Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 1. 12h:22' EZ A 373. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD 374. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 7. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: vv 57 126 178 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: vv 28 209 243 | elmormolod a 28. varázslatot a 209. varázslatot a 243. varázslatot |
* 10. KP: kf 615 1542 467 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 1542. tárggyal a 467. tárgyat |
d 22 700 | eldobod a 22. tárgyat (700 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
t 378 | támadod a 378. szörnyet |
hh 1154 1225 | használod az 1154. tárgyat az 1225. tárgyat |
h 1228 6 | használod az 1228. tárgyat |
vv 161 364 222 | elmormolod a 161. varázslatot a 364. varázslatot a 222. varázslatot |
lm 905 25 25 | mozogsz 905 25 25 |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 165 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Eruol jobb lábát. (9 támadással 244 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd az Eruol sötét alakját. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az Eruol jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Az Eruol karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Félrehajolsz, de az Eruol karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az Eruol még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 359, gyógyulás: 136, összesen: -223 ÉP}
lm 25 25 900 | mozogsz 25 25 900 |
kf 608 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
tv 31 248 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 248. varázslatot |
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske fejét. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 61 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 80, gyógyulás: 180, összesen: +100 ÉP}
v 181 309 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[309,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske jobb lábát. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az aranyfecske testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 76, gyógyulás: 184, összesen: +108 ÉP}
be 672 | bemész a 672. épületbe |
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 551 3 | megveszed az 551. tárgyat 3 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 88 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány óriási karmát. (9 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (98 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány fejét. (8 támadással 790 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 599 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 389, gyógyulás: 319, összesen: -70 ÉP}
h 1387 187 106 | használod az 1387. tárgyat |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[187,106] Épületek tűnnek fel.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (9 támadással 218 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (8 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a smaragdgólem testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 12 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 223, gyógyulás: 275, összesen: +52 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és egy karbin plazma. 2 868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[409,65] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tud Ákos előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány farkát. (9 támadással 224 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány testét. (8 támadással 740 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 150 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 599 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1284, sebződés: 401, gyógyulás: 334, összesen: -67 ÉP}
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
v 198 421 3 | elmormolod a 198. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[421,3] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Thargodan mágus. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 106 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 162 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (9 támadással 245 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus jobb oldalát. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 fekete gyöngy. 11 223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 375, gyógyulás: 192, összesen: -183 ÉP}
fm 200 | feltételes mászás 200 |
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord jobb vállát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord jobb lábát. (4 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod az árnylord jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az árnylord megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 5 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 110, összesen: +110 ÉP}
(Továbbmész...) [421,5] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ében sziklatornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sonchus Arvensis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok testét. (8 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a káoszbajnok jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A káoszbajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 35, gyógyulás: 206, összesen: +171 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón testét. (9 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón farkát. (6 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a márvány drakón fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 81, gyógyulás: 185, összesen: +104 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg testét. (9 támadással 241 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 27 arany, 3 gyöngymangó, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 224 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 45, gyógyulás: 175, összesen: +130 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 62 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal hátsó lábát. (9 támadással 227 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (86 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a márvány sárkány fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 21 599 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 511, gyógyulás: 300, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [422,6] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Techiulan nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Techiulan farkát. (9 támadással 217 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Techiulan fekete testét. (8 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a Techiulan fekete testét. (8 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Techiulan. (2 támadástól 393 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Ellenfeled regenerálódik! Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Techiulan testét. (8 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Techiulan bal vállát. (8 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A Techiulan hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 413 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Techiulan amulettje (ld. enc.) és 1 dlathog kőzet [dlathog kőzet ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP]. Mosolyogva kidobod a nevetséges rubin sárkány trófeát, és kinyersz egy alkalmas Techiulan trófeát. 34 084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2237, sebződés: 808, gyógyulás: 730, összesen: -78 ÉP}
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
m 2 4 6 | mozogsz keletre, délre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (9 támadással 226 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr testét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az ében hadúr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 75, gyógyulás: 177, összesen: +102 ÉP}
(Továbbmész...) [423,7] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy sötét ölész. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész elmosódó alakját. (9 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész bal lábát. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a sötét ölész fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A sötét ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 796 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 73, gyógyulás: 254, összesen: +181 ÉP}
(Továbbmész...) [422,7] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anram Salle vigyorog kajánul. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy nekrofunt. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy Dühöngő. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Dühöngő nyakát. (9 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Dühöngő jobb vállát. (8 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Dühöngő testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nem vagy felkészülve a Dühöngő gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 174 életpontot vesztettél. A Dühöngő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 fattylord deréköv (ld. enc.). 22 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 371, gyógyulás: 308, összesen: -63 ÉP}
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
szk 294 | keresed a 294. szörnyet |
h 1602 292 36 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 6. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 7. BP: le 615 0 0 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 8. BP: kf 253 453 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 453. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok jobb lábát. (8 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a káoszbajnok bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 26, gyógyulás: 161, összesen: +135 ÉP}
tf 1 17 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat testét. (9 támadással 237 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a drótszőrű mópat testét. (8 támadással 742 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. (8 támadással 285 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Dhouga kalapácsával néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 drótszőrt. 22 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1868, sebződés: 345, gyógyulás: 65, összesen: -280 ÉP}
ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY) Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.) |
ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY) Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér. |
MINTA FORMÁZÁSA (237. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Mindig is töprengtél rajta, vajon honnan származnak a formázó minták? Persze tudtad, hogy varázslattal készítik őket, csak azt nem tudtad, melyikkel. Most már végre tudod! A minta formázása 120 varázspontot, 10 TVP-t és egy galachmitot igényel. A V 237 <formázó minta> paranccsal máris kész az általad választott mágikus minta! |
A HARCOSOK KÖNYVE (719. TÁRGY) Ez a könyv remek tanácsokkal szolgál egy kezdő vagy haladó harcos számára. Nagyhatalmú mágiája, csakúgy, mint a lapokon rejlő bölcsesség, meghozza a kívánt eredményt - ha elolvasod a H 719 paranccsal, 50 TVP árán, akkor szúró, vágó és ütőfegyver szakértelmed közül a legalacsonyabb megnő hárommal. (Ha ökölvívásod magasabb, mint az ütő, és alacsonyabb, mint a vágó vagy szúró, akkor ökölvívásod fog nőni az ütő helyett. Csupán a szint számít, a fegyverszakértelem fejlődés %-os értéke nem! FIGYELEM! Ez a kivétel nem érvényes akkor, ha 2. paramétert is megadsz a könyv használatakor.) Ha akarod, a könyv használatakor megadhatsz egy második paramétert. Ekkor a megadott fegyverszakértelmedet a könyv figyelmen kívül hagyja, és a többit úgy növeli, mintha a megadott fegyverszakértelmmel nem rendelkeznél. 2. paramétert csak akkor adhatsz meg, ha mind a négy fegyverszakértelmmel rendelkezel. A könyv nem átadható, nem ellopható, és használat után megsemmisül. A könyvvel nem növelhető a fegyverszakértelem, ha az 99 felett van. Ha elolvasol egy Harcosok Könyvét, megjelenik a karakterlapodon egy Harcosok Könyve számláló. Ha újabb könyveket olvasol el, akkor a számláló nőni fog, egészen addig, amíg el nem éri a 240-es maximumot, ami szintén látható a karakterlapon. Ha a számlálód még nem érte el a 240-es maximumot, akkor a Harcosok Könyvét elolvashatod 109-es fegyverszakértelem felett is. (100 és 109 között tehát NEM.) Ennek feltétele, hogy legyen még másik kettő, minimum 100-as fegyverszakértelmed. Ilyenkor szintén a H 719 parancsot kell kiadnod, és megadhatsz neki 2. paramétert is. Ha a parancs kiadáskor van egy legalább 110-es fegyverszakértelmed, és minden más fegyverszakértelmed legalább 100, kivéve a 2. paraméterben megadottat, akkor kapsz egy 100% fejlődési bónuszt, ami szintén kiíródik a karakterlapodra. Ha van ilyen fejlődési bónuszod, valamint a csatában használt fegyverszakértelemnél nincs magasabb fegyverszakértelmed, és nem fejlődne a szakértelmed - mert már elérted a fordulónkénti fejlődési korlátot -, akkor is fejlődik a szakértelem, és amennyivel fejlődött, annyival csökken a fejlődési bónuszod. |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
TECHIULAN (400. SZÖRNY) Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang. Igazi alakja hat méter magas, ébenfekete testű, kosfejű szörnyeteg. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószínű, hogy akad két-háromnál több olyan kalandozó, aki képes lesz legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható... |
TECHIULAN AMULETTJE (499. TÁRGY) Egy különös, ébenfekete amulett. Lánca valamilyen ismeretlen fémből készült, végén egy állati koponyát ábrázoló apró faragvány fityeg. Nem kétséges, az amulettből sugárzik a gonosz - borsódzó háttal rejted el hátizsákod legtávolabbi zugába, és igyekszel tőle minél hamarabb megszabadulni. |
DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY) A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor. |
FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY) Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik. |
Erő: | 48 (82) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 54 (85) | Támadás: | 65 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 45 (61) | Védekezés: | 124 (133) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 67/76 év |
Egészség: | 47 (61) | Életpont: | 1101/1194 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 57 (88) | Varázspont: | 2104/728 | Pénz: | 24418 arany | Kép. pont: | 41 |
Tudatpont: | 93/26 | Pszi pont: | 538/343 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 24/73 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 36/11 | ütőfegyverek: | 45/3 (+17%) | lőfegyverek: | 39/1 (+3%) |
dobófegyverek: | 26/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); vashegyű nyíl (#176) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
422,7 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/81 | 2. nyomkövetés: | 76/85 (+10%) | 3. lopás: | 4/37 |
4. mászás: | 21/96 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 29/15 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 38/39 (+6%) |
7. gyógyítás: | 16/51 | 8. titkosírás: | 18/58 | 9. felderítés: | 47/59 |
10. szörnyidomítás: | 12/7 | 11. teológia: | 76/29 (+54%) | 12. taumaturgia: | 85/29 (+56%) |
13. szerencsejáték: | 13/40 (+12%) | 14. versengés: | 22/7 (+15%) | 15. zene: | 19/79 |
16. szörnyismeret: | 61/68 | 17. pszi: | 93/49 (+10%) | 18. zárnyitás: | 37/65 |
19. vadászat: | 6/13 (+12%) | 20. vitalitás: | 1/3 | 21. bányászat: | 45/19 (+6%) |
22. testépítés: | 25/49 (+116%) | 23. úszás: | 3/46 | 24. főzés: | 26/40 (+11%) |
25. csapatmunka: | 7/26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), aranyfecske (#283), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 15 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) (9869,50) | áldomás (#6) (9968,40) | Pörhemór köre (#205) (98,1,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) |
Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
varázsenergia (#161) | tolvajvér (#364) | csapdaészlelés (#222) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-6 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az idő múlik, az élőből holt lesz. Az idő szövetével babráló lények birodalmamra jelentenek fenyegetést! Semmisíts meg 3 kronotapírt! (számláló: 1) |
2.) Imádkozz, amikor már a plébánosom vagy! |
3.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, az energia eme obszcén forrását! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 87 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 773 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 834 | kaja (#2) | 381 | mákrózsa virág (#56) | 101 | gyöngymangó (#135) | 262 | vasérc (#152) | 814 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 263 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | $90 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | 106 | sallank karom (#128) | 50 | csuklyavirág (#133) | 64 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 58 | kvazár (#244) | 251 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 37 | vas dobónyíl (#189) | 2 | csatabárd (#555) | 212 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) | $2 | tatu dob ($234) | 2 | alligátorbőr (#661) | 40 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillagrubin (#715) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 5 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 18 | sárkánypikkely (#292) | 3 | tinta (#101) | |||
702 | tüske (#22) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2126 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
3 | dentor bőr (#551) | 11 | drótszőr (#37) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | |||
1 | fattylord deréköv (#1564) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ősmágus fülbevalója (#608) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 1 | sötét ital (#284) | 11 | spiritusz (#170) | |||
1 | Techiulan amulettje (#499) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | törpe őskő (#633) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
29 | víz (#27) |
420 | 421 | 422 | 423 | 424 | |
2 | |
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|