357. forduló, 359. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 16. 12h:11'
EZ A 429. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD
430. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran felszentelt papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy gyémántsisakot, egy hoarián bőrnadrágot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkévaló napkövét, egy őselemek köpenyét, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 67.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bullion Gotfried. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon ismét összeakadsz Bullion Gotfrieddal. {támadása: 66.} Mentális auráját felismered, ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 351 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy adamantit kesztyű elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 485.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 21 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

vv 137 227 elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 18 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 783 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 474.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 351 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

v 88 5 elmormolod a 88. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 2 szopókövet! [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

ft 225 1 támadod a 225. szörnyet
FT 225 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

v 198 183 89 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
104
105
106

[183,89] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elteszed a látcsövet.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 459.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

lm 3 8 15 mozogsz 3 8 15
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 406.]

lm 17 7 4 mozogsz 17 7 4
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [14. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [7. PONT. --> 3. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [4. PONT. --> 18. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 346.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 20 21 26 mozogsz 20 21 26
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [20. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [23. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [25. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] [48 pontot használtál fel, van még 276.]

lm 18 5 31 mozogsz 18 5 31
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [25. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [18. PONT. --> 4. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [5. PONT. --> 28. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [30. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [31. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [35. PONTON vagy.] [54 pontot használtál fel, van még 222.]

lm 36 32 38 mozogsz 36 32 38
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [32. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [37. PONTON vagy.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. [18 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [33. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 39. PONTRA. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [40. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
Az út véget ér - egy zsákutca! [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Az út véget ér - egy zsákutca! [34. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [43. PONTON vagy.] Bekukkantasz a kis terembe. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 30. PONTRA. [18 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [28. PONT. --> 5. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [6. PONT. --> 58. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [46. PONT.] Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [47. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [48. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [49. PONT.] Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [51. PONT. --> 52. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 55 55 57 mozogsz 55 55 57
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [53. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nanda van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 4d4+6.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a nanda testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szubreális vámpír az. {támadása: 42.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 optiri agysisakot (ld. enc.), 8 fokhagymát és 2 tükröt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-22 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tyrex bunkó (ld. enc.), 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (186,106)-> 160 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 72.]

ek 503 189 101 t. energia kisütése: 503 189 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90
(183,89) lidércúr (#252), a 76. labirintus bejárata, nanda (#224), szubreális vámpír (#223)

[189,101] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Találsz egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy bíborcserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 67.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3 000 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 282 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 50.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 30, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 499 pontot. A következő körben tehát 496 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY)
Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak.

OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.

TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY)
A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 358. fordulód.

Erő: 45 (53) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 34 (36) Agresszió: 1 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 28 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 113/114 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 402/402 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 922/136 Pénz: 2929 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 61/10 Pszi pont: 149/293 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3578 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 655 TP-t kaptál. Jelenleg 2 214 818 TP-d van. A következő szinthez még 85 182 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, ongóliant, Blounther apó. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5428 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/11 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 27/25
vágófegyverek: 26/91 (+4%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 24/0
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,89 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/25 (+12%) 2. nyomkövetés: 73/55 (+5%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/34 5. csapdakészítés: 28/82 (+7%) 6. csapdaészlelés: 23/68 (+6%)
7. gyógyítás: 36/92 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 31/82
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 32/6 (+12%) 12. taumaturgia: 41/16 (+12%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 12/59 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 37/12 (+1%) 17. szörnyismeret: 17/0 18. pszi: 20/81 (+4%)
19. zárnyitás: 18/78 (+17%) 20. vadászat: 23/32 21. bányászat: 32/3
22. úszás: 11/77 23. főzés: 22/74 (+11%) 24. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 844 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 5 kaja (#2) 2 szopókő (#259)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
530 arany (#50) 8 fokhagyma (#403) 10 gyógykenőcs (#313)
1 kőszem (#304) 3 kvazár (#244) 7 mákrózsa virág (#56)
1 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148) 1 optiri agysisak (#315)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 tükör (#43) 1 tyrex bunkó (#421)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184
88
89
90
(183,89) lidércúr (#252), a 76. labirintus bejárata, nanda (#224), szubreális vámpír (#223)

Üzenet küldése a karakternek