357. forduló, 359. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 13. 12h:08'
EZ A 1244. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD
1245. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,37] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+304 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+86 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 496.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 492.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 485.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 483.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 478.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 474.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 470.]

* 9. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 10. KP: kf 529 223 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

kf 1536 kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat
Leszeded hátasodról a féregnyerget, majd hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 415.]

fvh 28 felt. varázslat haszn. 28
Harci varázslataidat használni fogod minden 28. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

h 1660 használod az 1660. tárgyat
Nekiállsz a hópelyhes kupa használatát övező ceremóniának (5 isteni könnycseppet öntesz bele, majd kiöntöd a talajra). Először csak kavargó hópelyhek érkeznek a megnyilt kapun keresztül, majd egyre hidegebbé és zordabbá válnak az időjárási viszonyok. Az első élő dolog, ami átlép a kapun, egy mammut zombi. Magad sem tudod, mire számítottál, mi lesz most, de úgy néz ki harcolni leszel kénytelen! {egyik sebzési módja: 2x 4d12+20.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 409 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a mammut zombi testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Összetipor lábával. 80 életpontot vesztettél. Kétfejű csatabárddal megpöccinted a mammut zombi fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a mammut zombi fagyott bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Összetipor lábával. 97 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mammut zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mammutbőr (ld. enc.). 6 510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 425, gyógyulás: 206, összesen: -219 ÉP}

A kapu azóta bezárult - szerencsére. Elpakolod a hópelyhes kupát, majd elégedetten továbbindulsz. [20 pontot használtál fel, van még 395.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[185,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 521-540.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 57 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 172, gyógyulás: 119, összesen: -53 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír. {támadása: 54.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy animált hókutya. {max. életpontja: 548-637.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 415 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Harci kalapáccsal súrolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 4 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 128, gyógyulás: 94, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 299 (limit: 1350), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35120.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt.

(Továbbmész...) [185,35] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 48.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontgólem száll szembe veled. {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 31 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontgólem testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Hatalmas mancsaival a csontgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 5 244 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 152, gyógyulás: 164, összesen: +12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy animált hókutya. {védettsége: 52 szúró, 52 vágó, 52 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt.

(Továbbmész...) [185,34] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy erődítmény van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 98, gyógyulás: 98, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt ősmágus. {max. életpontja: 963-1012.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 359.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[185,33] Lakott területre érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.


(Továbbmész...) [185,32] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 77, gyógyulás: 68, összesen: -9 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 201-240.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Épületeket látsz: egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). [28 pontot használtál fel, van még 331.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

m 8 mozogsz északra
[185,31] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 33.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 312.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 412.]

kb 244 15 kiveszel a bankból a 244. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

be 627 bemész a 627. épületbe
Odasétálsz a kvazár kohó bejáratához. Egy szélesvállú, talpig kvazárba öltözött törpe jön ki üdvözölni, minden bizonnyal egyike a legendás kvazár kovácsoknak. Pironkodva bevallod, hogy még sosem jártál erre, és fogalmad sincs, hogy mire való ez az egész komplexum. A törpe megértően mosolyog, és rászán néhány percet, hogy elmagyarázza a kvazár kohó működését.
- A kvazár egy igen ritka ötvözet, amelyet csak mágusok képesek előállítani bizonyos speciális ércekből. A kvazár különleges eljárással - és itt büszkén hátrapillant, az óriási kupola felé - megmunkálható, ha rendelkezésre áll egy mintázó forma. A mintázó formák mágikus, hordozható energiakoncentrátumok, a kvazár tárgyak végleges formáját határozzák meg. Ha például egy kardot akarsz készíttetni, egy kard formára van szükség, ha páncélt, akkor egy páncél formára. - rögtön rákérdezel a mintázó formákra, de a törpe csak ingatja a fejét. - Ez a mágusok része az üzletben, mi, kovácsok csak felhasználjuk a hozott anyagot. Ha szert teszel bármilyen mintázó formára, és némi kvazárra, nyugodtan keress fel minket újból, és megmondjuk, hogy az adott tárgy előállítása mennyibe kerül. [Ha szert teszel kvazárra és valamilyen mintázó formára, feltalálhatod belőlük az adott kvazár tárgyat. Ha legközelebb BE parancsot adsz ki a kohónál, mindig ismertetik, hogy az általad ismert kvazár tárgyak közül melyiket mennyiért csinálják meg. Maga a megrendelés a KT <kvazár tárgy> parancs kiadásával történik, olyan mezőn, ahol van kvazár kohó. A tárgy elkészültét meg kell várnod, ez minden tárgy esetén változó mennyiségű TVP.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

kt 251 elkészíted a 251. tárgyat
A törpék hozzálátnak, hogy kikovácsoljanak neked 1 kvazár páncélt. Hosszasan várakozol, mire végre elkészül a rendelt tárgy. Gyönyörűen néz ki, csak úgy csillog villog! Boldogan fizetsz, és megköszönöd a precíz, gondos munkát. Erőd TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 287.]

im 0 5 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a kvazár páncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A rejtőzködés a gyávák menedéke. Áldozz számomra két rejtőköpenyt! 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. [30 pontot használtál fel, van még 257.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 227.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 197.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 167.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 137.]

v 198 170 10 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

184 185 186
30
31
32
33
34
35
36
37
38
(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)
(185,32) részeg kalandozók (#187), jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687), őrült varázsló (#255)
(185,33) őrült varázsló (#255)
(185,34) 23. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(185,35) Raia szent lovagja (#239), csontgólem (#392), 36. jellempróba, Tharr oltár
(185,36) ősdentor (#282), szubreális vámpír (#223), animált hókutya (#651), 255. jellempróba
(185,37) mammut zombi (#654)

[170,10] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 116, gyógyulás: 76, összesen: -40 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg támad rád. {max. életpontja: 91-100.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 71, gyógyulás: 16, összesen: -55 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya támad rád. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 97, gyógyulás: 20, összesen: -77 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy magnetikus praglonc jön feléd. {egyik sebzési módja: 6x 2d6+4.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. (ld. enc.) 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 110, gyógyulás: 23, összesen: -87 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 21 arany és egy elit csatavért (ld. enc.). A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Látsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [59 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[169,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Zöld mezőben tej terem,
De nem kéri kutya sem.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Észreveszel egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {max. életpontja: 341-390.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [168,9] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy quwarg szellem. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg szellem fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 4 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 306, gyógyulás: 22, összesen: -284 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy drakolich. {támadása: 43.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 120, gyógyulás: 18, összesen: -102 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 pszi kristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 302 (limit: 1350), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35520.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +114 életerő.) Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,9] Továbbra is síkságon vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy animált hókutya. {támadása: 101.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. [47 pontot használtál fel, van még 31.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 155 keresed a 155. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nukleáris cickányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: le 529 223 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 28, 11.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a sullár. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 499 pontot. A következő körben tehát 499 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANASZíVÁS (515. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati tér lehetőségeinek feltérképezése során ismét egy érdekes, ámde veszélyes módszert fedeztek fel. Ez a módszer még a Világégés előtt Ezüstmágusok rendjében is tiltott volt, azonban ti egyelőre nem látjátok ennek okát. Az a varázsló, aki jártas a tudati tér rejtelmeiben, képes gyengébb ellenfelétől elszipkázni annak mágikus tartalékait, együttműködés esetén pedig a jó szándék tudati kivetülését képes mágikus energiává alakítania. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, taumaturgia/10 varázspontot kapsz. (Ez összeadódik A barátság melegével, és más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és taumaturgiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata elején taumaturgia különbség/10 varázspontot szívsz el ellenfeledtől, és te ezt megkapod. Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer kapsz varázspontot barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel.]

MAMMUTBŐR (1078. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy mammutot, nem árt, ha alaposabban szemügyre veszed a tetemet. Ha a csata során nem, ekkor talán kiderül számodra, hogy valójában mennyire vastag ennek az állatnak a testét fedő, több évszázad alatt kialakult szaruréteg. Ha szerencséd van, képes leszel egy nagyobb darab kimetszésére, hiszen nem árt, ha egy ilyen komponenst is magaddal viszel a korábban már begyűjtött mammut trófeád mellett.

OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY)
A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első.

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 358. fordulód.

Erő: 47 (62) Szint: 31 Merészség: 6/5 Magasság: 116 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 32 (35) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 33 (35) Védekezés: 37 (43) Menekülés: 40 % Életkor: 72/79 év
Egészség: 41 (47) Életpont: 584/456 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (56) Varázspont: 611/54 Pénz: 18590 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 50/20 Pszi pont: 241/103 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3731 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 912 TP-t kaptál. Jelenleg 3 682 785 TP-d van. A következő szinthez még 317 215 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, jégdémon, élőholt ősmágus. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 7041 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/68 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 34/1 ütőfegyverek: 35/17 (+17%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 29/39 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
167,9 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 74/70 (+44%) 2. nyomkövetés: 70/50 3. mászás: 19/43
4. csapdakészítés: 28/16 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/49 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 16/87 8. felderítés: 30/12 (+6%) 9. szörnyidomítás: 10/59
10. teológia: 42/75 (+33%) 11. taumaturgia: 46/50 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 55/21 17. pszi: 26/14 (+3%) 18. zárnyitás: 14/82
19. vadászat: 14/13 20. vitalitás: 1/43 21. bányászat: 39/11
22. úszás: 18/35 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247), lidércúr (#252) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A rejtőzködés a gyávák menedéke. Áldozz számomra két rejtőköpenyt!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 87, 92, 127, 129, 130, 134, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 12, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 302 (limit: 1350), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35520.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 592 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 124 TU. szükséges még: 6 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
124 arany (#50) 1 arx formázó minta (#298) 1 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 sáfránykő (#979) 1 sallank karom (#128)
1 szögletes kő (#17) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 5 bomló esszencia (#2367) 1 dentor bőr (#551)
1 éjkő (#2369) 1 elit csatavért (#295) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
20 kaja (#2) 1 kvazár (#244) 1 mammutbőr (#1078)
1 praglonc hártya (#215) 1 pszi kristály (#618) 1 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

166 167 168 169 170 171
8
9
10
11
(167,9) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(168,9) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, 38. jellempróba, quwarg szellem (#676), drakolich (#760)
(169,9) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761)
(170,10) Raia szent lovagja (#239), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ezentúl nem használhatja a VTN parancsot az a karakter, aki még nem tud varázsolni. Erről hibaüzenetet is kap az, aki megpróbálja.
* - Azok az ételek, amik szakértelmekre adtak bónuszt (pl. a fokhagymás oldalas) bizonyos esetekben (pl. kihívás tornya) nem működtek. Javítottuk a hibát.

Üzenet küldése a karakternek