Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. febr. 24. 9h:26' EZ A 783. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD 784. játékheted kezdete: márc. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 168. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 363. varázslatot a 86. varázslatot |
fkt 312 999 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (999 darabot) |
fkt 69 999 1 | felt. készítesz a 69. tárgyat (999 darabot) |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
tv 33 284 186 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 284. varázslatot a 186. varázslatot |
fno 6 1 | fejl. pont elköltés 6 1 |
kf 960 1166 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1166. tárggyal |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 473 473 961 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 961. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy árnyak segítsége varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 0, gyógyulás: 208, összesen: +208 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus bal lábát. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus fejét. (8 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a vortexmágus testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 12886 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 0, gyógyulás: 204, összesen: +204 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy árnyak segítsége varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2607 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 65, gyógyulás: 4, összesen: -61 ÉP}
ve 83 520 | megveszed a 83. tárgyat 520 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy árnyak segítsége védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy árnyak segítsége védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2607 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy árnyak segítsége varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 0, gyógyulás: 141, összesen: +141 ÉP}
ve 751 1 | megveszed a 751. tárgyat 1 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy árnyak segítsége varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 63 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 5 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 90, gyógyulás: 4, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[285,67] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy tlopedmuk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már árnyak segítsége vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tlopedmuk fejét. (8 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a tlopedmuk fejét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-16 TVP). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a tlopedmuk jobb oldalát. (5 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a tlopedmuk testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). A tlopedmuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!)
A tlopedmuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2480, sebződés: 820, gyógyulás: 543, összesen: -277 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 238 582 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1268 756 | használod az 1268. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy árnyak segítsége varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaelementál jobb lábát. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (8 támadással 490 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. {KCC:} T'vadar tőrével többször eltalálod a sziklaelementál bal lábát. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megbököd a sziklaelementál testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11714 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 386, gyógyulás: 84, összesen: -302 ÉP}
v 198 228 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,76] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy pézsmatök van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Leah oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 305.]
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
im 0 2 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy árnyak segítsége varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy árnyak segítsége varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. kardtáncos testét. (8 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 0, gyógyulás: 271, összesen: +271 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy árnyak segítsége varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy árnyak segítsége védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona testét. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona bal lábát. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a varkaudar katona testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 7849 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 33, gyógyulás: 178, összesen: +145 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: árnyak segítsége létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész ködös testét. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét ölész testét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a sötét ölész fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14360 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1307, sebződés: 0, gyógyulás: 128, összesen: +128 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: árnyak segítsége létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr testét. (4 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod az ében hadúr testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8324 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 57, gyógyulás: 57, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy árnyak segítsége varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész elmosódó alakját. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ölész jobb vállát. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a sötét ölész fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14360 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy árnyak segítsége. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar che-pap jobb lábát. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar che-pap izmos testét. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a varkaudar che-pap testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 46 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12850 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 243, gyógyulás: 82, összesen: -161 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a katamán ordas testét. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a katamán ordas vicsorgó pofáját. (8 támadással 845 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a katamán ordas testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A katamán ordas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 258, gyógyulás: 201, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [228,77] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy pézsmatök van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy káoszszellem. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 759 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény villámokat köp rád. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (124 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: fokhagyma, 6 fűszertartó, 7 csillezsályalevél, 3 fáklya, 8 borkonyó bibe, 3 isteni könnycsepp. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszszellem testét. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével többször eltalálod a káoszszellem testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 119 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszszellem testét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a káoszszellem fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 103 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 1310, gyógyulás: 61, összesen: -1249 ÉP}
(Továbbmész...) [228,78] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy rubin góliát volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [226,77] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy rubin góliát volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [225,77] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Kevés hó szitál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tündöklő griff. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
szk 464 | keresed a 464. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
fkt 138 1 | felt. készítesz a 138. tárgyat (1 darabot) |
ftv 284 599 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 599. szörnyet |
ftv 284 621 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 621. szörnyet |
hu 56 68 133 | hulladék: 56 68 133 |
hu 135 148 315 | hulladék: 135 148 315 |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
SZIKLAELEMENTÁL (437. SZÖRNY) A natharion rítusvezető papok egykor úgy formálták a hegyek szikláit, mint kézműves az agyagedényt. Elementálokat hívtak életre egyetlen kézmozdulattal - és ezek közül a halhatatlan teremtmények közül sok még ma is a hegyekben kóborol. A sziklaelementálok kőkemény ellenfelek - a fegyverek csak fele sebzést okoznak rajtuk, és immúnisak a vámpirizációra. Elpusztíthatatlan - mondod, amíg rá nem jössz, mely az a varázslat, amely különlegesen sokat sebez rajta. |
KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY) Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt. |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY) Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY) Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan. |
Erő: | 50 (59) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 38 (47) | Támadás: | 107 (111) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 38 (47) | Védekezés: | 119 (128) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/52 év |
Egészség: | 40 (60) | Életpont: | 1058/133 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (73) | Varázspont: | 3019/7 | Pénz: | 5687 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 93/15 | Pszi pont: | 510/277 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 25/15 (+2%) | szúrófegyverek: | 45/86 (+17%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | *21/101 (+8%) |
dobófegyverek: | 37/38 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (200%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/67 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 69/67 (+15%) | 3. mászás: | 22/89 |
4. csapdakészítés: | 23/50 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/8 | 6. gyógyítás: | 62/86 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 28/53 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 147/21 (+123%) | 11. taumaturgia: | 135/61 (+35%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 22/56 (+10%) | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 15/18 |
16. szörnyismeret: | 23/0 | 17. pszi: | *54/100 (+92%) | 18. zárnyitás: | 28/84 |
19. vadászat: | 21/9 | 20. vitalitás: | 3/13 | 21. bányászat: | 30/76 (+8%) |
22. testépítés: | 9/16 | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 16/56 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 13 | |||
6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), tlopedmuk halálbáró (#621) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), fertőzött ent (#403), árnygólem (#586), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
meditáció (#250, 0 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (115,12,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | Morgan rúnája (#363) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), árnyak segítsége (#270) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fényhozó (#602) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) | |
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az elűzésüket egy vg'axtol torzítóval! |
2.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 3) |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1194 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
437 | arany (#50) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 3 | csalánkoktél (#605) | |||
7 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 6 | fűszertartó (#210) | 1 | Holtak Könyve (#961) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián kereszt (#756) | 6 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rítusónix (#751) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csalánvirág (#582) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 4 | pirkit (#153) | 6 | purifikátor háj (#269) | |||
502 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |