35. forduló, 37. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 11. 12h:18'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,36] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kno 11 1 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 170.]

ek 7 11 2 t. energia kisütése: 7 11 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zárnyitás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 170.]

hu 64 hulladék: 64
Hulladékgyűjtés törölve: csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

jlk 2315 jelszó kimondása 2315
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 64 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

1 2 3 4 5 6
11 10 9 8 7
12 13 14 15 16
21 20 19 18 17
22
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 27. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 165.]

ffk 130 felt.fv.kozkázata: 130
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 130 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

vi 7 3 30 viselkedésed: 7 3 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 8 mozogsz délre, északra
[46,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az evaporőr testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőkéssel végigvágod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [46,36] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy mínosz-kúpot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gonyolék. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a gonyolék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 141.]

kf 6 2 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

be 27 bemész a 27. titkos labirintusba
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 22 22 22 mozogsz 22 22 22
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 7 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Eléred a 7. pontot. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 3 nyílvessző talált el. 12 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy mérges pók lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a mérges pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy púpos burástya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra rontasz. {CSTT:} Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Obszidián pengével alaposan megvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy százfogú van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét a másikra rohansz. {CSTT:} Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a százfogú bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Eléred a 17. pontot. [17. PONT] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 2 nyílvessző talált el. 15 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT] Hamarosan egy vadtrollt pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a vadtroll testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Obszidián pengével párszor kilyukasztod a vadtroll fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadtroll beleharap a kezedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 7 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [131 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Egyre szomjasabb vagy. A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0).
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 36. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 7/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 Életpont: 128/37 Jellem: jó (10) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 154 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 6/0 Pszi pont: 43/19
Eddig összesen 214 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 737 TP-t kaptál. Jelenleg 2 327 TP-d van. A következő szinthez még 1 673 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, gyilkos tetű, téfea magoflux.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 vágófegyverek: 14/3 (+26%) dobófegyverek: 12/19 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) max. 1 db (2 .); bumeráng (#249) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
46,36 mezőn táborozol, a 27. labirintusban, 1. szinten, 21. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/64 2. nyomkövetés: 3/66 (+21%) 3. mászás: 1/68
4. csapdaészlelés: 2/2 (+36%) 5. gyógyítás: 11/18 6. titkosírás: 2/20 (+25%)
7. felderítés: 1/63 8. zene: 1/23 9. szörnyismeret: 4/44
10. pszi: 7/56 (+9%) 11. zárnyitás: 6/51 (+300%) 12. vadászat: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1047 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 50.70 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 5 gyenge méreg (#26)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
35
36
37
38
(46,36) a 27. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), gonyolék (#13), csontváz (#48), mérges pók (#20), púpos burástya (#92), százfogú (#53), vadtroll (#70)
(46,37) evaporőr (#69), 29. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek