35. forduló, 37. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 4. 12h:06'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,22] koordinátán.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mérg. ubuk tüskét. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ubuk dobónyílat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

jlk 9171 jelszó kimondása 9171
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 74 tapasztalati pontot kaptál.

10 11 14 16 17
9
8 13 18
19
6 7 15
12 21
20
4 5
1 22
3 23
2 24
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 22. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 175.]

be 22 bemész a 22. titkos labirintusba
Kicsit megdöbbenve hátrálsz el, ahogy feltárul előtted a mélybe vezető járat. Odalentről ugyanis morgást, ugatást, hörgést hallasz, és fertelmes bűz árad fölfelé. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Félelmedet leküzdve, leóvakodsz. A beugró falán, ahol a lépcső is van, fehér márványtáblát látsz. Rajta a felirat: "Fairlight szörnykertje. Belépő 1 arany." A tábla alatt kis asztalka áll, rajta egy üres tányér. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 2 4 5 mozogsz 2 4 5
Fejedet jobbra-balra forgatva mész tovább. Elérsz a 2. pontig. Kelet felé hosszú folyosó vezet, északra szűk járat, mindkét oldalán rácsos vasajtókkal, amelyeken itt-ott hatalmas mancs nyúl ki reményteljesen. [2. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Ennek a szobának a végében sziklák teszik elviselhetőbbé lakójának a klausztrofóbiát. [4. PONT] Hamarosan egy vadász tatut pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Tudod, hogy mi lakik itt, hiszen az ajtóra ki volt rakva az "ormánygőte, azaz tritula trunctata" felirat. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy ormánygőte lakik itt. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az ormánygőte jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ormánygőte, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


[15 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A falon egy feliratot látsz: "antilopinus armouricus". A szoba egyébként elég szűknek tűnik egy ilyen nemes kérődző számára. [6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy woor-antilop lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Szemrevételezed a szobát: az eredeti lakó, egy tazunkaróka elpusztult, és helyét a tetemét felélő rágcsálók falták fel. [7. PONT] Hamarosan egy óriás patkányt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 140.]

d 48 eldobod a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 9 10 13 mozogsz 9 10 13
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz a homokkal felszórt ketrecbe. [9. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy goldugar az. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a goldugar jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a goldugar testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Ennek a helységnek a padlójára hatalmas döghús-tömbök vannak szórva. Nem is csoda, állapítod meg, ahogy pillantásod az "Anthozoa Pseudoplantes" feliratra téved. [10. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy húsevő magszim van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a húsevő magszim jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Eléred az északi folyosó közepét. Keletre a pókok és köpőlények ketrecei állnak, délre egy hatalmas, dupla vasalású ajtót látsz. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 14 16 18 mozogsz 14 16 18
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Hatalmas pókhálókkal teli ketrecbe léptél. [14. PONT] Hirtelen egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a szőrös pók puha testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy.
Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A ketrec rúdjai meg vannak pörkölődve, némelyik kissé meg is van olvadva. Vigyázva lépsz be a cellába. [17. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy piromenyét az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Az első dolog, amin megakad a szemed, egy széttaposott burástya pete. Anyját, aki ide akart jönni, már korábban láthattad, a folyosó végén lakó piromenyét köpte agyon. [20. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gyilkos sallank. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank bal vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


[15 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 22 23 24 mozogsz 22 23 24
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Hohó, mit találtál! Ez a "pseudohydrous giganticus", vagyis a bakkura ketrece! [22. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy bakkura lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bakkura testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a bakkura. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Eljutottál a 24. ponthoz. Nyugatra a kijárathoz vezető lépcső van, északra a ketrecekkel teli folyosó. [24. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Ahogy belépsz, a lábad majdnem beleragad a földet elborító nyálkás folyadékba. [23. PONT] Hirtelen egy technokolint veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a technokolin testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a technokolin jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a technokolin többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (ld. enc.) 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Eljutottál a 24. ponthoz. Nyugatra a kijárathoz vezető lépcső van, északra a ketrecekkel teli folyosó. [24. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 1 mozogsz 1
Elhagyod a rémálomszerű szörnykertet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 50.]

m 4 mozogsz délre
[53,23] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bolhakutya közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bolhakutya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Hozz egy grifftojást. 3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. [30 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[54,24] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drótszőrű pincsi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +3 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű.

UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 36. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 7 Merészség: 5/1 Magasság: 151 cm
IQ: 14 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 15 Életpont: 120/120 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -2
Szerencse: 17 Varázspont: 20/13 Pénz: 238 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 5/0
Eddig összesen 238 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 227 TP-t kaptál. Jelenleg 3 032 TP-d van. A következő szinthez még 968 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/24 (+24%) szúrófegyverek: 7/4 (+48%) vágófegyverek: 1/9
ütőfegyverek: 2/33 lőfegyverek: 10/30 (+35%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) << obszidián penge (#2082)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
54,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/26 (+15%) 2. nyomkövetés: 11/45 (+5%) 3. mászás: 2/79
4. csapdakészítés: 2/82 (+23%) 5. csapdaészlelés: 1/11 6. gyógyítás: 11/9
7. titkosírás: 1/44 (+22%) 8. felderítés: 1/62 9. teológia: 1/51
10. harcművészetek: 7/0 11. szörnyismeret: 1/0 (+100%) 12. zárnyitás: 1/89 (+49%)
13. vadászat: 3/63 14. bányászat: 2/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
félelem-járó (#56), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 826 TU szükséges.)

Összsúly: 43.40 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 2 mérgezett tüske (#23)
2 tüske (#22) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bakkura bőr (#95) 1 bomló esszencia (#2367)
1 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37) 2 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
4 ragasztó (#83) 5 sallank karom (#128) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54 55
21
22
23
24
25
(53,22) vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), óriás patkány (#42), goldugar (#65), húsevő magszim (#67), szőrös pók (#100), piromenyét (#99), gyilkos sallank (#85), bakkura (#52), technokolin (#50)
(53,23) bolhakutya (#17), élőholt mirg (#135), Tharr oltár
(54,24) drótszőrű pincsi (#22), mély kút (#93), Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek