Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 4. 15h:02' EZ A 1081. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD 1082. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
kt 334 2 | elkészíted a 334. tárgyat (2 darabot) |
kt 1226 1 | elkészíted az 1226. tárgyat (1 darabot) |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 7, gyógyulás: 6, összesen: -1 ÉP}
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
vps 260 0 0 | VP spórolása: 260 |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ryuku kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 5, gyógyulás: 31, összesen: +26 ÉP}
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ a másikra rohansz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ryuku kalapáccsal többször eltalálod az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst gyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ryuku kalapáccsal súrolod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 120, gyógyulás: 135, összesen: +15 ÉP}
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
v 143 312 | elmormolod a 143. varázslatot |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ryuku kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [101,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a sullár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku kalapáccsal megcsapod a sullár farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a púpos burástya fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku kalapáccsal kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 296 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [100,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Teriád pöröllyel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1209, sebződés: 9, gyógyulás: 243, összesen: +234 ÉP}
v 143 312 | elmormolod a 143. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ryuku kalapáccsal többször eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel csak érinted az aranyfecske farkát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku kalapáccsal csak érinted az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 124, gyógyulás: 143, összesen: +19 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor keményen megütöd az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézgolyó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel csak érinted az aranyfecske testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku kalapáccsal meghorzsolod az aranyfecske bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 115, gyógyulás: 142, összesen: +27 ÉP}
ve 338 1 | megveszed a 338. tárgyat 1 |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [101,112] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 7, gyógyulás: 180, összesen: +173 ÉP}
ff | felt. fegyverváltás: |
v 198 106 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
99 | 100 | 101 | 102 | |
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
[106,101] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-68 életpont). Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg királynő bal oldalát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő testét. (6 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 114, gyógyulás: 94, összesen: -20 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg királynő bal első lábát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő nyakát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő testét. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 119, gyógyulás: 93, összesen: -26 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra támadsz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő torát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg felderítő potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 31, gyógyulás: 74, összesen: +43 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg nagymester bal vállát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 80 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Szögletes kővel néhányszor súrolod a quwarg nagymester nyakát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 92 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 406, gyógyulás: 110, összesen: -296 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos fejét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg harcos testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 51 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg harcos torát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 149, gyógyulás: 92, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [108,101] A dombság átmegy hegységbe. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-49 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg nagymester.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a szögletes követ a másikra rontasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 87 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 403, gyógyulás: 108, összesen: -295 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 65 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg fejét. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 285, gyógyulás: 107, összesen: -178 ÉP}
(Továbbmész...) [109,101] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-30 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Észreveszel egy törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász quwarg.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg torát. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel többször eltalálod a vadász quwarg torát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor megpöccinted a vadász quwarg nyakát. (6 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Szögletes kővel párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg bal oldalát. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-11 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 179, gyógyulás: 103, összesen: -76 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 73 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Szögletes kővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 89 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 401, gyógyulás: 117, összesen: -284 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ryuku kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 79 életpontot vesztettél. Szögletes kővel többször eltalálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg bal oldalát. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 308, gyógyulás: 106, összesen: -202 ÉP}
m 2 2 2948 | mozogsz |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | |
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
[116,82] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Roxxon előtt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Utad során felfedezed egy barna, hosszú hajú, zöld szemű, kecskeszakállas drow férfi táborát. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy che-vállszalagot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy Morgan sipkáját, egy nekrofun medált, egy nozar-thin medált, egy örökkéval. éjkövét, egy Rhatt páncélját, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy smaragdvámpír trófea, egy élőholt pöffeteg trófea és egy gnomori rémszolga trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 23 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz Égi Mester. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémántsisakot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy nefil-rin medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy Mnebolath trófea, egy őrült varázsló trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy nehéz harci kesztyű (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Pajzstörő Gron. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy örökkéval. éjkövét, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy óriásféreg trófea és egy éjkornis trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szellempajzs (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Brainstormmal. Tharr kisebb papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy Notermanthi báró trófea, egy Thargodan mágus trófea és egy taalru herceg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-1 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 318.]
in 4346 2948 | leírod a 4346. kalandozónak a 2948. kalandozót |
in 4346 2964 | leírod a 4346. kalandozónak a 2964. kalandozót |
in 4346 2965 | leírod a 4346. kalandozónak a 2965. kalandozót |
in 4346 2968 | leírod a 4346. kalandozónak a 2968. kalandozót |
in 4346 3023 | leírod a 4346. kalandozónak a 3023. kalandozót |
in 4346 3027 | leírod a 4346. kalandozónak a 3027. kalandozót |
in 4346 3058 | leírod a 4346. kalandozónak a 3058. kalandozót |
in 4346 3068 | leírod a 4346. kalandozónak a 3068. kalandozót |
in 4346 3111 | leírod a 4346. kalandozónak a 3111. kalandozót |
in 4346 3139 | leírod a 4346. kalandozónak a 3139. kalandozót |
kb 329 3 | kiveszel a bankból a 329. tárgyat (3 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
ef 8 531 | energia fejlesztése 8 |
ef 20 538 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
A BOLONDOK ARANYA (506. TÁRGY) A bolondok aranya nem más, mint egy mágikus érme, ami mindig visszakerül hozzád, ha fizetsz vele a boltban. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy például a boltosnak eggyel kevesebb aranyat fizetsz. A csalásra nem jöhet rá, mert csak azután kerül vissza hozzád, hogy berakta a többi aranyhoz - ha fizetésedkor számolja meg, még minden stimmel. (De nem vásárolhatsz így meg 1 arany értékű tárgyat 0 aranyért.) A bolondok aranya az Illúzió Mesterei KT tárgya, amennyiben megszűnik a tagságod, az érme rejtélyes módon eltűnik. A bolondok aranyát akkor kapod meg, ha a KT tagja vagy, és nem ismered ezt a tárgyat. Ha már IN paranccsal átadták az információt, és úgy lépsz be a KT-ba, az aranyat nem kapod meg, ezért az INfót ne adogassátok át IN paranccsal az eljövendő KT tagoknak. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, és nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY) A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt. |
SZELLEMPAJZS (461. TÁRGY) A szellempajzs egy mágikus tárgy, amelyet ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása összezavarodik, így a védettséged 15-el megnő! A csökkentett szubsztancia sajnos némi hátránnyal is jár, amíg a szellempajzsot használod, erőd hárommal alacsonyabb, azonban kapsz +3 mentődobást méreg és mentális támadások ellen. A szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni! |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
ÁLDOMÁS II. (169. VARÁZSLAT) Az áldomás II természetesen az áldomás erősebb kiadása. Használata mindenben megegyezik az eredeti varázslatéval, de felrakása 10 VP-be kerül és a kapott bónusz nem +4, hanem +6 támadás. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Az áldomás II nem működik együtt az áldomással, tehát ha az egyiket felrakod, a másik automatikusan törlődik. |
MENTÁLIS RONCSOLÁS (531. TUDATI KÉPESSÉG) Sajnos a közös tudatok életében van egy pillanat, ami mindig fájdalmas: ez pedig, mikor egy társ megállapodik, és elszakítja a többiekhez kapcsolódó szálat, kilépve a tudatból. Még ennél is fájóbb élmény, mikor kényszerűségből szakítja meg a vezető ezt a bizonyos kapcsolatot, mert az egykori harcostárs, a szívbéli jóbarát menthetetlenül megőrült, netán végérvényesen a Kárpiton túli árnyak között rekedt. Ha egykori társatok végleg áttért a túlvilágra, és teste menthetetlenül megszűnt létezni, még nem minden esetben jelenti végérvényes távozását. A Tudati Erőd falainak felhúzásakor jöttök csak rá, hogy ez mennyire így van, hisz alig készültök el az építéssel, máris feltűnnek az egykor volt társak tudati kivetülései a kapuknál. Bebocsátásért, és befogadásért könyörögnek, s bár halvány emlékképek csupán, az Erődben biztonságos, végső otthonra lelnek. Halvány emlékek csupán, ez igaz, de azért korántsem erő nélküliek. A tudati lenyomatuk végérvényesen alakot öltött ezen a síkon, így képesek ártani, és képesek védelmezni is, ahogyan a rémálmok is képesek tönkretenni egy pihentetőnek ígérkező éjszakát. Ha előszólítod az Erődből az egykor volt társaikat, híven megjelennek majd melletted, és akár harcba is szállnak érted, és a védelmedben! Az emléktárs minden veled harcba bocsátkozó szörny, és kalandozó elméjét képes megtámadni, és könyörtelenül roncsolni tudja azt, ennek hatása pedig sokkoló fizikai fájdalom formájában materializálódik. [Ha szólítani akarod egy régi tudattársadat, add ki az EK 531 parancsot, 1 TU-ért és 10 TVP-ért! A körülötted megjelenő szellemaura a harc során, a közelharci körökben sebzést fog okozni az ellenfelednek (ez további beállítást, vagy parancs kiadását nem igényli, és semmilyen további költsége nincs). Az okozott sebzés (szint/6)*D10 ÉP (max. 8D10), ezt semmilyen hatás nem módosítja, és semmilyen pajzs, vagy varázslat nem nyújt ellene védelmet. A hatás a táborozás végéig tart.] |
Erő: | 54 (72) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (48) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (46) | Védekezés: | 82 (87) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 58/80 év |
Egészség: | 30 (48) | Életpont: | 1149/1149 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1117/401 | Pénz: | 99826 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 287/877 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/61 | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/80 | ütőfegyverek: | *39/100 (+7%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 31/47 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 109,101 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/51 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 98/14 (+21%) | 3. mászás: | 10/56 |
4. csapdakészítés: | 25/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/91 | 6. gyógyítás: | 62/91 |
7. titkosírás: | 5/56 | 8. felderítés: | 28/62 | 9. szörnyidomítás: | 16/56 |
10. teológia: | 63/89 (+27%) | 11. taumaturgia: | 53/5 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 6/93 |
13. versengés: | 21/8 | 14. harcművészetek: | 13/33 | 15. zene: | 20/18 |
16. szörnyismeret: | 43/67 (+20%) | 17. pszi: | 40/45 (+8%) | 18. vadászat: | 14/55 |
19. vitalitás: | 2/19 | 20. bányászat: | 40/93 (+4%) | 21. testépítés: | 2/88 |
22. úszás: | 7/32 | 23. főzés: | 17/17 (+9%) | 24. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 11 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9848,1) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 284 (limit: 420), pontszámod: 7 835. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, h 697 2000, ff, vps 260, m 1, v 84 283. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1420 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 26 | hattyútoll (#1222) | 9 | kaja (#2) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 2 | királygyík bőr (#44) | 2 | rákfatty váladék (#333) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varázskő (#305) | 30 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
339 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll vánkos (#1226) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | sullár hólyag (#168) |