Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 16. 9h:05' EZ A 1137. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD 1138. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 377 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: vv 364 279 220 | elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: hh 2306 1133 1099 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 10. KP: vv 480 209 116 | elmormolod a 480. varázslatot a 209. varázslatot a 116. varázslatot |
kb 1128 20 518 | kiveszel a bankból az 1128. tárgyat (20 darabot) |
le 1541 | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
tv 231 229 353 | támadó/véd. varázslat a 231. varázslatot a 229. varázslatot a 353. varázslatot |
tv 231 | támadó/véd. varázslat a 231. varázslatot |
v 198 254 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
231 | 232 | 233 | |
18 | |
|
|
19 | |
|
|
20 | |
|
|
[254,29] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Emella a Bombázó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
lm 5 905 7 | mozogsz 5 905 7 |
Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 359 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pirogólem jobb oldalát. (9 támadással 302 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (73 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a pirogólem testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 116 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a pirogólem testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A pirogólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 709 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 325, gyógyulás: 214, összesen: -111 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 331 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (9 támadással 318 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 811 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 155, gyógyulás: 121, összesen: -34 ÉP}
lm 901 13 905 | mozogsz 901 13 905 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 284 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az achát gólem jobb karját. (9 támadással 310 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az achát gólem testét. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az achát gólem nyakát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az achát gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 095 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 296, gyógyulás: 218, összesen: -78 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 316 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pirogólem fejét. (9 támadással 319 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (68 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a pirogólem jobb lábát. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a pirogólem testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 24 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pirogólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 257, gyógyulás: 198, összesen: -59 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 318 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem pufók combját. (9 támadással 316 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod az achát gólem testét. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 111 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod az achát gólem testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az achát gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Véres nyál csordul ki az achát gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 359 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 287, gyógyulás: 239, összesen: -48 ÉP}
lm 15 901 | mozogsz 15 901 |
Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem jobb oldalát. (9 támadással 326 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (58 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a pirogólem nyakát. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a pirogólem testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A pirogólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 709 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 314, gyógyulás: 211, összesen: -103 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. {KCC:} Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, IQ és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 189 életpontot vesztettél. {KCC:} Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 233 életpontot sebeztél. Nem találtad el! {KCC:} Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, IQ és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 190 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 759 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 379, gyógyulás: 10, összesen: -369 ÉP}
lm 16 905 13 | mozogsz 16 905 13 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 796 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz bal karját. (9 támadással 342 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. {KCC:} Kígyópengével megvagdalod a krathan csontváz jobb karját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. {KCC:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (23 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a krathan csontváz bal lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. {KCC:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a krathan csontváz testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 777 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 612, gyógyulás: 187, összesen: -425 ÉP}
lm 901 11 10 | mozogsz 901 11 10 |
lm 905 8 9 | mozogsz 905 8 9 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. 356 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem pufók combját. (9 támadással 302 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az achát gólem testét. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az achát gólem erekkel szőtt lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1613, sebződés: 278, gyógyulás: 224, összesen: -54 ÉP}
lm 22 22 22 | mozogsz 22 22 22 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pirogólem fejét. (9 támadással 306 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (61 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a pirogólem bal oldalát. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a pirogólem testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (23 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pirogólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pirogólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 640 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1611, sebződés: 327, gyógyulás: 222, összesen: -105 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a torz gólem jobb oldalát. (9 támadással 284 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a torz gólem egyik karját. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a torz gólem bal oldalát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 24 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A torz gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) {GYD:} Kígyópengével végigvagdosod a torz gólem testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a torz gólem jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A torz gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Véres nyál csordul ki a torz gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 258 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2067, sebződés: 474, gyógyulás: 335, összesen: -139 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 227 51 | t. energia kisütése: 503 227 51 |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[227,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy bo'adhun csapás. 357 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az alakváltó testét. (9 támadással 364 életpontot sebezve.) Ében dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 5 ében dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a testedet. (5 támadástól 325 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Fogait a szőrös azuka, ellenfeled befogott szörnye beléd mélyeszti. (13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az alakváltó testét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az alakváltó testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vámpírölővel az alakváltó több döféssel felnyársalja a bal oldaladat. (5 támadástól 457 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Az ellenfeled által uralt szörny, a dalos szilmill szintén neked ront. Támadása nem eredménytelen! (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével az alakváltó többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 315 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +63 ÉP.) Ellenfelednek segítsége van, befogott szörnye, a szőrös azuka bukkan fel mellette, és elszántan rád támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzkéz varázslat. 21 életpontot vesztettél. 7 pontot sebződsz a fényaurától. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1394, sebződés: 1592, gyógyulás: 394, összesen: -1198 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 1. pont 22: 2. térkép 3. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 2. pont 3: 1. térkép 22. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 185.]
m 8 5 5 | mozogsz északra, délnyugatra, délnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 365 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a verg elmeszaggató testét. (9 támadással 322 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a verg elmeszaggató egyik csápját. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 587 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 206, gyógyulás: 179, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [253,30] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített lidérctűz. {max. életpontja: 258-313.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 311 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! {KCC:} Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 683 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 88, gyógyulás: 8, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [252,31] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy esthari vérszopó. {max. életpontja: 1630-1779.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az esthari vérszopó vörös bundáját. (9 támadással 330 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod az esthari vérszopó vörös bundáját. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod az esthari vérszopó testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esthari vérszopó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) {GYD:} Kígyópengével súrolod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 245 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod az esthari vérszopó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (24 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Az esthari vérszopó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 909 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2227, sebződés: 658, gyógyulás: 340, összesen: -318 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 824 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (9 támadással 345 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a krathan csontváz testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. {KCC:} Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 747 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 358, gyógyulás: 115, összesen: -243 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix kölyök bal karját. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a trix kölyök, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A trix kölyök néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fénytelen gyöngy [fénytelen gyöngy ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.) és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 692 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 60, gyógyulás: 45, összesen: -15 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg nyakát. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). A vérkeszeg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 halcsontot. [halcsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 5 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 324, gyógyulás: 148, összesen: -176 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix nőstény manófejét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A trix nőstény többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 megsemmisítő és 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 2 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 66, gyógyulás: 61, összesen: -5 ÉP}
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (9 támadással 298 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1556, sebződés: 346, gyógyulás: 237, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 15.]
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
PIROGÓLEM (514. SZÖRNY) A pirogólemek egy érdekes véletlen eredményeképpen jöttek létre. Pentauon rakshallion egy őrzőgólem formázása közben elvesztette az uralmat a felszabadult mágikus energiák fölött, és ennek eredményeképpen azok magukba szippantották a laboratórium területén szétszórt mozdítható tárgyakat: többek között 12 darab égő fáklyát is. Mivel mindez a ceremónia utolsó stádiumában történt, az őrzőgólem rendben feléledt, majd ráébredt különös kapcsolatára a tűzzel. A véletlen folytán a gólemek egy új generációja született, melyből a későbbi háborúk során Pentauon balesetét mesterséges körülmények között újra előidézve még több példányt alkottak. |
DLATHOG KŐZET (829. TÁRGY) Egy fehér kőzetdarab, amely könnyen morzsolódik. Már majdnem a sarokba hajítod, amikor valami hátsó hang azt súgja: rakd el, talán jó lesz még valamire! A dlathog kőzet a természetben nem fordul elő, éjfattyak által ősrégen elpusztított és megkövesedett Thargodanok koponyacsontjából képződik. |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY) A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik. |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY) Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
Erő: | 58 (88) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 57 (94) | Támadás: | 94 (98) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 51 (67) | Védekezés: | 105 (114) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 158/159 év |
Egészség: | 50 (65) | Életpont: | 1303/686 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 56 (77) | Varázspont: | 2563/136 | Pénz: | 2696 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 64/28 | Pszi pont: | 219/145 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/23 (+12%) | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/55 |
vágófegyverek: | 37/95 (+10%) | ütőfegyverek: | 24/19 | lőfegyverek: | 39/30 (+9%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
253,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 227,51 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 72 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 510 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/17 | 2. nyomkövetés: | 76/98 | 3. mászás: | 24/2 |
4. csapdakészítés: | 37/11 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 34/18 (+36%) | 6. gyógyítás: | 38/54 (+38%) |
7. titkosírás: | 8/51 | 8. felderítés: | 37/11 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 115/87 (+76%) | 11. taumaturgia: | 104/83 (+90%) | 12. szerencsejáték: | 11/79 |
13. versengés: | 22/32 | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/42 |
16. szörnyismeret: | 8/68 | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 26/48 |
19. vadászat: | 16/61 | 20. vitalitás: | 16/52 | 21. bányászat: | 33/20 |
22. úszás: | 19/68 (+15%) | 23. főzés: | 14/72 | 24. csapatmunka: | 6/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 420 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50) |
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), smaragd sárkány (#326) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Ylgoroth (#332), Suhanó Árny (#7616) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (11,10) | áldomás (#6) (11,20) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) | a lélek védelme (#57) | méregmágia (#480) |
az elme fölénye (#116) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), jégvihar (#353), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 105. labirintus (251,55). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 186. labirintus (393,95). fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 136, 167, 185, 186, 187, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 6, 8, 12, 15, 16, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1064 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | $22 | szent jogar ($150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 660 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 5 | Aurgir lándzsája (#1314) | 22 | esszenciakristály (#350) | 80 | jégszilánk (#1128) | 8802 | tükör (#43) | $388 | szent jogar ($150) | 1 | pókkarmok (#886) | 2 | olló (#335) | $10 | rakolits por ($669) | 6 | agvari manafókusz (#890) | 2621 | sárkánypikkely (#292) | 17 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | $25 | csuklyavirág ($133) | 1766 | őskristály-szilánk (#1525) | 2730 | varázskő (#305) | 5354 | quwarg tojás (#360) | $1379 | kaktuszbogyó ($429) | 31495 | kaja (#2) | 2 | Batharak vértje (#739) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 5 | ryuku mellvért (#689) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 450 | gyöngymangó (#135) | 1 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | Horsa hagyatéka (#1337) | 20 | quwarg katalizátor (#1535) | 7 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 12 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 556 | borkonyó bibe (#312) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 19 | gyógykenőcs (#313) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
12 | sárkánypikkely (#292) | 3 | tinta (#101) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
582 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gólemgyűrű (#866) | |||
20 | jégszilánk (#1128) | 1 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | krathan szablya (#854) | 12 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | natharion gömb (#865) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | 5 | víz (#27) |
251 | 252 | 253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|