357. forduló, 359. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 14. 9h:05'
EZ A 711. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD
712. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,58] koordinátán.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy trappoló dinymák fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 595 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 489.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 484.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 768 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 482.]

* 3. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

* 6. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-63 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 465.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 457.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 447.]

f 280 kísérletezel a 280. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 437.]

hu 90 280 hulladék: 90 280
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bronzpáncél (94,53)-> (32 ap), tyrex csont (140,61)-> (30 ap), összesen 62 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[122,58] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 228-243.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb vállát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 146-155.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+6.}

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy lila brekk hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [123,58] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 38 szúró, 15 vágó, 28 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű tollas testét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dögkeselyű tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű nyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd. {max. életpontja: 81-90.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír támad rád. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> (94,53)-> 32 arany, -2 ÉP] és egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (94,53)-> 11 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borzalmas Yonda orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank jobb vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [124,59] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. {védettsége: 11 szúró, 23 vágó, 34 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr [rinóbőr ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP]. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár zörgő csontjait. Kritikus ütés! (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt sullár farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontváz lord. {max. életpontja: 144-163.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 37 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 281 (limit: 285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32692.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [49 pontot használtál fel, van még 383.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
[125,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Egyelőre még semmi. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét. {támadása: 23.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 47, gyógyulás: 3, összesen: -44 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy halálbokort. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy barátság szent tüzét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. {max. életpontja: 117-126.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [124,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy vadász quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 44.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg fejét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg torát. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vadász quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben. {védettsége: 49 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc bal oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+20.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a drakolich jobb oldalát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 61, gyógyulás: 7, összesen: -54 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 283 (limit: 285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32922.
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [123,60] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy jégtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 58 szúró, 58 vágó, 35 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a jégtroll testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a jégtroll bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-23 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 109, gyógyulás: 13, összesen: -96 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi intéz feléd kihívást. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 8 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy rövid íj. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 65, gyógyulás: 4, összesen: -61 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 315.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[123,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy noth szellem. {támadása: 33.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem nyakát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {védettsége: 15 szúró, 27 vágó, 21 ütő ellen.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Jerome köpenyét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 285 (limit: 285), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 33152.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Trollok heccelése tilos és ÉLETVESZÉLYES! Éljen a Troll-Birodalom! Tour-Mix. " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy lebegő gomba előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [124,58] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Alaron előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. {max. életpontja: 81-87.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók jobb oldalát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál. {támadása: 34.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a pszi elementál farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [123,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 285.]

m 8 mozogsz északra
[123,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [18 pontot használtál fel, van még 267.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 237.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 207.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 177.]

m 2 mozogsz keletre
[124,56] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nézd meg az arcomat - valaki vagyok
Nézd meg a hátamat - senki sem vagyok.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy drótszőrű pincsi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Sorvadsz (-1 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 162.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {támadása: 39.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 56 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyakát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza szutykos vetőjét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 375, gyógyulás: 59, összesen: -316 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy fantasztikus moa rubin! (ld. enc.) No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [45 pontot használtál fel, van még 117.]

szk 118 360 362 keresed a 118. szörnyet a 360. szörnyet a 362. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ef 20 520 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 3, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 499 pontot. A következő körben tehát 497 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 358. fordulód.

Erő: 41 (46) Szint: 30 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 36 (39) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 47 (53) Menekülés: 30 % Életkor: 71/149 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 497/204 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (50) Varázspont: 834/260 Pénz: 7974 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 60/24 Pszi pont: 182/321
Eddig összesen 3328 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 813 TP-t kaptál. Jelenleg 3 255 922 TP-d van. A következő szinthez még 244 078 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6612 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/5 ütőfegyverek: 36/47 (+12%) lőfegyverek: 24/85 (+2%)
dobófegyverek: 23/53 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
124,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/87 2. nyomkövetés: 67/3 (+38%) 3. lopás: 5/0
4. mászás: 18/43 5. csapdakészítés: 25/24 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/51
7. gyógyítás: 49/52 8. titkosírás: 22/61 (+18%) 9. felderítés: 28/8 (+6%)
10. szörnyidomítás: 14/78 11. teológia: 38/54 (+9%) 12. taumaturgia: 41/48 (+3%)
13. szerencsejáték: 8/30 14. versengés: 13/36 15. zene: 28/31 (+5%)
16. szörnyismeret: 50/91 (+24%) 17. pszi: 24/35 (+16%) 18. zárnyitás: 11/29
19. vadászat: 22/12 20. vitalitás: 3/63 (+11%) 21. bányászat: 43/73 (+5%)
22. úszás: 8/50 23. főzés: 16/25 (+10%) 24. csapatmunka: 2/58

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72) a lélek védelme (#57) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 47.
Kész: 1, 9, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 69 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 954 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 fokhagyma (#403) 1 csatabárd (#555)
92 vashegyű nyíl (#176) $39 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
61 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 1 moa harci nadrág (#1862)
1233 vasérc (#152) $2814 quwarg tojás ($360) 895 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 348 pirkit (#153) 760 kaja (#2)
12 ogwawa kulcs (#1376) 184 sallank karom (#128) 864 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 31 szuperkötél (#209) 163 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 1 olló (#335) 807 vas dobónyíl (#189)
$802 nyílvessző ($108) 24 jégszilánk (#1128) 2 tarantulakarom (#887)
1101 isteni könnycsepp (#260) 84 megsemmisítő (#1540) $80 ezüstdarab ($326)
54 tolmokov-koktél (#351) 262 sötét ital (#284) 451 rókafarok (#124)
425 gyöngymangó (#135) 926 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 1 csuklyavirág (#133) 1 kerek kő (#19)
1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 1 tyrex csont (#280)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
197 arany (#50) 7 bomló esszencia (#2367) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 gernim balzsam (#1894) 1 jégszív (#282)
1 Jerome köpenye (#1527) 6 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
1 moa rubin (#379) 1 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107)
5 sallank karom (#128) 6 tinta (#101) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124 125 126
55
56
57
58
59
60
61
(121,58) trappoló dinymákok (#118)
(122,58) quwarg királynő (#153), dermesztő lidérc (#645), szubreális vámpír (#223), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,56) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(123,57) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,58) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Leah oltár, szent liget (#439), gyilkos sallankok (#85)
(123,59) noth szellem (#250), élőholt quwarg (#202), nekrofun (#173), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(123,60) jégtroll (#164), zombi (#49), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(124,56) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), massza (#217)
(124,58) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), 38. jellempróba, művészi porolit (#720), mutáns pókok (#117), pszi elementál (#221)
(124,59) szürke rinocérosz (#346), élőholt sullár (#216), csontváz lord (#177), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 36. jellempróba
(124,60) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 37. jellempróba, vadász quwarg (#241), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)
(125,59) tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek