Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 8. 9h:17' EZ A 1136. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD 1137. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 377 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: vv 364 279 220 | elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: hh 2306 1133 1099 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 10. KP: vv 480 209 116 | elmormolod a 480. varázslatot a 209. varázslatot a 116. varázslatot |
h 248 5 | használod a 248. tárgyat |
kf 2309 | kézbeveszed/felveszed a 2309. tárgyat |
ek 40 14 | t. energia kisütése: 40 14 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 322 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 49 kaját. 15 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1778, sebződés: 133, gyógyulás: 210, összesen: +77 ÉP}
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | 366 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Találsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. {max. életpontja: 1069.}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (9 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó jobb első lábát. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 230 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 9 898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 74, gyógyulás: 142, összesen: +68 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard jobb oldalát. (9 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a woorgard testét. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A woorgard csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 313 50 | elkészíted a 313. tárgyat (50 darabot) |
vv 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1168 13 | használod az 1168. tárgyat |
hu 1155 | hulladék: 1155 |
hh 1154 1225 1618 | használod az 1154. tárgyat az 1225. tárgyat az 1618. tárgyat |
h 1228 5 | használod az 1228. tárgyat |
hh 1233 2320 | használod az 1233. tárgyat a 2320. tárgyat |
lm 7 72 | mozogsz 7 72 |
lm 70 16 18 | mozogsz 70 16 18 |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf bal középső lábát. (9 támadással 261 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az éltető morf karmával. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod az éltető morf testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csáprágó csattan csípőd közelében. {GYD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod az éltető morf karmával. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod az éltető morf bal első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az éltető morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 14 madártoll, 1 titkos teleportkő és 2 adamantit. 10 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1962, sebződés: 220, gyógyulás: 227, összesen: +7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. {KCC:} Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A brutális morf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. {KCC:} Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 228 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! {KCC:} Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 99 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 267, gyógyulás: 16, összesen: -251 ÉP}
lm 54 52 27 | mozogsz 54 52 27 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 289 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf nyakát. (9 támadással 307 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Oopssz, ez mellément! {KCC:} Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A brutális morf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. {KCC:} Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 240 életpontot sebeztél. Nem találtad el! {KCC:} Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mancsával a brutális morf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 275, gyógyulás: 18, összesen: -257 ÉP}
lm 25 36 34 | mozogsz 25 36 34 |
lm 61 63 43 | mozogsz 61 63 43 |
lm 44 73 73 | mozogsz 44 73 73 |
* 1. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG) Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.] |
Erő: | 58 (88) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 61 (98) | Támadás: | 94 (98) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 47 (63) | Védekezés: | 110 (119) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 157/158 év |
Egészség: | 50 (65) | Életpont: | 1301/1145 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (77) | Varázspont: | 2557/1830 | Pénz: | 1789 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 64/0 | Pszi pont: | 219/59 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/99 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/55 |
vágófegyverek: | 37/75 (+4%) | ütőfegyverek: | 24/19 | lőfegyverek: | 39/16 (+2%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,32 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 11. szinten, 50. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 227,51 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 46 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/17 | 2. nyomkövetés: | 76/92 (+6%) | 3. mászás: | 23/96 |
4. csapdakészítés: | 36/71 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 33/70 | 6. gyógyítás: | 38/16 |
7. titkosírás: | 8/51 | 8. felderítés: | 36/93 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 113/80 (+41%) | 11. taumaturgia: | 103/57 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 11/67 (+12%) |
13. versengés: | 22/27 (+10%) | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/42 |
16. szörnyismeret: | 8/68 | 17. pszi: | 28/95 (+91%) | 18. zárnyitás: | 26/48 |
19. vadászat: | 16/61 | 20. vitalitás: | 16/52 | 21. bányászat: | 33/16 (+1%) |
22. úszás: | 19/38 | 23. főzés: | 14/72 (+12%) | 24. csapatmunka: | 6/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 360 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50) |
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), smaragd sárkány (#326) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Ylgoroth (#332), Suhanó Árny (#7616) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (26,10) | áldomás (#6) (24,20) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) | a lélek védelme (#57) | méregmágia (#480) |
az elme fölénye (#116) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), méregfelhő III (#229), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 103. labirintus (226,16). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 186. labirintus (393,95). fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 136, 167, 185, 186, 187, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 6, 8, 12, 15, 16, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 49 | borkonyó bibe (#312) | 3 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 5 | pszi kő (#248) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 49 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 46 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
40 | kaja (#2) | 1 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
14 | madártoll (#112) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 6 | víz (#27) |
187 | 188 | 189 | 190 | |
30 | |
|
|
|
31 | |
|
|
|
32 | |
|
|
|
33 | |
|
|
|