Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 7. 9h:06' EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD 1082. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
vps 260 0 0 | VP spórolása: 260 |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos bal vállát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 148, gyógyulás: 94, összesen: -54 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra rontasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ryuku kalapáccsal többször eltalálod a quwarg felderítő torát. Kritikus ütés! (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 10, gyógyulás: 66, összesen: +56 ÉP}
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske aranyszárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ryuku kalapáccsal többször eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 44 életpontot vesztettél. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ryuku kalapáccsal gyengén megütöd az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 128, gyógyulás: 137, összesen: +9 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő jobb oldalát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő fejét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 110, gyógyulás: 95, összesen: -15 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 101, gyógyulás: 89, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [111,101] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-46 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos fejét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos testét. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 91, gyógyulás: 91, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 108, gyógyulás: 94, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [110,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-46 életpont). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy quwarg felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 22, gyógyulás: 71, összesen: +49 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr fejét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg szabotőr nyakát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg szabotőr fekete torát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 205, gyógyulás: 96, összesen: -109 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő bal első lábát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 119, gyógyulás: 92, összesen: -27 ÉP}
vpf 80 | VP elővétele: 80 |
v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hattyúkirály testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a hattyúkirály hosszú nyakát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku kalapáccsal eltalálod a hattyúkirály testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével a hattyúkirály nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő fejét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg királynő torát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 110, gyógyulás: 93, összesen: -17 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő jobb középső lábát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő nyakát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 118, gyógyulás: 96, összesen: -22 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb vállát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos torát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos torát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos torát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 113, gyógyulás: 98, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [108,101] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-46 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos torát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 57 életpontot vesztettél. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg harcos fejét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos testét. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 168, gyógyulás: 95, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [107,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-43 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg szabotőr került az utadba.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg szabotőr fekete torát. Kritikus ütés! (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 3 529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 200, gyógyulás: 95, összesen: -105 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 84 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester jobb oldalát. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 90 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 403, gyógyulás: 114, összesen: -289 ÉP}
vpf 80 | VP elővétele: 80 |
v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hattyúkirály hosszú nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hattyúkirály testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku kalapáccsal eltalálod a hattyúkirály testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A hattyúkirály feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos torát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos testét. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 161, gyógyulás: 96, összesen: -65 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester jobb vállát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 90 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Szögletes kővel párszor keményen megütöd a quwarg nagymester torát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 405, gyógyulás: 108, összesen: -297 ÉP}
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 101 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
[101,112] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 8, gyógyulás: 278, összesen: +270 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a hínárevő piranha pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
v 143 311 | elmormolod a 143. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 7, gyógyulás: 260, összesen: +253 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 143 311 | elmormolod a 143. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 58, gyógyulás: 147, összesen: +89 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sullár bal vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Métely ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Métely ragyás testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megütöd a Métely testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Métely feléd sújt csáprágóival, de mellé! A Métely farkával melletted a levegőbe suhint. A Métely összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [102,114] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 319.]
jlk 1223 | jelszó kimondása 1223 |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
111 | |
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
[116,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Roxxon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:.
in 4346 3383 | leírod a 4346. kalandozónak a 3383. kalandozót |
in 4346 3390 | leírod a 4346. kalandozónak a 3390. kalandozót |
in 4346 3418 | leírod a 4346. kalandozónak a 3418. kalandozót |
in 4346 3441 | leírod a 4346. kalandozónak a 3441. kalandozót |
in 4346 3447 | leírod a 4346. kalandozónak a 3447. kalandozót |
in 4346 3451 | leírod a 4346. kalandozónak a 3451. kalandozót |
in 4346 3461 | leírod a 4346. kalandozónak a 3461. kalandozót |
in 4346 3466 | leírod a 4346. kalandozónak a 3466. kalandozót |
in 4346 3479 | leírod a 4346. kalandozónak a 3479. kalandozót |
in 4346 3486 | leírod a 4346. kalandozónak a 3486. kalandozót |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
ef 30 538 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY) A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned. Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP. |
HŐSÖK CSARNOKA (496. ÉPÍTMÉNY) A helytartói palota előtti téren irdatlan sátrat húztak fel a varkaudarok. Talán irtóznak attól, hogy az ellenség házában rendezkedjenek be, de az is lehet, hogy a palota egyszerűen nem alkalmas arra, amire ez az építmény szolgál. Körbejárod, és minden irányból alaposan szemügyre veszed. A sátrat fa váz merevíti, és cserzett állati bőrök alkotják a külső palástját, a bejárat mellé, két oldalról egy-egy dicsőségkopját tűztek. Legyőzött királyi lovagok fejét döfték át, és fűzték rájuk. Eléggé undorító korpusz, de hát a varkaudarok már csak ilyenek. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése. |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG) Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással. |
Erő: | 55 (73) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (48) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (46) | Védekezés: | 86 (91) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/81 év |
Egészség: | 30 (48) | Életpont: | 1152/1313 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1123/312 | Pénz: | 100967 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 35/3 | Pszi pont: | 294/567 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/33 (+22%) | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/80 | ütőfegyverek: | 40/39 (+16%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 31/82 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád pöröly (#1283) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 102,114 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/72 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 99/6 (+46%) | 3. mászás: | 10/56 |
4. csapdakészítés: | 25/98 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/91 | 6. gyógyítás: | 62/91 |
7. titkosírás: | 5/56 | 8. felderítés: | 28/74 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/56 |
10. teológia: | 65/62 (+67%) | 11. taumaturgia: | 54/14 (+35%) | 12. szerencsejáték: | 6/93 |
13. versengés: | 21/18 (+5%) | 14. harcművészetek: | 13/33 | 15. zene: | 20/18 |
16. szörnyismeret: | 44/27 (+20%) | 17. pszi: | 41/2 (+25%) | 18. vadászat: | 14/55 |
19. vitalitás: | 2/19 | 20. bányászat: | 41/66 (+21%) | 21. testépítés: | 2/88 |
22. úszás: | 9/3 (+54%) | 23. főzés: | 17/44 (+9%) | 24. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9768,1) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 292 (limit: 441), pontszámod: 8 115. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, h 697 2000, ff, vps 260, m 1, v 84 283. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 70 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1420 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
436 | arany (#50) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 9 | hattyútoll (#1222) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
3 | óndarab (#85) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
6 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) | 69 | víz (#27) |