) | |||
72 | víz (#27) |