361. forduló, 363. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 13. 9h:50'
EZ A 479. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
480. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,98] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Lassan, szinte jelentéktelenül változni kezd a táj, érzed, hogy valami, valaki közeledik feléd, lelkedre ráfagy a megkönnyebbülés, mikor szörny helyett csak egy férfi bukkan elő, fagyos szeleket hozva magával, fagyott sikolyokból szőtt palástja láttatni engedi szoborszerű arcát, s a jéggédermedt halálból kovácsolt vértje is elő-elő bukkan. Barátian kezet nyújt feléd, nevét a csípős szelek súgják füledbe, ő Agamennon, a jeges viharok harcosa. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 20000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 téfea-agyat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 magszim belet (22 arany kikiáltási áron), 16 fekete gyöngyöt (121 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Na, te is jó helyen táboroztál, a quwarg invázió közepén! Örülhetsz, hogy a quwargok csak az összes kajádat falták fel, téged nem. Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+204 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 958. hetének nyerőszámai: 11, 1, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy troll ritualista nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a troll ritualista fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor súrolod a troll ritualista testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a troll ritualista testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 512.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy esőidézés varázs hatalmát. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 497.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

ef 20 506 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 352.]

ek 215 8 t. energia kisütése: 215 8
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

t 153 1 támadod a 153. szörnyet
FT 153 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

t 202 1 támadod a 202. szörnyet
FT 202 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

t 744 1 támadod a 744. szörnyet
FT 744 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[112,97] Még mindig hegyvidéken vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3012 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg felderítő lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg felderítő jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 drótszőr. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [112,96] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Felfedeztél egy elpusztított kazmárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy quwarg felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy vadász quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Feltételes támadás:) Egy láncravert quwarg! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láncravert quwarg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a láncravert quwarg potrohát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szinte átharapja a láncravert quwarg a jobb lábadat. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 171, gyógyulás: 35, összesen: -136 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,95] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy láncravert quwarg! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor súrolod a láncravert quwarg potrohát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 177, gyógyulás: 36, összesen: -141 ÉP}

Találsz egy quwargok által elpusztított mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)
(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynő! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.


(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynő! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 316.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[112,94] A síkságot ritka erdő váltja fel. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megbököd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted az élőholt quwarg torát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 39 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vas dobónyíl. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,93] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megbököd az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3065 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vadász quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos testét. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [112,92] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított óriás liánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor súrolod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor megpöccinted az élőholt quwarg testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 púderkő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 295.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[112,91] Fák, mindenütt csak fák. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynő! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra támadsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg királynő torát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Te 32 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel csak érinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 37, gyógyulás: 40, összesen: +3 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő quwarg felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy láncravert quwarg! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a láncravert quwarg testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megbököd a láncravert quwarg bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 178, gyógyulás: 36, összesen: -142 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [7 pontot használtál fel, van még 288.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+249 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(112,91) quwarg királynő (#153), quwarg felderítő (#299), láncravert quwarg (#744)
(112,92) élőholt quwarg (#202), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(112,93) élőholt quwarg (#202), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201)
(112,94) quwarg harcos (#201), Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)
(112,95) láncravert quwarg (#744), mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 33. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(112,96) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely, quwarg felderítő (#299), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744)
(112,97) quwarg harcos (#201), mély szakadék (#154), Leah oltár, művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202), quwarg felderítő (#299)
(112,98) troll ritualista (#365)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[111,90] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy csapat qwarg rohamosztagos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy elpusztított álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynő! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg királynő testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy láncravert quwarg! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a láncravert quwarg potrohát. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a láncravert quwarg jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Borzalmas sebet ejt a bal karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3844 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 168, gyógyulás: 34, összesen: -134 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+78 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 248.]

kb 2 150 3 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (150 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 17 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 1 szent jogart. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 580 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 246.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 1 mozogsz északkeletre
[112,89] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított szent tölgyfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 239.]

be 574 1 bemész az 574. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 3 mozogsz délkeletre
[113,90] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy láncravert quwarg! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg torát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor súrolod a láncravert quwarg testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 152, gyógyulás: 31, összesen: -121 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [7 pontot használtál fel, van még 232.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+236 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(111,90) qwarg rohamosztagos (#242), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 41. jellempróba, quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744)
(112,89) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(113,90) Leah oltár, Tharr rúnaköve, láncravert quwarg (#744)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[112,89] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vadász quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított szent tölgyfát. Felfedeztél egy elpusztított álomvirágot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy quwarg felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg nagymester. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester testét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 2 mocsári penke. 3411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 192.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+14 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 203.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 193.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 165 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes támadás:) Egy láncravert quwarg! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor megpöccinted a láncravert quwarg bal oldalát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Te 33 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a láncravert quwarg torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 154, gyógyulás: 64, összesen: -90 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+81 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 113.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 12, 2.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját fal föl a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben 113 pontod maradt, ebből a következő körre 113 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 50 (63) Szint: 24 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 15 % Életkor: 35/37 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 458/100 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 592/26 Pénz: 21660 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 60/42 Pszi pont: 187/86 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3193 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 62271 TP-t kaptál. Jelenleg 1268015 TP-d van. A következő szinthez még 131985 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 14149 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *29/100 szúrófegyverek: 23/62 (+7%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 24/74 (+3%) dobófegyverek: 23/21 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (10 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/65 (+96%) 2. nyomkövetés: 72/80 (+43%) 3. mászás: 15/80
4. csapdakészítés: 25/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/68 6. gyógyítás: 36/73 (+68%)
7. titkosírás: 8/29 8. felderítés: 17/90 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 29/66 (+1%) 11. taumaturgia: 22/43 (+14%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 7/32 14. harcművészetek: 33/6 15. zene: 10/57
16. szörnyismeret: 39/82 (+34%) 17. pszi: 24/97 (+18%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 34/98 (+2%) 21. úszás: 4/9
22. főzés: 14/91 (+10%) 23. csapatmunka: 4/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), láncravert quwarg (#744)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), tormikus egér (#218), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
vakító fény (#43) >> quwarg szabotőr (#301)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 38, pontszámod: 709.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 74 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 357 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1111.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 csontszablya (#64) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
21 ezüsthegyű nyíl (#323) 28 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108)
$7 ubuk tüske ($131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 24 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 13 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 nyu-shuriken (#157) 8 tolmokov-koktél (#351) 13 ubuk dobónyíl (#138)
11 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 rézpáncél (#71) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408) 16 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) $1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
$1 igazgy. fülbevaló ($197) $1 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
3 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló jádeköve (#2041)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 50]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
5 vizestömlő (#3) [bennük 93 korty víz (#27), fér még: 7]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141) 7 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 mágusok itala (#1610) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 + Sheran cserepe (#1271) $1 shinai gömb ($348) 1 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tubarkő (#700)
1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
51 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
98 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300) 2 csigakagyló (#1131)
5 csillezsályalevél (#1253) 2 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
3 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) 30 gyöngymangó (#135)
9 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 1 kazmár gyökér (#205)
13 kvazár (#244) 262 madártoll (#112) 10 manifeszt.nyúlvány (#214)
$2 mocsári penke ($148) 14 pirkit (#153) 4 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 14 rakolits por (#669) 11 ramit kő (#226)
1 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677) 2 téfea-agy (#172)
7 vasérc (#152)

Összsúly: 139.53 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (32 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 3 bronzpáncél (#90) 6 bronzsisak (#88)
7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253) 8 deus ex machina (#1)
24 dobóháló (#221) 2 gromak páncél (#270) 2 ketrec (#216)
5 kis bőrpajzs (#45) 1 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656)
7 mandibulakasza (#127) 1 muzsikus füles (#1657) 46 nyílvessző (#108)
$126 óndarab ($85) 310 pirkit (#153) $194 rézdarab ($70)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku kesztyű (#690) 77 sallank nyíl (#129)
88 spiritusz (#170) $12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702)
3 Thargodan esszencia (#328) 734 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169)
12 vasalt bunkó (#181) 195 vasérc (#152) 6 vashegyű lándzsa (#182)
10 vasvért (#164) 4 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 13 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 3 fekete gyöngy (#99)
4 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148)
1 pirkit (#153) 4 púderkő (#119) 1 szent jogar (#150)
1 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224) 4 vas dobónyíl (#189)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(112,89) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), vadász quwarg (#241), quwarg felderítő (#299), quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), láncravert quwarg (#744)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.02.06 09:01 Változások a számládon! 50 zseton átutalása a(z) 8566. számlára!
2012.02.07 09:25 Változások a számládon! 50 zsetont átutaltak a(z) 8566. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halhatatlanság maximuma 95 %.

Üzenet küldése a karakternek