357. forduló, 359. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 3. 9h:27'
EZ A 490. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD
491. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 44 lótuszvirág (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany), 26 dözmöng szív (eladási ár: 2820 arany, ebből a kezelési költség: 225 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+478 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 666. hetének nyerőszámai: 6, 24, 19. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 698.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 696.]

* 6. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 693.]

* 7. KP: energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 169 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 663.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 635.]

vv 11 86 112 elmormolod a 11. varázslatot a 86. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-26 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 618.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 71 116 72 elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
[A parancs tárolásra került.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[189,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy álomvirágot.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,60] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Látsz egy barátság szent tüzét. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 600.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,58) nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(189,59) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)

[364,64] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy jégelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a jégelementál fagyos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál testét. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+311 életerő.)
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy che-vállszalagot, egy csillogó fülbevalót, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór maszkját, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy rd'alv lélektipró trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Lőfegyvere egy hajító csillag. Hátasa egy idomított aurapollátor. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Megszólal: " Nekem bizonyíték kell, nem ígéret! Ezért vagyok gonosz!" Továbbmész.
[-55 varázspont.] [55 pontot használtál fel, van még 545.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[363,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magnetikus praglonc közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 pszi pont.) (-1 TU.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. Elhajítod a vacak varkaudar katona trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes magnetikus praglonc trófeát. 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Genius Mátra orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! (ld. enc.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. A távolból robbanások hangját hallod. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ragnar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Felfedeztél egy vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió farkát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai jobb oldalát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 trikornis szarv. Egy lidérckirály készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály bal oldalát. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gordon Marlo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy Thargodan zsoldos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 188 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megbököd a Thargodan zsoldos jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+356 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Thunder Powerrel. Leah kisebb papja. Egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy halálelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy viharóriás sámán trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [134 pontot használtál fel, van még 411.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[360,63] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [359,63] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Mnebolath. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 192 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel eltalálod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 393.]

v 96 309 63 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,63) Mnebolathok (#237)
(360,63) művészi porolit (#720)
(361,63) Orkhan Thai (#238), lidérckirály (#316), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Thargodan zsoldos (#310), Thunder Power (5623. kalandozó)
(362,62) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), sziklaskorpiók (#339)
(363,63) magnetikus praglonc (#200), Sheran oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), jégelementál (#277), egy kobudera férfi

[309,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.)

Egy megkínzott behemót óriási karmához hasonlatos, groteszk képződmény nyúlik ki a kiégett földből. A torony körül mágikus szikrák pattognak, nyilván egy nagyhatalmú Thargodan mágus lakik itt. (675. épület.)
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy yiang csuklópántot, egy yiang surranót, egy yiang vállvédőt és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tyr Rigel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 383.]

vtn 231 varázslat tanulás: a 231. varázslatot
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: jégoszlop. (ld. enc.) Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [35 pontot használtál fel, van még 348.]

m 2 mozogsz keletre
[310,63] Folytatod sétádat a házak közt. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. [9 pontot használtál fel, van még 339.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 48 varázspontot. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 335.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 angyalok gyűrűje többletet jelez. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 331.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Váratlanul néhány sebed beforr. (+8 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 327.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 7 életerőpontot. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 323.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen minden fájdalom eltűnik végtagjaidból. (+55 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 319.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+10 pszi pont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 315.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a Batharak vértje, merthogy erőt növel, ha magukra aggatják." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 311.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a gyógyítás szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 307.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "A tapasztalat azt mutatja, a csápos otagit zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert az esetek iciripiciri hányadában otagi csáp üti gyilkosának markát." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 303.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 2 bunthar bőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 299.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ha új fegyvert szeretnél, ne hagyd ki az ezüstkardot! Ez egy igen kecses vágófegyver, melynek paraméterei a következők: hosszúság 39 hüvelyk, súly 1 kg." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 295.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le az ekharion bébit, elárulom. Csak a lába tövét kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 291.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a varázslatfelejtést ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói varázslatok egyike." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 287.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erő forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 283.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 46 varázspontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 279.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 védettség forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 275.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+9 pszi pont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 271.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Látogasd meg a helytartói hivatal lakóit. Könnyű segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 60 arannyal leszel gazdagabb." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Bronzhajlító Rain még 6 Morgan sipkáját tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 263.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Innen nyugatra 132, északra 111 mérföldre van egy márványtorony. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 259.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztőbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 27554 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 255.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 251.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Vadássz élőholt tigrist, hiszen mindig tigroszlán fogat találsz nála!" Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 247.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Lebegő kezei egy tárgyat nyújtanak feléd, miközben ajkai a nevedet suttogják. Szemügyre veszed, mit kaptál: egy optiri agysisakot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 243.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Elárulom, hogy a halálosztó kain számára az a legfájdalmasabb, amikor a fekete testét támadják." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 239.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 8013 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 235.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 8085 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 231.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 31 fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 21, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a mágusok mágusa, a harcosok harcosa helyett a főmágusok nagyura. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +32 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Mostantól lehetőséged van a pszi pontjaidnak hatékonyabb beosztására. (ld. enc.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 499 pontot. A következő körben tehát 699 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARKOG KŐ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni.

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

JÉGOSZLOP (231. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor irtózatos hideg keletkezik a célpont körül, egy bizonyos sugarú környezetében szinte a szó szoros értelmében megfagy a levegő. Amellett, hogy a jégoszlop szintenként D8 sebzést okoz, az ellenfél védettsége is csökken a harc időtartamára 20-szal, akkor is, ha megdobja a mentődobást. A jégoszlop anyagi komponense egy jégkristály, és elmondása 24 VP-be kerül.

URALKODÁS A HALÁL FELETT (30. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Elérkeztél az alakváltás csúcsához, ahhoz a ponthoz, amelyhez előtted talán egyetlen alakváltó sem jutott el: megértetted a szellem és test kapcsolatát, a sejtek és az energiák konstrukciójának mélységeit, az alakváltás törvényszerűségeit. Rájöttél, hogy a szellemalak nem más, mint egy anyagtalanságba történő alakváltás, amely során a szellemhez tartozó test energiává változik. Ez a folyamat azonban visszafordítható, határtalan tapasztalattal és bölcsességgel. Mostantól, ha meghalsz, bármikor visszatérhetsz a szellemvilágból, testedet újraalakítva és egyben visszacsúszva az anyagi világba az AV 30 parancs használatával, amelynek kiadása 50 TVP-be kerül. [Megjegyzés: ez egyben az utolsó alakváltó képesség, amit szintlépéssel kaptál. Vannak ún. speciális alakváltó képességek is, de ezeket nem szintlépéskor szerezheted meg, hanem pl. valamilyen küldetés végrehajtásakor.]

MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész.
A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 358. fordulód.

Erő: 42 (49) Szint: 31 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 42 (45) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 30 (36) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 40/43 év
Egészség: 31 (39) Életpont: 442/442 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 1162/284 Pénz: 16808 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/-2 Pszi pont: 200/18 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 51
Eddig összesen 3374 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63770 TP-t kaptál. Jelenleg 3552751 TP-d van. A következő szinthez még 447249 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, magnetikus praglonc, csataremák. A 355. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 33
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 95 3. lopás: 2
4. mászás: 19 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 133 (+1) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 48 12. taumaturgia: 83
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 18 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 30 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 6 20. bányászat: 34 21. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165)
jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) szürkeáll. aktiv (#71) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5115 arany (#50) 2 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
1 rókafarok (#124) 13 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 arkog kő (#632) 2 bunthar bőr (#733)
1 gyógykenőcs (#313) 1 karbin plazma (#199) 6 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 optiri agysisak (#315) 1 praglonc hártya (#215)
1 szent jogar (#150) 3 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198)
8 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(309,63) Thargodan mágustorony (#675), 13. többszemélyes kaland, Tyr Rigel (2015. kalandozó)
(310,63) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek