358. forduló, 360. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 8. 9h:17'
EZ A 1136. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD
1137. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,62] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 26. szinten/térképen, az 50. pontnál.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt. (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+191 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+666 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+108 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kf 466 0 0 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

* 2. KP: vv 71 72 69 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 703.]

* 3. KP: vv 182 188 377 elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 377. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 697.]

* 4. KP: vv 364 279 220 elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 5. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 6. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 683.]

* 7. KP: v 1 30 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 678.]

* 8. KP: v 6 30 20 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 673.]

* 9. KP: hh 2306 1133 1099 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1099. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 672.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 651.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 650.]

* 10. KP: vv 480 209 116 elmormolod a 480. varázslatot a 209. varázslatot a 116. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Beizzik a turbómágia. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 644.]

h 248 5 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-65 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-67 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-66 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-68 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-61 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [25 pontot használtál fel, van még 619.]

kf 2309 kézbeveszed/felveszed a 2309. tárgyat
Az ujjadra húzod A Végzet gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

ek 40 14 t. energia kisütése: 40 14
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 70 TVP-t. [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 689.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 687.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[364,61] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hira Lal egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy talriai behemót! Ezt kerested. {max. életpontja: 1601-1800.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 322 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 49 kaját. 15 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1778, sebződés: 133, gyógyulás: 210, összesen: +77 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [13 pontot használtál fel, van még 674.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365 366
60
61
62
63
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)

[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Találsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. {max. életpontja: 1069.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (9 támadással 321 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó jobb első lábát. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 230 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 9 898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 74, gyógyulás: 142, összesen: +68 ÉP}

Az óriás a sátor előtt fogad.
- Nagyon ügyes voltál - közli veled, és elveszi az öt különböző itt nyert talizmánt. Cserébe a halálhozó karkötőjét adja neked.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 Szerencsejáték, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kaszabolósáska. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 1 Vérfürdető magszim, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet, 1 Orzag bilincse, 1 Piromenyét. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Sötét halál, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Vesztettél. 1 520 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 32 aranyad, ami most már az övé.
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard jobb oldalát. (9 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a woorgard testét. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A woorgard csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 643.]

m 3 mozogsz délkeletre
[189,32] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

[16 pontot használtál fel, van még 627.]

kt 313 50 elkészíted a 313. tárgyat (50 darabot)
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Sajnos csak 49 gyógykenőcs készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 49 gyógykenőcsöt. [245 pontot használtál fel, van még 382.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 382.]

vv 11 elmormolod a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 380.]

h 1168 13 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom fűszeres tojásrántotta készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Már maga az étel is egy felbecsülhetetlen kincs! 1 216 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 378.]

hu 1155 hulladék: 1155
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tenger gyümölcsét. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

hh 1154 1225 1618 használod az 1154. tárgyat az 1225. tárgyat az 1618. tárgyat
Kinyomod a kezedre a ryuku védőkenőcs tubusából a benne rejlő azúrkék folyadékot, két tenyereddel összeturmixolod, majd módszeresen bekenegeted vele a tárgyaid felszínét. Ezután egy halk "Jöhettek szörnyek, most leheljetek" sóhaj hagyja el ajkadat, te mindent megtettél. [5 pontot használtál fel, van még 373.]
Elhasználsz egy íjászkencét. Alaposan bekenegeted vele a lőfegyveredet, sőt, még a kezedre is jut belőle. Tuti hatás! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [6 pontot használtál fel, van még 367.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 358.]

h 1228 5 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 5 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +6 támadás a forduló végéig. [10 pontot használtál fel, van még 348.]

hh 1233 2320 használod az 1233. tárgyat a 2320. tárgyat
Előveszel egy cirkuszi pergament a hátizsákodból, és ahogy azt kell, végighúzgálod az ujjadat a rajta lévő jelek felett. Nem történik semmi, mágikus izzásnak nyoma sincs. [0 pontot használtál fel, van még 348.]
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [11 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 7 72 mozogsz 7 72
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út ismét kanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [7. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [64. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [72. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 70 16 18 mozogsz 70 16 18
Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [70. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [10. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [12. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3 sötét ital [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éltető morf. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf bal középső lábát. (9 támadással 261 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az éltető morf karmával. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod az éltető morf testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csáprágó csattan csípőd közelében. {GYD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod az éltető morf karmával. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod az éltető morf bal első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az éltető morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 14 madártoll, 1 titkos teleportkő és 2 adamantit. 10 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1962, sebződés: 220, gyógyulás: 227, összesen: +7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Hamarosan egy brutális morfot pillantasz meg. {védettsége: 62 szúró, 170 vágó, 62 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. {KCC:} Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A brutális morf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. {KCC:} Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 228 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! {KCC:} Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 99 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 267, gyógyulás: 16, összesen: -251 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [84 pontot használtál fel, van még 221.]

lm 54 52 27 mozogsz 54 52 27
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [54. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy újabb kanyarnál vagy. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [51. PONT.] Hirtelen egy brutális morfot veszel észre magad előtt. {támadása: 55.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 289 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf nyakát. (9 támadással 307 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Oopssz, ez mellément! {KCC:} Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A brutális morf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. {KCC:} Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 240 életpontot sebeztél. Nem találtad el! {KCC:} Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mancsával a brutális morf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 275, gyógyulás: 18, összesen: -257 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 50. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.) Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[36 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 25 36 34 mozogsz 25 36 34
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 61 63 43 mozogsz 61 63 43
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 44 73 73 mozogsz 44 73 73
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. BP: vv 3 460 0 elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 1, 13.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 4 kaját töm magába a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 180 pontod maradt, ebből a következő körre 180 pontot vihetsz át. Kapsz még 500 pontot. A következő körben tehát 680 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG)
Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.]

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran szerzetese vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 359. fordulód.

Erő: 58 (88) Szint: 47 Merészség: 8/5 Magasság: 155 cm
IQ: 61 (98) Támadás: 94 (98) Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 47 (63) Védekezés: 110 (119) Menekülés: 35 % Életkor: 157/158 év
Egészség: 50 (65) Életpont: 1301/1145 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (77) Varázspont: 2557/1830 Pénz: 1789 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 64/0 Pszi pont: 219/59 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 4445 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 734 TP-t kaptál. Jelenleg 15 851 144 TP-d van. A következő szinthez még 648 856 TP szükséges. Trófeáid: dűneszellem, raskhiir szellem, triklem drakolder. A 355. fordulódban 45018 arany került a bankszámládra. 45468 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/99 ökölvívás: 24/0 szúrófegyverek: 21/55
vágófegyverek: 37/75 (+4%) ütőfegyverek: 24/19 lőfegyverek: 39/16 (+2%)
dobófegyverek: 3/12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,32 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 11. szinten, 50. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 227,51
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 9. hónapban.
Legfeljebb 46 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/17 2. nyomkövetés: 76/92 (+6%) 3. mászás: 23/96
4. csapdakészítés: 36/71 (+7%) 5. csapdaészlelés: 33/70 6. gyógyítás: 38/16
7. titkosírás: 8/51 8. felderítés: 36/93 (+6%) 9. szörnyidomítás: 15/18
10. teológia: 113/80 (+41%) 11. taumaturgia: 103/57 (+21%) 12. szerencsejáték: 11/67 (+12%)
13. versengés: 22/27 (+10%) 14. harcművészetek: 21/3 15. zene: 24/42
16. szörnyismeret: 8/68 17. pszi: 28/95 (+91%) 18. zárnyitás: 26/48
19. vadászat: 16/61 20. vitalitás: 16/52 21. bányászat: 33/16 (+1%)
22. úszás: 19/38 23. főzés: 14/72 (+12%) 24. csapatmunka: 6/58

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 360

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50)
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), smaragd sárkány (#326)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Ylgoroth (#332), Suhanó Árny (#7616)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 30 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (26,10) áldomás (#6) (24,20)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) papi aura (#377) tolvajvér (#364) hatalomvarázs (#220)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165)
tárgyvédelem (#178) Techiulan aurája (#261) a lélek védelme (#57) méregmágia (#480)
az elme fölénye (#116) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), méregfelhő III (#229), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)
pszi-acéltorony (#98) >> bűbájlidérc (#761) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 103. labirintus (226,16). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 186. labirintus (393,95). fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 136, 167, 185, 186, 187, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51.
Kész: 6, 8, 12, 15, 16, 44, 47, 52.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 28 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 49 borkonyó bibe (#312) 3 fűszerkeverék (#1170)
1 gólem talizmán (#811) 1 grifftojás (#179) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 íjászkence (#1225) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 korinthai talizmán (#814)
1 nyílvessző (#108) 5 ork csodaszer (#1228) 5 pszi kő (#248)
2 quwarg tojás (#360) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 49 szárnyas hernyó (#69)
3 tinta (#101) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 adamantit (#627) 46 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
40 kaja (#2) 1 khatiszon kristály (#2322) 1 kristályfolyadék (#449)
14 madártoll (#112) 1 titkos teleportkő (#1387) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189 190
30
31
32
33
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 21. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), kék rothasztó (#421), érclelőhely, woorgard (#231)
(189,32) trikornis herceg (#261), éltető morf (#7625), brutális morf (#7620)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az elmehártya (301) és tudatháló (304) védekező pszi képességek megvédenek minden mentális teológia és taumaturgia támadó varázslattól is. Ezeknél nem gyógyítanak, vagy sebeznek vissza, de megvédenek, ahogy a pszi acéltorony is véd.
* - Bekerült a játékba a Levegő síkja. Az átmenetelhez a Föld síkján kell megtalálni az átvezető küldetéssort.

Üzenet küldése a karakternek