TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. aug. 21. 9h:20'
EZ A 373. JÁTÉKHETED, 363. FORDULÓD
374. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 16
|
AUTHORICUS KALANDJAI
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Káoszkígyót (500 arany kikiáltási áron), 1 agyartőrt (300 arany kikiáltási áron), 1 sárkánytőrt (500 arany kikiáltási áron), 1 Baghar korbácsát (300 arany kikiáltási áron), 3 ezüsttollú nyilat (299 arany kikiáltási áron), 1 díszes tunikát (200 arany kikiáltási áron), 1 Bufa páncélját (300 arany kikiáltási áron), 1 mithril sisakot (150 arany kikiáltási áron), 1 manakristályt (600 arany kikiáltási áron), 1 manakristályt (599 arany kikiáltási áron), 1 manakristályt (598 arany kikiáltási áron), 1 manakristályt (597 arany kikiáltási áron), 1 manakristályt (596 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 cetbőr válltömés (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany), 1 díszes tunika (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 díszes tunika (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Ron the Greywolf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 6. napon találkozol Salamonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy árnygyűrűt, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lovagi övcsatot, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy tűzhaj diadémet és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Lodarn trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 6. napon találkozol Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 sárkánytőr (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 manakristály (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 64 arany) ellenértékét.
A 7. napon találkozol Csillagpermettel. Ő Don Marquez felesége! Elenios főpapja. Egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy mentát koronát, egy mihlanil övet, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy sötét ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy érző szívű dromedár. Egy vidáman csipogó barátposzáta kíséri. Lát téged! Vajon hogyan? Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon találkozol Nyárizápor. Ő Jókorjött Eső felesége! Elenios püspöke. Egy életköves gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy ritualista övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Familiárisa egy vörösbegy. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nagy porfelhőre leszel figyelmes a távolban, ahogy körbetekintesz. A sötét, mozgó pontok irtózatos sebességgel közelednek Feléd. Mintha hatalmas kőtömbök keltek volna életre! És igen: A Föld maga fordult ellened! Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy talán még el lehetne menekülni, de kővé válsz a rémülettől, amikor meglátod a földelementálok élén vágtató legendás árnyékharcost, Vescort. Moccanni sem bírsz, ahogy közelednek! Rémületedet szomorúság váltja fel, amikor szemed a harcos kezében tartott relikviára téved: "A Földelem-idéző pálca!" - nyögöd. Eljöttek hát Chara-din végnapjai...
Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+296 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy Raia szent lovagja nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 491.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 487.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 481.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 479.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 479.]
* 4. KP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 479.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 479.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 479.]
* 6. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 477.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 473.]
* 7. KP: |
használod az 1546. tárgyat |
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 472.]
* 8. KP: |
elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 468.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 466.]
kf 564 1346 |
kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 1346. tárggyal |
Magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 466.]
ffk 180 80 |
felt.fv.kozkázata: 180 80 |
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 180 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 80 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 466.]
id 769 141 |
idomítod a 769. szörnyet 141 pontért |
Nekikezdesz a mantikór idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 15 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [141 pontot használtál fel, van még 325.]
h 1167 14 |
használod az 1167. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 325.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágia megértése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! 3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a káosz legbensőbb titkainak feltárására! [30 pontot használtál fel, van még 295.]
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Chiara tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (10 sáfrányport). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Hiszen ez egy tudattársad! Elmosolyodsz, majd az ellopott tárgyat csendben visszacsempészed a másik motyójába. [10 pontot használtál fel, van még 285.]
be 702 4 |
bemész a 702. épületbe |
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 235.]
m 1 5 5 |
mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[211,49] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy jégtroll. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll nyakát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a jégtroll fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megdöföd a jégtroll nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád 11 sebzést okoz. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy vérvágyó sólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 159 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérvágyó sólyom jobb szárnyát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Cápafoggal megérinted a vérvágyó sólyom testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Többször megcsíp a vérvágyó sólyom. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 205, gyógyulás: 76, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [210,50] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy umbatari bromag. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 234 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag bal vállát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az umbatari bromag testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod az umbatari bromag testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. A támadás sajnos hatástalan volt. A pestisaura 11 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 140, gyógyulás: 180, összesen: +40 ÉP}
Észreveszel egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
(Továbbmész...) [209,51] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Délre nézve látsz egy krómkaktuszt. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orbitális mackósajt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal megbököd az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 68, gyógyulás: 45, összesen: -23 ÉP}
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 217.]
m 4 5 |
mozogsz délre, délnyugatra |
[209,52] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mantikór. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mantikór szárnya tövét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a mantikór bal hátsó lábát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod a mantikór bal szárnyát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Öregedtél 4 évet. Vámpírölővel többször eltalálod a mantikór bal első lábát. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a mantikór bal szárnyát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) A mantikór megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Öregedtél 5 évet. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 303, gyógyulás: 220, összesen: -83 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy gumifa van. Délnyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [208,53] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy gumifát. Délkeletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 205.]
ep 534 100 |
építed az 534. tárgyat 100 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 205.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a Tudás Könyvét, és az ég felé fordítod. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): esőidézés (#11) 10 pontért, méregsemlegesítés (#14) 10 pontért, korgó gyomor, huss (#21) 10 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! 3.) Terjeszd a káoszt mágikus tárgyak megsemmisítésével! Először is mondjuk áldozz egy Morgan sipkáját! [30 pontot használtál fel, van még 175.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a Morgan sipkáját, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esszenciavédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! 3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! [30 pontot használtál fel, van még 145.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 199 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Cápafoggal megérinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pestisaurád 12 sebzést okoz. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 65, gyógyulás: 80, összesen: +15 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 115.]
v 96 186 104 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(208,53) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely, woorgardok (#231), ongóliant (#159)
(209,51) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(209,52) mantikór (#769), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 21. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely
(210,50) umbatari bromag (#770), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Dornodon oltár, érclelőhely
(211,49) a 95. labirintus bejárata, törpe bánya (#435), érclelőhely, jégtrollok (#164), vérvágyó sólyom (#772)
[186,104] Lakott területre érkeztél.
Van itt egy füstös lebuj (716. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 105.]
be 716 6666 |
bemész a 716. épületbe |
Legutóbbi látogatásod óta nem lakik itt senki. [5 pontot használtál fel, van még 100.]
m 3 4 |
mozogsz délkeletre, délre |
[187,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (635. épület.).
(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20400 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Van itt egy királyi palota (652. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 88.]
be 652 |
bemész a 652. épületbe |
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [23200 tapasztalati pontot kaptál.] - Hihetetlen, hogy mennyire ügyes futár vagy! Borax király úgy döntött, hogy jutalmat érdemelsz, de ehhez még egy utolsó próbát kell kiállnod: nemrégiben megnyílt egy dimenziókapu a Sötét Földre. Ez egy kiváló lehetőség ennek az érdekes világnak a felfedezésére. Tudósaink számára néhány mintát kéne hoznod erről a világról, hogy az ottani anyagokat laboratóriumi körülmények között tanulmányozhassák. Itt van, már össze is állítottak egy listát: egy eknozolt, egy mihlanilt és egy iknegurint kellene hoznod! Fogalmam sincs, mik ezek, de a tudósok tudni fogják. Előre is köszönjük a segítségedet, remélem, semmilyen nehézséggel nem találkozol ezúttal. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 83.]
[188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 77.]
be 689 |
bemész a 689. épületbe |
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sajnálom, hogy kudarcot vallottam. - mondod. - Haladékot szeretnék kérni, ígérem, teljesítem a küldetést! - az írnok egy darabig a fejét csóválja, de aztán biccent. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 72.]
[189,106] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Chardonnay letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Táborát egy planetáris őrdémon vigyázza! Elcsórsz észrevétlenül egy tárgyat. Zsákmányod 6 fokhagyma! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás). [10 pontot használtál fel, van még 62.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le az agyfröccsentőt, elárulom. Csak a hullámzó testét kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 58.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 jegesmedve bunda lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 54.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 50.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 5953 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 46.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Roókkuljiuspók boltjában még 6 toxyl üvegcse várja a vásárlókat." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 42.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+29 életerő.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 38.]
* 1. BP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 33.]
* 2. BP: |
építed az 534. tárgyat 33 pontért |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 33.]
* 4. BP: |
használod a 449. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
* 5. BP: |
elmormolod a 202. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 28.]
* 6. BP: |
használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 27.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 23.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 23.]
* 7. BP: |
elmormolod az 54. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 18.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 5, 12.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mantikór. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 504 pontot. A következő körben tehát 522 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT)
Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. |
VÉRVÁGYÓ SÓLYOM (772. SZÖRNY)
A hóhatár felett veszélyesebbnél veszélyesebb élőlények laknak. Többnyire csupafog lények, akik a kevés élelem miatt megtámadnak bármit, ami mozog, még téged is. Ám ezeket a lényeket is levadássza valami, egy embernagyságú madár, a vérvágyó sólyom. Mendemondákból hallottál már erről a lényről, de eddig még nem találkoztál vele. Ahogy az árnyéka rád vetül szinte összegömbölyödsz és kis apró kőnek álcázod magad, hogy ne vegyen észre, bár az igyekezeted dicséretes, de hasztalan. A vérvágyó sólyom kiváló vadász, éles szeme minden apró mozdulatot észrevesz a magasból, és az áldozat megtalálásában segít kifejlett pszi képessége is. Ha úgy döntesz, szembeszállsz ezzel a madárral, készülj fel rá, hogy a vérvágyó sólyom ritkán véti el a célt, amikor zuhanórepülésben egy 150 kilós madarat próbálsz megállítani könnyen eltörhet a karod, ha pedig pajzsot viselsz akár le is szakadhat. A sólymot gyorsasága miatt elég nehéz eltalálni, a tollairól pedig szinte minden ütés, vágás és szúrás lecsusszan a hatalmas sebesség miatt. |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT)
Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
KARAKTERLAP
Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 363. fordulód.
Erő: |
42 (61) |
Szint: |
30 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
103 cm |
IQ: |
44 (56) |
Támadás: |
48 |
Agresszió: |
1 |
Testsúly: |
33 kg |
Ügyesség: |
43 (58) |
Védekezés: |
90 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
32/43 év |
Egészség: |
40 (47) |
Életpont: |
603/389 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
51 (66) |
Varázspont: |
1101/585 |
Pénz: |
7373 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
21/1 |
Pszi pont: |
155/272 |
Halhatatlanság: |
7 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 2464 szörnyet (6 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 47729 TP-t kaptál. Jelenleg 3317416 TP-d van. A következő szinthez még 182584 TP szükséges. Trófeáid:
élőholt ősmágus,
triklem drakolder,
kisebb quwarg isten. A 361. fordulódban 1318 arany került a bankszámládra. 1344 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9/90 |
ökölvívás: |
1/63 |
szúrófegyverek: |
35/15 (+4%) |
vágófegyverek: |
4/48 |
ütőfegyverek: |
23/7 (+4%) |
dobófegyverek: |
31/33 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
34/19 |
2. nyomkövetés: |
64/33 (+5%) |
3. lopás: |
57/3 (+512%) |
4. mászás: |
8/50 |
5. csapdakészítés: |
22/97 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
65/1 (+3%) |
7. gyógyítás: |
89/98 |
8. titkosírás: |
5/82 |
9. felderítés: |
24/89 |
10. szörnyidomítás: |
23/35 (-138%) |
11. teológia: |
84/33 (+36%) |
12. taumaturgia: |
56/8 (+8%) |
13. szerencsejáték: |
6/82 |
14. versengés: |
25/10 |
15. zene: |
3/8 |
16. szörnyismeret: |
29/94 (+20%) |
17. pszi: |
*19/100 |
18. zárnyitás: |
24/18 |
19. vadászat: |
13/70 |
20. vitalitás: |
2/52 (+22%) |
21. bányászat: |
24/19 (+55%) |
22. úszás: |
9/85 |
23. főzés: |
11/5 |
24. csapatmunka: |
1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (4x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050), óriás csontváz (#176) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét! |
3.) A csatamezők túrásával szövetségeseimnek, a Thargodanoknak ártasz! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(186,104) füstös lebuj (#716)
(187,105) őrült varázsló (#255), olimpiai aréna (#635)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), részeg kalandozó (#187)
(189,106) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096), Chardonnay (4716. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A mágikus gyorsítás varázslat mostantól megvehető a csatorna nyugati oldalán is.