360. forduló, 362. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 7. 15h:09'
EZ A 371. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD
372. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 che-vállszalagot (1500 arany), 1 cápafogat (12222 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 zafír erőöv (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 Augur varázskönyve (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az aranytermő erszény 76 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+742 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 671. hetének nyerőszámai: 3, 18, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mantikór nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 490.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 488.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 488.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 486.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 480.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 470.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 469.]

* 8. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 463.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

kno 6 5 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 463.]

ek 7 5 6 t. energia kisütése: 7 5 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 csapdakészítés.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 463.]

tno 2 5 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

kf 833 2 kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed a cápafogat. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

kf 1114 kézbeveszed/felveszed az 1114. tárgyat
A válladra helyezed a che-vállszalagot. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

kt 6 7 elkészíted a 6. tárgyat (7 darabot)
Begyűjtöttél 7 kőkést. Egészséged TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 442.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Lakott területre érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 432.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 175 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 83 10 megveszed a 83. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 447 10 megveszed a 447. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 191 1 megveszed a 191. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranyláncot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ff 523 951 felt. fegyverváltás: 523 951
Felt. fegyverváltás: << Mjölborg kalapácsa << vámpírölő. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

kf 951 1 kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Káoszkígyót, majd a jobb kezedbe veszed a vámpírölőt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 1 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[208,53] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 304 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Cápafoggal gyengén megszurkálod a woorgard testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pestisaurád 16 sebzést okoz. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a woorgard testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 27, gyógyulás: 283, összesen: +256 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [207,54] Amerre csak a szem ellát, dombok.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mantikór jelenlétét jelzi. Előkészíted a teriád vadásztól zsákmányolt dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a mantikór. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Büszkén indulsz tovább. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy kazmárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy borkonyó cserjét. Délkeletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy hóhérbimbó van. Jól kivehetőek a távolban. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 342.]

v 198 211 49 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(207,54) mantikór (#769), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 28. jellempróba, érclelőhely
(208,53) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely, woorgardok (#231)

[211,49] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy törpe bánya van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy jégtroll került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll jobb lábát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával eltalálod a jégtroll jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal eltalálod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A jégtroll mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] 1515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 332.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +43 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ftv 186 284 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 284. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 8 8 9 mozogsz 8 8 9
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Egy molgan lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan töpörödött testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a molgan testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a molgan töpörödött testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A pestisaura 2 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}

A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 26 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Egy molgan lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan aszott fejét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával eltalálod a molgan töpörödött testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a molgan bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A molgan többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A molgan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}

Egyhelyben toporogsz.
Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 4 9 6 mozogsz 4 9 6
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [4. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [8. PONTON.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [9. PONT.] Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [5. PONTON vagy.] Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs [smaragd kulcs ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 norgat kulcs [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] és 1 moa üveggömb. Gyorsan kiüríted a ládát. [12 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 41 4 10 mozogsz 41 4 10
Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [41. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [2. PONTRA.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [4. PONT.] Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 8. PONTRA. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [10. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 14. PONTRA. [12 pontot használtál fel, van még 253.]

t 176 támadod a 176. szörnyet
FT 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 19 21 mozogsz 19 21
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző talált el. 109 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 32 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál jobb oldalát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Cápafoggal megérinted a tűzelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pestisaurád működik (5 ép-t sebezve). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 78, gyógyulás: 81, összesen: +3 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás csontváz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! A pestisaura 14 ép-t sebez. Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 45, gyógyulás: 53, összesen: +8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kvazár kardot [kvazár kard ládikóba-> (185,60)-> 140 arany, -2 ÉP] és 1 kvazár páncélt [kvazár páncél ládikóba-> (185,60)-> 250 arany, -2 ÉP]. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [20. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy aranyfecske van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 234 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az aranyfecske bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A pestisaura 17 ép-t sebez. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 34 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával csak érinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 32 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 115, gyógyulás: 98, összesen: -17 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 235.]

vi 10 1 30 viselkedésed: 10 1 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 24 24 26 mozogsz 24 24 26
Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [22. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy molgan! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a molgan testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával eltalálod a molgan aszott fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a molgan bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Karmával néhányszor a molgan megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP]. Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [15 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 905 28 900 mozogsz 905 28 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [28. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 42 3 12 mozogsz 42 3 12
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [2. PONTRA.] A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [11. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [29. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál jobb karját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a tűzelementál bal vállát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a tűzelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pestisaura 11 ép-t sebez. A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 98, gyógyulás: 78, összesen: -20 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [31. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 33 905 34 mozogsz 33 905 34
Bekukkantasz a kis terembe. [32. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske. Fegyveredet elrakva jelzed baráti szándékodat. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál fejét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a tűzelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 83, gyógyulás: 81, összesen: -2 ÉP}

Egy aranyfecskét pillantasz meg. Fegyveredet elrakva jelzed baráti szándékodat. A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 norgat kulcs [norgat kulcs ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], 1 angyalok gyűrűje és 1 aranytű. Gyorsan kiüríted a ládát. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [14 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 900 44 3 mozogsz 900 44 3
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [44. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [2. PONTRA.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [11. PONTON vagy.] [6 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 13 37 905 mozogsz 13 37 905
A fenébe! Egy zsákutca. [13. PONT.] Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [35. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy nagyobb terembe érkezel. [36. PONT.] Egy aranyfecske lakik itt. Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni). Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy aranyfecske! Fegyveredet elrakva jelzed baráti szándékodat. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [9 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 38 900 43 mozogsz 38 900 43
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kis szobába érkezel. [38. PONT.] Egy jégelementál lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a jégelementál fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pestisaurád 14 sebzést okoz. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 100, gyógyulás: 95, összesen: -5 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 mithril sisak (ld. enc.), 1 arx formázó minta, 1 pszi kő és 1 angyalok gyűrűje. Gyorsan kiüríted a ládát. Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [37. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske. Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske. Biccentéssel üdvözlitek egymást. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [43. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [2. PONTRA.] [20 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 40 mozogsz 40
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [39. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske. Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni). A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [40. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 124.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

vv 205 161 elmormolod a 205. varázslatot a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 132.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 130.]

id 470 86 idomítod a 470. szörnyet 86 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a pikkelyes ptog idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 6 TVP-be kerül egy lépés, 6 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 367 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [81 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 44 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 39.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 39.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 35.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 27, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mantikór. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 502 pontot. A következő körben tehát 532 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY)
A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára.

CÁPAFOG (833. TÁRGY)
Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod.

MITHRIL SISAK (465. TÁRGY)
A mithril sisak mellett elsősorban csekély súlya, másodsorban a fej tökéletes védelme szól. A mithril sisak nemcsak megnöveli a védettségedet héttel, de még ad egyet az ügyességedhez is. Előállítása kizárólag mágikus úton lehetséges, egy bev formázó minta, 8 mithril, 4 ezüst, egy moa smaragd (ez csak a díszítés kedvéért), egy vaskohó, 100 arany és 100 TVP segítségével. A mithril sisak használatához min. 17. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú szolgája vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 361. fordulód.

Erő: 41 (58) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 44 (54) Támadás: 44 Agresszió: 1 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 43 (51) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 39 (44) Életpont: 900/640 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 51 (64) Varázspont: 1038/652 Pénz: 986 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 155/262 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 30
Eddig összesen 2433 szörnyet (11 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 38514 TP-t kaptál. Jelenleg 3150608 TP-d van. A következő szinthez még 349392 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 361. fordulódban 1318 arany került a bankszámládra. 1318 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/90 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 35/2 (+2%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/91 (+38%) dobófegyverek: 31/20 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (80%) << vámpírölő (#951) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/19 2. nyomkövetés: 64/23 (+4%) 3. lopás: 51/91 (-500%)
4. mászás: 8/50 5. csapdakészítés: 28/85 (+651%) 6. csapdaészlelés: 63/78 (+560%)
7. gyógyítás: 89/98 8. titkosírás: 5/82 9. felderítés: 24/41 (+24%)
10. szörnyidomítás: 21/17 (+93%) 11. teológia: 83/40 (+47%) 12. taumaturgia: 55/72 (+24%)
13. szerencsejáték: 6/82 14. versengés: 25/10 15. zene: 3/8
16. szörnyismeret: 29/74 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 23/67 (+85%)
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 2/30 21. bányászat: 23/64 (+33%)
22. úszás: 9/85 23. főzés: 11/5 24. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (5x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050), óriás csontváz (#176) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364) pestisaura (#210)
hatalomvarázs (#220) Pörhemór köre (#205) (95,1,3) varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> 32. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
mantikór (#769) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Hatalmas kihívás elé állítalak: látogass el a Sötét Földre és győzd le a Sötétség egy Hercegét!
3.) A rend bajnokai a Ragadozók. Kutass fel egyet és öld meg!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dizen kulcs (#472) 2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyenge méreg (#26) 1 gyógykenőcs (#313) 10 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 1 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
608 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranylánc (#191)
1 aranytű (#272) 1 arx formázó minta (#298) 2 gyöngymangó (#135)
7 kőkés (#6) 3 manakristály (#500) 1 mithril sisak (#465)
1 moa üveggömb (#383) 1 pszi kő (#248)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(211,49) a 95. labirintus bejárata, törpe bánya (#435), érclelőhely, jégtrollok (#164), molgan (#284), tűzelementál (#276), óriás csontváz (#176), aranyfecske (#283), jégelementál (#277)

Üzenet küldése a karakternek