360. forduló, 362. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 28. 9h:09'
EZ A 1161. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD
1162. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,39] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 20. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 áldott követ (200 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 ryuku evezőt (100 arany).
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 67 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. Varázserőd regenerálódik. (+151 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 4. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 476.]

* 5. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 471.]

* 6. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 7. KP: v 58 0 0 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]

* 8. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+12 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 9. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

* 10. KP: h 235 70 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+71 varázspont.) [70 pontot használtál fel, van még 394.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

kno 12 3 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
[0 pontot használtál fel, van még 394.]

kno 10 2 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 19 13 10 mozogsz 19 13 10
Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [19. PONT. --> 2. SZINT, 10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kavadu lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kavadu testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a kavadu testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A kavadu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kavadu lebenyt. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lebegő gomba lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy széles, magas terembe érsz. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hamupók. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hamupók vékony lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a hamupók szürke testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hamupók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy goblin. (ld. enc.) Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a goblin bal oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a goblin jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A goblin csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [11. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [10. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 14 5 6 mozogsz 14 5 6
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [20. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy rambó bogár az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a rambó bogár bal oldalát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy démontetű van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a démontetű testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a démontetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [13. PONT.] Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [8. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy bérmágus lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bérmágus fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bérmágus bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 szopókövet. [90 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 7 3 4 mozogsz 7 3 4
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [7. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[10 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 4 5 mozogsz 4 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[158,39] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy zoloboo sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán bal lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 39 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,38] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Amikor megveszed, fekete
Amikor használod, vörös
Amikor eldobod, szürke.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. [23 pontot használtál fel, van még 196.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza pöffedt fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc, egy réz papi karkötő és egy obszidián függő. 2 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hö - a kúp üres! A francba! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [30 pontot használtál fel, van még 166.]

m 8 mozogsz északra
[157,37] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy éjkornis került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 76 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis fekete testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec, egy ezüst karkötő és egy arany. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-1 max. varázspont.] Hah! Szopóköveid a gödörben maradtak! Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét. Ügyességed TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 154.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Aranykezű Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy büntető praglonc. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy manó. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Varldortrip néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Bronzhajlító Pergor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy velociraptor legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a velociraptor nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a velociraptor nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a velociraptor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vashegyi Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy Orkhan Thai. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy görgőte. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. (ld. enc.) 4 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 104.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlallena. A feladatod a következő. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy ezoterikus mardel legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 74.]

hu 278 652 413 hulladék: 278 652 413
Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa stukit. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

f 404 kísérletezel a 404. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kétfejű csatabárdot. (ld. enc.) 234 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 64.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[157,36] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.


(Továbbmész...) [158,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [158,34] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű támad rád.

Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [46 pontot használtál fel, van még 18.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[159,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Al'Worg vigyorog kajánul. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [160,33] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fortuna lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 0.]

jlk 1017 jelszó kimondása 1017
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 747 keresed a 747. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy maggert. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: e 30 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: h 235 40 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hordóagyú mameluk. Egy kaját nyel le a roguena. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 502 pontot. A következő körben tehát 497 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

RYUKU EVEZŐ (1152. TÁRGY)
A mélytenger szörnyei tettek róla, hogy semmi ne maradjon érintetlen az elsüllyedt ryuku hajón. A roncs milliónyi darabja között azonban találsz egy épségben maradt evezőt. Már első pillanatban szemet szúr, hogy ugyanabból az anyagból készítették, mint a ryuku páncéldarabokat. Talán ennek köszönhette a tárgy, hogy túlélte a hajó elsüllyedése óta eltelt hosszú időt. Alaposabban megvizslatva, elképedsz azon, milyen is valójában. Szinte hihetetlen, hogy ez a tömzsi szerszám valaha bármilyen evezésre jó lett volna. Persze miután semmit nem konyítasz a hajózáshoz, akár ez lehetett a leghasznosabb tárgy azon a hajón. Sebaj, talán az első megépített bárkádnál felhasználhatod, amin végre elhagyhatod ezt az átkozott kontinenst. Ha pedig kiderül, hogy mégsem lesz jó semmilyen vízi jármű készítéséhez sem, egyszerűen csak elhagyod valahol, mint ahogy a Túlélők Földjén a kacatokat szokás. (Ha netán az az abszurd ötleted támad, hogy a ryuku evezőt a harcban használnád, a tárgy egy 2D10+2 sebzésű ütőfegyvernek számítana, melynek forgatásakor -6 védekezést és -6 támadást kapsz.)

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező.

GOBLIN (21. SZÖRNY)
A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc...

BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL)
A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY)
Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran apostola vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 361. fordulód.

Erő: 38 (51) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 37 (49) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 44 (57) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 36 (50) Életpont: 573/573 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 870/96 Pénz: 775 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/2 Pszi pont: 222/65 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 42
Eddig összesen 2146 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 843 TP-t kaptál. Jelenleg 1 742 644 TP-d van. A következő szinthez még 257 356 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, Blounther apó.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/78 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 28/87 (+11%)
vágófegyverek: 22/51 ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 27/19 (+3%)
dobófegyverek: 23/69 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << óriásölő (#528) (180%) << ryuku buzogány (#696) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,33 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/6 (+22%) 2. nyomkövetés: 100/55 (+17%) 3. mászás: 11/13
4. csapdakészítés: 26/22 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/16 6. gyógyítás: 55/15
7. titkosírás: 18/76 (+11%) 8. felderítés: 22/97 (+13%) 9. szörnyidomítás: 19/35
10. teológia: 39/51 (+203%) 11. taumaturgia: 41/5 (+23%) 12. versengés: 12/14 (+300%)
13. zene: 130/56 (+79%) 14. szörnyismeret: 34/8 15. pszi: *19/100 (+2%)
16. zárnyitás: 1/20 17. vadászat: 42/53 18. bányászat: 32/56
19. úszás: 13/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219)
mászol max. 75 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72) harci induló (#443) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: éhes
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. bányászház (700): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 81, 84.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 150.98 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
31 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
33 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 bot (#4)
1 drótszőr (#37) 3 Eldereth szilánk (#512) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gromak bőr (#268) 2 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 8 madártoll (#112) 5 manakristály (#500)
1 mutáns csont (#331) 1 obszidián függő (#195) 1 raptor karom (#281)
1 réz papi karkötő (#307) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

156 157 158 159 160 161
32
33
34
35
36
37
38
39
40
(157,36) noth szellem (#250), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261)
(157,37) éjkornis (#228), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kihívás tornya (#502), oltár, szopógödör (#177), velociraptor (#161), ezoterikus mardel (#184)
(157,38) Raia szent lovagja (#239), phua-kúp (#372), massza (#217)
(158,34) Raia szent lovagja (#239), zombi (#49), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720)
(158,35) quwarg harcosok (#201), szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), oltár, élőholt quwarg (#202)
(158,39) Chara-din monolitja (#534), zoloboo sámán (#230)
(159,33) quwarg harcosok (#201), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(159,39) kavadu (#19), lebegő gomba (#39), hamupók (#40), goblin (#21), rambó bogár (#14), démontetű (#15), bérmágus (#263)
(160,33) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, tüskés harci gromakok (#156), kputtyintó csalán (#247)

Üzenet küldése a karakternek