356. forduló, 358. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 16. 9h:09'
EZ A 429. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD
430. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,89] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 53. pontnál.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 499 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 510.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 500.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

vv 137 227 elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 18 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 500.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

vv 26 109 elmormolod a 26. varázslatot a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 496.]

ft 225 1 támadod a 225. szörnyet
FT 225 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 491.]

lm 3 8 15 mozogsz 3 8 15
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [3. PONT. --> 7. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 17 7 4 mozogsz 17 7 4
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [14. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [7. PONT. --> 3. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [4. PONT. --> 18. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 383.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 361.]

lm 20 21 26 mozogsz 20 21 26
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [20. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokmurgattyú. {támadása: 32.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel megvágod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú megtaszít agyarával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 kristálygömböt [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 aranytűt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [25. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] [48 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 18 5 31 mozogsz 18 5 31
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [18. PONT. --> 4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [5. PONT. --> 28. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [30. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [35. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 36 32 38 mozogsz 36 32 38
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [32. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [37. PONTON.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] [18 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [39. PONTON.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [18 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] A fenébe! Egy zsákutca. [34. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [43. PONTON vagy.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [28. PONT. --> 5. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [6. PONT. --> 58. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [46. PONT.] Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [47. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [48. PONT.] Haladsz előre. Újabb kanyar! [49. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [50. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 55 55 57 mozogsz 55 55 57
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [53. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel alaposan megvágod az átokmurgattyú bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nanda. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 furulyát. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [54. PONT.] Hirtelen egy nandát veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 szvó-ektoplazmát. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nanda. {max. életpontja: 211-220.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 moa obszidiánt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 121.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 119.]

ek 503 189 101 t. energia kisütése: 503 189 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, átokmurgattyú (#225), nanda (#224)

[189,101] A terep vált: bozótos területen vagy.

Észreveszel egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-1 max. varázspont.] Ajaj! Megsemmisültek a birtokodban levő aranypikkelyek. Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Killer. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 114.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Gondoltam benézek. - folytatod, de a bölcs fel sem néz olvasmányából. Egy ideig még töprengesz, hogy miről társaloghatnátok, de nem jut eszedbe semmi értelmes. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. {max. életpontja: 231-270.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 97.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 349 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

v 198 191 105 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), lidércúr (#252)

[191,105] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy.

Találsz egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadított gorombillafarhátot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
[-100 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 7.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

dx repítsen a d.ex.m.
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 20 között kell lennie. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kt 547 30 elkészíted az 547. tárgyat (30 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy nyílpuska lövedéket készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 5, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 498 pontot. A következő körben tehát 495 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 357. fordulód.

Erő: 45 (53) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 34 (36) Agresszió: 1 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 28 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 113/114 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 401/401 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (1) Varázspont: 922/279 Pénz: 2399 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 61/8 Pszi pont: 149/287 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3576 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 858 TP-t kaptál. Jelenleg 2 207 163 TP-d van. A következő szinthez még 92 837 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, ongóliant, Blounther apó. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5428 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/11 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 27/25
vágófegyverek: 26/87 (+5%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 24/0
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
191,105 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/13 (+12%) 2. nyomkövetés: 73/50 (+10%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/34 (+1%) 5. csapdakészítés: 28/75 (+7%) 6. csapdaészlelés: 23/62
7. gyógyítás: 36/92 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 31/82
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 31/94 (+2%) 12. taumaturgia: 41/4 (+21%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 12/59 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 37/11 17. szörnyismeret: 17/0 18. pszi: 20/77 (+3%)
19. zárnyitás: 18/61 20. vadászat: 23/32 21. bányászat: 32/3
22. úszás: 11/77 23. főzés: 22/63 24. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 91 TU. szükséges még: 39 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 844 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranypikkely (#415) 3 drótszőr (#37) 1 furulya (#233)
3 kaja (#2) 1 moa obszidián (#380) 1 szvó-ektoplazma (#151)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
108 arany (#50) 1 aranytű (#272) 4 borkonyó bibe (#312)
14 mákrózsa virág (#56) 1 márványkulcs (#245) 1 mocsári penke (#148)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szopókő (#259) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)

Üzenet küldése a karakternek