355. forduló, 357. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 15. 12h:31'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,90] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XVIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2017. március 28. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 604 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy Kaldor varázspora elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 686.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 681.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 676.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

vv 137 227 elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 18 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 783 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 675.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[160,89] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 60.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 139, gyógyulás: 28, összesen: -111 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [161,89] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy roguena. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a roguena testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a roguena testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}


(Továbbmész...) [162,89] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 60.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 124, gyógyulás: 26, összesen: -98 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 639.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[163,89] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 241-260.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 146, gyógyulás: 25, összesen: -121 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [164,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Ekhnagorhu. (ld. enc.) {max. életpontja: 501-550.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [165,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz! {egyik sebzési módja: 1x 1d6+2.}

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel alaposan megvágod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a bundás csirmáz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst karkötőt [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. [62 pontot használtál fel, van még 577.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[166,89] Még mindig bozótos. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a drasmólyom testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kilukasztod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a légirozmár felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A légirozmár melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 zöld üveget. Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...) [167,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.} Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

[68 pontot használtál fel, van még 509.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 604 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

v 198 183 89 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

159 160 161 162 163 164 165 166 167 168
88
89
90
91
(160,89) tyrannoszaurusz rex (#160), quwarg boly (#359), 30. jellempróba
(161,89) Chara-din monolitja (#534), roguena (#779)
(162,89) tyrannoszaurusz rex (#160)
(163,89) norpadolótika (#226), 27. jellempróba, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), korinthai amőba (#420)
(164,89) Ekhnagorhu (#291), quwarg boly (#359)
(165,89) élőholt tigris (#766), Leah oltár, grok-képződmény (#149), 25. jellempróba, bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94)
(166,89) Raia oltár, grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60), légirozmár (#94)
(167,89) Raia oltár, márványtorony (#175)

[183,89] A sík vidék mocsarassá válik. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 499.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 494.]

lm 3 8 15 mozogsz 3 8 15
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Hirtelen egy velociraptort veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 151-170.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a velociraptor testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az óriásféreg testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal súrolod az óriásféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 446.]

lm 17 7 4 mozogsz 17 7 4
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 24 lépésre keletre és 87 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Folytatod az utat. Újabb kanyar! [14. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [7. PONT. --> 3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [4. PONT. --> 18. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 386.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nanda az. {támadása: 45.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 14 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nanda bal oldalát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a nanda testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 364.]

lm 20 21 26 mozogsz 20 21 26
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod az óriásféreg farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21. PONT.] Hirtelen egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 91-110.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ragyás burástya az. {támadása: 24.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 9 lépésre nyugatra és 81 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 18 5 31 mozogsz 18 5 31
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [18. PONT. --> 4. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [5. PONT. --> 28. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [30. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [35. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 36 32 38 mozogsz 36 32 38
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 39 lépésre nyugatra és 12 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [37. PONTRA.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. {A kapcsoló innen 21 lépésre nyugatra és 60 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] [18 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [33. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 39. PONTRA. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 33 lépésre nyugatra és 72 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [34. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 43. PONTRA. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 54 lépésre nyugatra és 39 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [28. PONT. --> 5. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [6. PONT. --> 58. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [46. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [47. PONT.] Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [48. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [49. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [50. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [51. PONT. --> 52. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 55 55 57 mozogsz 55 55 57
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [53. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! {támadása: 32.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Egy nagyobb terembe érkezel. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokmurgattyú az. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [24 pontot használtál fel, van még 130.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

ef 85 533 energia fejlesztése 85
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [15 pontot használtál fel, van még 31.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 23.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 13, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 497 pontot. A következő körben tehát 520 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY)
Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni.

EKHNAGORHU (291. SZÖRNY)
Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 356. fordulód.

Erő: 45 (53) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 34 (36) Agresszió: 1 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 28 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 113/114 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 403/403 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 916/352 Pénz: 2291 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 61/0 Pszi pont: 149/281 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3574 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 832 TP-t kaptál. Jelenleg 2 205 305 TP-d van. A következő szinthez még 94 695 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, ongóliant, Blounther apó. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5428 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/11 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 27/25 (+6%)
vágófegyverek: 26/82 (+12%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 24/0
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,89 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 53. ponton
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/1 (+24%) 2. nyomkövetés: 73/40 (+20%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/33 (+7%) 5. csapdakészítés: 28/68 (+7%) 6. csapdaészlelés: 23/62 (+6%)
7. gyógyítás: 36/92 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 31/82 (+36%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 31/92 (+3%) 12. taumaturgia: 40/83 (+17%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 12/59 (+9%) 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 37/11 (+19%) 17. szörnyismeret: 17/0 18. pszi: 20/74 (+2%)
19. zárnyitás: 18/61 (+35%) 20. vadászat: 23/32 21. bányászat: 32/3
22. úszás: 11/77 23. főzés: 22/63 (+11%) 24. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 890 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 2 gyógykenőcs (#313) 1 sáfránypor (#211)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
219 arany (#50) 3 bájital (#261) 2 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 5 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
6 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 raptor karom (#281)
1 tudás gyöngye (#522) 2 tyrex csont (#280) 3 ugh méreg (#166)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek