Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 4. 12h:05' EZ A 465. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD 466. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 16 505 | energia fejlesztése 16 |
ek 215 8 | t. energia kisütése: 215 8 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 69 23 | használod a 69. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [92,91] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,92] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-18 életpont.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [92,94] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fkt 700 1 | felt. készítesz a 700. tárgyat (1 darabot) |
m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy manóodút. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [90,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [90,90] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az uzbány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[91,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 34 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
a 1739 3064 1 | átadod az 1739. tárgyat a 3064. kalandozónak (1 darabot) |
tk 9 5811 | többszemélyes kaland 9 5811 |
kb 1623 160 92 | kiveszel a bankból az 1623. tárgyat (160 darabot) |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
fkt 221 24 | felt. készítesz a 221. tárgyat (24 darabot) |
bb 221 656 85 | beraksz a bankba a 221. tárgyat (656 darabot) |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban. Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est. Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned. A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100. |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY) Az árnymanó rád vigyorog. - Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent! A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem is érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj, mert a fiola úgysem átadható. |
MANÓÉTEK (1588. TÁRGY) - A rejtőzködő manók nagyon óvatos lények, önszántukból sosem mutatják maguk a felszínt járó, értelmes fajok előtt. Pedig ott vannak ám mindenütt! Hiába az olyannyira elterjedt láthatatlanság észlelése varázslat, az sem segít a megtalálásukban! - mondja az árnymanó, miközben egy furcsa, kásaszerű kulimásszal kínál. Nem túl bizalomgerjesztő. Inkább nem kérsz belőle. - Ahogy gondolod. Azért, ha mégis szükséged volna egy adagra, jobb, ha tudod, hogy szigorúan titkos recept alapján készül, és csakis én tudom azt! No meg a többi manóodúban élő, hozzám hasonló remete barátom. Szóval régi ismeretségünkre való tekintettel, szívesen készítek neked is belőle, csak fizesd meg az árát! - mondja, és sorolni kezdi a kért hozzávalókat: 3 csillezsályalevél, 1 dözmöngszív és 3 sáfránypor, a munkaköltség pedig 100 arany. Ha összeszedted, amit kér, kiadhatod a manóodúnál a KT (Küldetés Teljesítése) 1588 parancsot 5 TVP-ért, ekkor egy adag manócsemegéhez jutsz (tartó nem kell hozzá). Sajnos az önelégült manó az előbb említett rejtőzködő manók előcsalogatásához nem mellékel használati leírást, így ennek módjára magadnak kell rájönnöd. Ha ugyan igazat beszélt. Ha magad is árnymanó vagy, fordulónként egyszer elfogyaszthatsz egy adag manóétket a H 1588 paranccsal, 1 TVP árán. Hogy mi fog történni, előre nem tudhatod. Ha nem vagy árnymanó, erre nem lenne gusztusod. |
Erő: | 48 (58) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 45 (47) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (40) | Védekezés: | 64 (68) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 438/327 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 553/166 | Pénz: | 19550 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 58/42 | Pszi pont: | 187/4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 29/64 (+4%) | szúrófegyverek: | 23/35 (+1%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 24/25 (+4%) | dobófegyverek: | *22/101 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (10 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/41 | 2. nyomkövetés: | 71/54 (+23%) | 3. mászás: | 15/75 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 25/35 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/26 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 8/18 | 8. felderítés: | 16/87 | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 29/42 | 11. taumaturgia: | 21/90 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 7/14 | 14. harcművészetek: | 33/6 | 15. zene: | 10/57 |
16. szörnyismeret: | 38/40 (+18%) | 17. pszi: | 24/7 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 34/45 (+3%) | 21. úszás: | 2/30 |
22. főzés: | 14/41 (+10%) | 23. csapatmunka: | 3/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 190 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 48 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 1 | csontszablya (#64) | 4 | vadászkés (#1264) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
21 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 28 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
$7 | ubuk tüske ($131) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
44 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 13 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | |||
13 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 3 | vas fejpánt (#408) | 16 | * | vassisak (#160) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | díszes nyereg (#1645) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 3] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 16 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 1 | mágusok itala (#1610) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tubarkő (#700) | |||
5 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
98 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
$2 | darázsszárny ($652) | $1 | elkarog szőr ($665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
15 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | 3 | fülemüle agyar (#267) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 27 | gyöngymangó (#135) | 7 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 13 | kvazár (#244) | |||
256 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 11 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | pirkit (#153) | 6 | pular kristály (#239) | 6 | quwarg tojás (#360) | |||
15 | rakolits por (#669) | 10 | ramit kő (#226) | $1 | rézdarab ($70) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | téfea-agy (#172) | 3 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 130.53 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (35 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 3 | bronzpáncél (#90) | 6 | bronzsisak (#88) | 7 | bunthar bőr (#733) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | deus ex machina (#1) | 24 | dobóháló (#221) | 2 | gromak páncél (#270) | 2 | ketrec (#216) | 5 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 7 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 46 | nyílvessző (#108) | $126 | óndarab ($85) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 310 | pirkit (#153) | $194 | rézdarab ($70) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 77 | sallank nyíl (#129) | 88 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 734 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 52 | varkaudar pálinka (#1137) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 195 | vasérc (#152) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | elf tekercs (#683) | 1 | harci maszk (#1739) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 8 | kaja (#2) | 3 | liumbe bimbó (#656) | |||
5 | óndarab (#85) | 1 | tűzfény (#686) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 5 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | Rahn ékkő (#701) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rézdarab (#70) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | tubarkő (#700) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
16 | vassisak (#160) |