361. forduló, 363. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 17. 15h:05'
EZ A 429. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
430. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,61] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 364 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 712.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 692.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 687.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 682.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 682.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

vv 137 227 elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 18 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 682.]

vpf 200 VP elővétele: 200
Felszabadítottunk neked 200 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
60
61
62

[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-55 varázspont.] Erőd TF-elődött. [23 pontot használtál fel, van még 659.]

fog 256 501 elfogod a 256. szörnyet az 501. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

v 198 171 8 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189
30
31
32
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 31. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ongóliant (#159)

[171,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy natali kő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 649.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[170,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy natali követ. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hmm, csak egy purifikátor császár. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [169,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy natali követ. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy megsebesített manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [168,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hidra. {max. életpontja: 356-395.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a hidra bal első lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 3 mákrózsa virág, 24 ragasztó, 26 ugh méreg, varányszem, nagy aranykulcs. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 604.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[167,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (28 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [168,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy smaragd őrsárkány előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hidra. {max. életpontja: 356-395.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (47 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: ezüstdarab, 2 furulya, 5 kék orchidea, bájital, polip szívóka. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 559.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 164 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

166 167 168 169 170 171 172
6
7
8
9
(167,7) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), hidra (#780)
(168,7) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, hidra (#780)
(168,8) hidra (#780)
(169,7) a 77. labirintus bejárata
(169,8) manaelementál (#290)
(170,8) művészi porolit (#720), purifikátor császár (#393)
(171,8) művészi porolit (#720)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [37 pontot használtál fel, van még 522.]

ve 390 10 megveszed a 390. tárgyat 10
Vásároltál 10 halcsontot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,7] Belemész a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Az idő ideális strandolásra. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 bot. Elteszed őket.
[15 pontot használtál fel, van még 507.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Hirtelen egy opati polipot veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 19-24.} Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! {egyik sebzési módja: 8x 2d4+1.} Barátságosan üdvözlitek egymást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kacagó szépia az. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+4.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 11]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Hamarosan egy kacagó szépiát pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+4.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 11]

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 12 lépésre nyugatra és 30 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. (ld. enc.) {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 11]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. {támadása: 15.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 11]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 6 lépésre nyugatra és 18 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy folyosóban úszol. [8. PONT.] Hamarosan egy elektromos angolnát pillantasz meg. {max. életpontja: 27-32.} Barátságosan üdvözlitek egymást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[56 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 12 14 16 mozogsz 12 14 16
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy opati polip lakik itt. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Fegyveredet elrakva jelzed baráti szándékodat. Hamarosan egy opati polipot pillantasz meg. {max. életpontja: 19-24.} Fegyveredet elrakva jelzed baráti szándékodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy diuretikus kráken. {egyik sebzési módja: 6x 2d7+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 11]

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Hirtelen egy opati polipot veszel észre magad előtt. Fegyveredet elrakva jelzed baráti szándékodat. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Biccentéssel üdvözlitek egymást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. [14. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hínárevő piranha. {max. életpontja: 16-19.} Végigméritek egymást - kölcsönösen békések vagytok. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy hínárevő piranha az. {támadása: 7.} Végigméritek egymást - kölcsönösen békések vagytok. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. [16. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy elektromos angolna. {max. életpontja: 27-32.} Végigméritek egymást - kölcsönösen békések vagytok. Hirtelen egy elektromos angolnát veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 27-32.} Végigméritek egymást - kölcsönösen békések vagytok. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[84 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 18 20 26 mozogsz 18 20 26
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. [18. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy étkezési homár. {max. életpontja: 41-46.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 11]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár ollóját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Benézel a parányi szobába. [20. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony, 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP] és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Hamarosan egy moszatráját pillantasz meg. {támadása: 15.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 16]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Hamarosan egy moszatráját pillantasz meg. {max. életpontja: 31-36.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 16]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Továbbúszol. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb terembe érkezel. [26. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mélység fattya. (ld. enc.) Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[77 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 34 33 33 mozogsz 34 33 33
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy diuretikus kráken lakik itt. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 16]

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-27 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony (ld. enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 9 lépésre nyugatra és 15 lépésre délre megsemmisített egy ajtót.} A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Továbbúszol. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Hirtelen egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 16-19.} Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni). Nem lepődsz meg, hogy egy opati polip lakik itt. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Biccentéssel üdvözlitek egymást. Hamarosan egy hínárevő piranhát pillantasz meg. {max. életpontja: 16-19.} Biccentéssel üdvözlitek egymást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy trosnyogó szakóca az. {max. életpontja: 11-14.} Barátságosan üdvözlitek egymást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Hamarosan egy trosnyogó szakócát pillantasz meg. {támadása: 3.} Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Hamarosan egy vércápát pillantasz meg. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 16]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vércápa az. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 16]

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Hirtelen egy vércápát veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 16]

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vércápa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 16]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. {max. életpontja: 101-130.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 16]

Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 83, gyógyulás: 18, összesen: -65 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. {támadása: 26.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 16]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa smaragdot. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[84 pontot használtál fel, van még 196.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ef 50 540 energia fejlesztése 50
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 112.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [15 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 94.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 89.]
Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebből a következő körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 592 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 46 (54) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 34 (36) Agresszió: 1 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 28 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 114/115 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 402/215 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 922/67 Pénz: 3620 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 61/0 Pszi pont: 149/319 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3603 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 270 TP-t kaptál. Jelenleg 2 245 655 TP-d van. A következő szinthez még 54 345 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, jégelementál, Blounther apó. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5454 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 (+103%) ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 27/42 (+1%)
vágófegyverek: 26/98 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 24/5 (+5%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,7 mezőn táborozol, a 77. labirintusban, 1. szinten, 33. ponton
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/85 2. nyomkövetés: 74/50 (+15%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/46 5. csapdakészítés: 29/14 (+7%) 6. csapdaészlelés: 23/74 (+6%)
7. gyógyítás: 36/92 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 32/0 (+18%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 32/6 12. taumaturgia: 41/59 (+24%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 12/77 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 37/88 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/0 18. pszi: 20/93 (+3%)
19. zárnyitás: 18/84 (+6%) 20. vadászat: 23/32 21. bányászat: 32/10 (+3%)
22. úszás: 11/77 23. főzés: 22/85 24. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) vízlélegzés (#185)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 124 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 714 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bájital (#261) 2 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
2 furulya (#233) 5 kék orchidea (#68) 3 mákrózsa virág (#56)
1 nagy aranykulcs (#246) 25 nyílpuska lövedék (#547) 24 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 26 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
613 arany (#50) 1 amniosz (#203) 3 borkonyó bibe (#312)
2 bot (#4) 1 ében toboz (#578) 1 galachmit (#310)
16 halcsont (#390) 1 ilkin érc (#232) 1 kampós acélszigony (#455)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 moa smaragd (#377) 17 polip szívóka (#391)
4 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226) 1 szigony (#389)
5 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170
6
7
8
(169,7) a 77. labirintus bejárata, kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), diuretikus kráken (#207), étkezési homár (#197), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)

Üzenet küldése a karakternek