Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 30. 9h:09' EZ A 1161. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD 1162. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 58 0 0 | elmormolod az 58. varázslatot |
* 8. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 9. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 10. KP: h 235 70 0 | használod a 235. tárgyat |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 404 | kísérletezel a 404. tárggyal |
jlk 1017 | jelszó kimondása 1017 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 375.]
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Notermanthi testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy, egy arany, egy ezüst nyaklánc és egy igazgy. fülbevaló. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a halálhozó fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [158,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyű testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [157,35] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy darázsfelhő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a darázsfelhő feléd eső részét. Kritikus ütés! (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 28 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az éjkornis bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc, egy nagy bronzkulcs, 10 arany, egy fekete gyöngy és egy vasérc. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 469 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [157,37] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb vállát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [159,39] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.
be 84 | bemész a 84. titkos labirintusba |
lm 15 17 14 | mozogsz 15 17 14 |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokvarány bal oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 varányszemet. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bolhakutya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bakkura fekete páncélját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A bakkura most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bakkura bőrt. 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 33 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás patkány jobb első lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tigroszlán jobb vállát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a tigroszlán jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tigroszlán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 tigroszlán fogat. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 7 3 4 | mozogsz 7 3 4 |
lm 4 5 | mozogsz 4 5 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 236 | keresed a 236. szörnyet |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: e 30 0 0 | élelemszerzés -4 pontért |
* 4. BP: h 235 40 0 | használod a 235. tárgyat |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
Erő: | 38 (51) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 37 (49) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 44 (57) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/166 év |
Egészség: | 36 (50) | Életpont: | 574/575 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 870/85 | Pénz: | 803 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/2 | Pszi pont: | 222/89 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/78 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | *28/100 (+13%) |
vágófegyverek: | 22/51 | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 27/26 (+7%) |
dobófegyverek: | 23/77 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << óriásölő (#528) (180%) << ryuku buzogány (#696) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
159,39 mezőn táborozol, a 84. labirintusban, 2. szinten, 1. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/6 | 2. nyomkövetés: | 100/78 (+23%) | 3. mászás: | 11/13 |
4. csapdakészítés: | 26/29 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 8/16 | 6. gyógyítás: | 55/15 |
7. titkosírás: | 18/98 (+22%) | 8. felderítés: | 23/7 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 19/35 |
10. teológia: | 39/61 (+10%) | 11. taumaturgia: | 41/38 (+33%) | 12. versengés: | 12/22 (+8%) |
13. zene: | 131/33 (+77%) | 14. szörnyismeret: | 34/8 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 1/20 | 17. vadászat: | 42/53 | 18. bányászat: | 32/56 |
19. úszás: | 13/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 75 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) | harci induló (#443) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. bányászház (700): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 81, 84, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 160.25 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 5 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
3 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | vasérc (#152) |
156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | |
32 | |
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|