35. forduló, 37. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. aug. 30. 15h:13'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,51] koordinátán.
Kapsz 2% TP és kincskeresés bónuszt erre a fordulóra. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Változik a vidék képe: most már nyílt síkságon vagy. Utad során felfedezel egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiszedsz egy százfogú trófeát. 57 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork.

(Továbbmész...) Vált a terep: bozótos vidéken vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy ködmangó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Mozog előtted valami! Hamarosan meglátsz egy sünmedvét. Nemhogy árthatna anyagtalan testednek, nem is lát. Továbbsuhansz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. "

(Továbbmész...) Tovább lopódzol a bokrok tövében, elrejtőzve a nap ujjaitól. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. [44 pontot használtál fel, van még 200.]

kt 59 1 elkészíted az 59. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs ködmangó cserje, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ködmangót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Felfedeztél egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.

(Továbbmész...) A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy mélységi grittangot. Természetesen nem lát téged. Magad mögött hagyod.

(Továbbmész...) A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Találsz egy ködkaput. (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak észreveszel egy karmos tankányt. Első pillantásra hátrahőkölsz, de aztán rájössz, hogy nem láthat Téged. Továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
A terep enyhe buckákkal borítottra vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy lebegve mozogsz, egyszercsak észreveszel egy mélységi grittangot. Más világban vagytok, nincs lehetőség a küzdelemre. Továbbszállsz.

(Továbbmész...) Belibbensz egy erdőbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. [20 pontot használtál fel, van még 150.]

f 61 kísérletezel a 61. tárggyal
Sajnos nincs nálad árnyéksár. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

kt 62 1 elkészíted a 62. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad ködmangó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ködcsillagot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 150.]

h 62 használod a 62. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

szk 140
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: visszahúzódsz egy biztonságosnak látszó zimszametikus kratációba, és energiaszintedet a minimumra csökkentve, álomba merülsz... Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni.
Ebben a körben 145 pontod maradt, ebből a következő körre 145 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY)
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 36. fordulód.

Erő: 17 (25) Szint: 16 Merészség: 10/7 Magasság: 152 cm
IQ: 19 (24) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 17 Menekülés: 15 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 320/314 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 267/4 Pénz: 0 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 49/0 EFejl: 4
Eddig összesen 182 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57 TP-t kaptál. Jelenleg 179 706 TP-d van. A következő szinthez még 294 TP szükséges. Trófeád: százfogú. A 34. fordulódban 3165 arany került a bankszámládra. 3196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/56 (+4%) szúrófegyverek: 6/44 (+2%) vágófegyverek: 2/55
lőfegyverek: 13/35 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,49 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,79
Legfeljebb 21 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 6 időszaki: 6

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/59 2. nyomkövetés: 1/44 3. mászás: 4/21 (+6%)
4. csapdakészítés: 7/30 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 2/99
7. felderítés: 1/0 8. teológia: 3/50 9. taumaturgia: 8/61
10. versengés: 2/22 11. harcművészetek: 12/56 12. zene: 1/9
13. szörnyismeret: 1/1 (+1%) 14. pszi: 8/54 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 2/39 17. bányászat: 2/34 18. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

HŐSTETTEID
Eddig 4 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 305).
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 61).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1532 TU szükséges.)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 ormánygőte csont (#21)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96
46
47
48
49
50
51
52
(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár
(93,49) nekrofun (#173), 28. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, ködmangó cserje (#58, belőle készíthető: #59), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,50) mély kút (#93), Leah oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, százfogú (#53)
(93,51) ködmangó cserje (#58, belőle készíthető: #59)
(94,47) a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(94,49) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534)
(95,47) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, 47. jellempróba
(95,48) gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), ködkapu (#60), oltár
(95,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Kalandozó csatában a direkt kontaktus II. annyi varázspontot vesz csak el, amennyit a támadó kap.

Üzenet küldése a karakternek