Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 12. 9h:31' EZ A 470. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD 471. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 560 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2826 ingyenf: 0 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 16 505 | energia fejlesztése 16 |
ek 215 8 | t. energia kisütése: 215 8 |
p 69 15 | használod a 69. pszi képességet |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
fm | feltételes mászás |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy királyi őrsáncot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hayamu Oyabura, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a vadász quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
usz 160 | úszol 160 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [103,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,105] Továbbra is alacsonyhegység.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [106,107] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [107,108] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány bal vállát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [109,110] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 574 6 | bemész az 574. épületbe |
vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vörös rakolits testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tüskepajzs védett meg.) A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 91, gyógyulás: 11, összesen: -80 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits jobb vállát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 50, gyógyulás: 7, összesen: -43 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 47, gyógyulás: 2, összesen: -45 ÉP}
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 7 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
f 1131 | kísérletezel az 1131. tárggyal |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
OLIMPIAI MEDÁLCSERE Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod. |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at), ha pedig harmadik paraméterként egyet adsz meg, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG JÁDEKÖVE (2041. TÁRGY) Az örökkévalóság ékszerek legújabb gyöngyszeme ez a selymes zöld színben tündöklő, gyönyörű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként (vagyis kitűzőként) KF-elhető. Viselésekor kapsz +110 max. ÉP-t, +110 max. VP-t, +4-t minden tulajdonságodra, +10 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY) A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
Erő: | 50 (63) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 49 (51) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 448/182 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 569/26 | Pénz: | 19727 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 58/44 | Pszi pont: | 187/51 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 29/77 (+12%) | szúrófegyverek: | 23/41 (+4%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 24/46 (+15%) | dobófegyverek: | 23/2 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (10 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/41 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 71/90 (+12%) | 3. mászás: | 15/80 |
4. csapdakészítés: | 25/47 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 22/26 (+300%) | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 8/18 | 8. felderítés: | 17/18 (+31%) | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 29/47 (+4%) | 11. taumaturgia: | 22/3 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 7/32 | 14. harcművészetek: | 33/6 | 15. zene: | 10/57 |
16. szörnyismeret: | 39/8 (+34%) | 17. pszi: | 24/31 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/5 (-300%) |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 34/81 (+16%) | 21. úszás: | 4/9 (+179%) |
22. főzés: | 14/61 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | csapdaészlelés (#222) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | kí koncentráció (#69) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 224 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 1 | csontszablya (#64) | 4 | vadászkés (#1264) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
21 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 28 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 44 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 13 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | 13 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
7 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | $1 | Mágikus Koponya ($279) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 16 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | $1 | sárga erőöv ($276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | $1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||
$1 | igazgy. fülbevaló ($197) | $2 | obszidián függő ($195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló jádeköve (#2041) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | díszes nyereg (#1645) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 8] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 3] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | 1 | mágusok itala (#1610) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rahn ékkő (#701) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | + | Sheran cserepe (#1271) | ||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | tubarkő (#700) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 5 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 51 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
98 | álompor (#396) | $1 | aranytoll ($572) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
$3 | aurach fog ($657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 2 | csigakagyló (#1131) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
$2 | darázsszárny ($652) | $1 | elkarog szőr ($665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
15 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 26 | gyöngymangó (#135) | 8 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 13 | kvazár (#244) | |||
259 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 10 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
$2 | mocsári penke ($148) | 1 | mutáns csont (#331) | $10 | óndarab ($85) | |||
6 | pirkit (#153) | 7 | pular kristály (#239) | 17 | rakolits por (#669) | |||
10 | ramit kő (#226) | $12 | rézdarab ($70) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
5 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 151.34 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (33 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 3 | bronzpáncél (#90) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | deus ex machina (#1) | 24 | dobóháló (#221) | 2 | gromak páncél (#270) | 2 | ketrec (#216) | 5 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 7 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 46 | nyílvessző (#108) | $126 | óndarab ($85) | 310 | pirkit (#153) | $194 | rézdarab ($70) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 77 | sallank nyíl (#129) | 88 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 734 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 195 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
840 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 4 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | rakolits por (#669) | 5 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | sárga erőöv (#276) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | uzbány csőr (#169) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 9 | víz (#27) |