Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 30. 9h:12' EZ A 373. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD 374. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sárkányfajzat testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Karmaival a sárkányfajzat megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 2 toxylt.) 4 074 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 12, gyógyulás: 122, összesen: +110 ÉP}
* 1. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 7. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: vv 57 126 178 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: vv 28 209 243 | elmormolod a 28. varázslatot a 209. varázslatot a 243. varázslatot |
* 10. KP: kf 615 1542 467 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 1542. tárggyal a 467. tárgyat |
bb 226 100 518 | beraksz a bankba a 226. tárgyat (100 darabot) |
bb 128 100 518 | beraksz a bankba a 128. tárgyat (100 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
tv 31 124 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 124. varázslatot |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
hh 1154 1225 | használod az 1154. tárgyat az 1225. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 69, gyógyulás: 182, összesen: +113 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 265 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók egyik lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a Banyapók egyik lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a Banyapók egyik lábát. (7 támadással 66 életpontot sebezve.) A Banyapók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók nyolcszemű fejét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a Banyapók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Banyapók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A Banyapók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 8 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 265, gyógyulás: 4, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [413,76] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 126 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb vállát. (9 támadással 233 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (103 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Dhouga kalapácsával megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 13 arany és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 599 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1313, sebződés: 739, gyógyulás: 385, összesen: -354 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske nyakát. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod az aranyfecske testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 74, gyógyulás: 194, összesen: +120 ÉP}
h 1387 187 106 | használod az 1387. tárgyat |
412 | 413 | 414 | 415 | 416 | |
74 | |
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
[187,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 28800 pontot kell rákölteni.) Látsz egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (9 támadással 223 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó jobb oldalát. (8 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 860 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 71, gyógyulás: 252, összesen: +181 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10045 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 5 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10045, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. 10045 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 8 madártoll. 2 868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10045, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[413,76] Kisebb hegyek emelkednek itt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy taalru. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. 10045 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 48 arany, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10045, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [412,77] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy jégelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál bal karját. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a jégelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A jégelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 82, gyógyulás: 149, összesen: +67 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod az aranyfecske fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 66, gyógyulás: 167, összesen: +101 ÉP}
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal oldalát. (8 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a Chara-din fattya bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 10 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 876 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 23, gyógyulás: 221, összesen: +198 ÉP}
(Továbbmész...) [412,75] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében halálhajcsár került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 247 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 20, gyógyulás: 143, összesen: +123 ÉP}
(Továbbmész...) [413,75] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy albinó küklopsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 6 111 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 194, gyógyulás: 159, összesen: -35 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-27 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (81 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon testét. (8 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a skarlátdémon testét. (8 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Dhouga kalapácsával többször eltalálod a skarlátdémon testét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a skarlátdémon testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. Véres nyál csordul ki a skarlátdémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 972 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1658 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 656, gyógyulás: 407, összesen: -249 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
411 | 412 | 413 | 414 | |
74 | |
|
|
|
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
78 | |
|
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (9 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr bal oldalát. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted az ében hadúr jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 121, gyógyulás: 149, összesen: +28 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (9 támadással 222 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar katona bal oldalát. (8 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar katona bal lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 8 633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 158, gyógyulás: 271, összesen: +113 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kronotapír bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 24, gyógyulás: 143, összesen: +119 ÉP}
Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10045 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
15 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10045, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a hegyi góliát nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 0, gyógyulás: 113, összesen: +113 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 24, gyógyulás: 152, összesen: +128 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áldott okerón bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón kitines ollóját. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted az áldott okerón jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 0, gyógyulás: 154, összesen: +154 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [413,74] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy kátránygödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy küklopsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10045 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 lótuszvirágot. 4 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10045, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 128 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 243 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (9 támadással 224 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (91 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (8 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a zafír sárkány farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 876, gyógyulás: 425, összesen: -451 ÉP}
kb 2 30 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
v 198 417 70 | elmormolod a 198. varázslatot |
412 | 413 | 414 | |
73 | |
|
|
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[417,70] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronokukac. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kronokukac fejét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 8, gyógyulás: 91, összesen: +83 ÉP}
bb 260 100 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot) |
im 0 2 | imádkozol |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 6. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 7. BP: le 615 0 0 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 8. BP: kf 253 453 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 453. tárggyal |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
JÁTÉKMESTERI PALÁST (824. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető varázstárgy vörös bársonyból készült, teljesen egyszínű, ezt az állapotot a palást külsején egyetlen felfestett szimbólum sem töri meg. Ha viszont az ujjánál kifordítod, felfedezheted az ide szőtt rúnákat, melyek a tárgy mágikus tulajdonságaiért felelősek. Ezek nem is akármilyenek, ha a palástot magadra öltöd (páncélként KF-eled), a következőket tapasztalhatod: +40 védettség, +200 max. ép, +150 VP regeneráció a kör elején, +10 minden tulajdonságra, és +5% esély, hogy véletlen kincset találj a legyőzött szörnyeknél. Ezenkívül nem szomjazol, amíg ezt a palástot viseled. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
Erő: | 47 (71) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 54 (75) | Támadás: | 64 (68) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 43 (49) | Védekezés: | 108 (117) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 66/77 év |
Egészség: | 47 (51) | Életpont: | 884/890 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (75) | Varázspont: | 2042/664 | Pénz: | 20413 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 93/67 | Pszi pont: | 528/110 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 24/73 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 36/3 | ütőfegyverek: | 44/39 (+19%) | lőfegyverek: | 38/68 (+7%) |
dobófegyverek: | 26/15 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -39.); vashegyű nyíl (#176) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
417,70 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Dhouga kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90, 92, 88, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/81 | 2. nyomkövetés: | 76/75 | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 21/86 | 5. csapdakészítés: | 28/88 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 28/85 (+300%) |
7. gyógyítás: | 16/51 | 8. titkosírás: | 18/58 (+12%) | 9. felderítés: | 44/41 (+300%) |
10. szörnyidomítás: | 12/7 | 11. teológia: | 74/4 (-546%) | 12. taumaturgia: | 82/92 (-646%) |
13. szerencsejáték: | 13/28 (+12%) | 14. versengés: | 21/92 (+30%) | 15. zene: | 19/79 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 61/41 (+27%) | 17. pszi: | 92/2 (+197%) | 18. zárnyitás: | 33/27 |
19. vadászat: | 6/1 (+12%) | 20. vitalitás: | 1/3 | 21. bányászat: | 44/87 (+61%) |
22. testépítés: | 22/24 | 23. úszás: | 3/46 | 24. főzés: | 26/7 |
25. csapatmunka: | 7/26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), gránátlövedéket (#526) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálelementál (#279), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), aranyfecske (#283), ében sárkány (#327) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 28 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (177,2,1) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) (9952,50) | áldomás (#6) (9988,40) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) |
Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
halálvarázslat (#124) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-6 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az idő múlik, az élőből holt lesz. Az idő szövetével babráló lények birodalmamra jelentenek fenyegetést! Semmisíts meg 3 kronotapírt! (számláló: 1) |
2.) Imádkozz, amikor már a plébánosom vagy! |
3.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, az energia eme obszcén forrását! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 41 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 791 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 849 | kaja (#2) | 381 | mákrózsa virág (#56) | 101 | gyöngymangó (#135) | 262 | vasérc (#152) | 814 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 263 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | $90 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | 106 | sallank karom (#128) | 50 | csuklyavirág (#133) | 64 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 58 | kvazár (#244) | 251 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 37 | vas dobónyíl (#189) | 2 | csatabárd (#555) | 212 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) | $2 | tatu dob ($234) | 2 | alligátorbőr (#661) | 40 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | eknozol (#540) | 1 | életvíz (#1500) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 1 | iknegurin (#541) | 10 | kazmár gyökér (#205) | |||
26 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mihlanil medál (#823) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
40 | ramit kő (#226) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 26 | sallank karom (#128) | 16 | spiritusz (#170) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | Zu'lit koronája (#821) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1566 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranytű (#272) | 6 | ezüstdarab (#326) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | játékmesteri palást (#824) | 27 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | mocsári penke (#148) | 11 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 227 | víz (#27) |
416 | 417 | 418 | |
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|