355. forduló, 357. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 6. 9h:29'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 balkezes gyűrűt (100 arany kikiáltási áron), 20 sáfrányport (1789 arany kikiáltási áron), 5 mópat tetemet (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 esszenciakristály (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 mithril pajzsot.
A táborozás 2. napján találkozol Verminyával. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csillogó karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy Huddens kesztyűjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy Bufa páncélját, egy rubin fülbevalót és egy rinóbőr övet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy zoloboo sámán trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy pikkelyes ptog trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Málhásállata egy sivatagi doareg. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Azt mondja: " Öklöm keményebb a kőnél, eszem élesebb a pengénél, pénzem kevesebb a kevésnél, de a szívem csakis a n‹ké." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 8 Thargodan esszenciát (300 arany), 6 Thargodan esszenciát (150 arany). Átveszed a sikeresen eladott 8 Eldereth szilánk (eladási ár: 3950 arany, ebből a kezelési költség: 316 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 20 nyílvesszőt (113 arany), 4 szvó-ektoplazmát (130 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 balkezes gyűrű (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 5 mópat tetem (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A 7. napon újból találkozol Fekete Köpennyel. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Motyogni kezd: " Öklöm keményebb a kőnél, eszem élesebb a pengénél, pénzem kevesebb a kevésnél, de a szívem csakis a n‹ké." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vámpírölőt (9999 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 2089 arany, ebből a kezelési költség: 167 arany) ellenértékét.
A 7. napon összefutsz Beren Peredhillel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Strissha trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy bűvös lantot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! A másik, mielőtt tiltakozhatnál, a sebeidre rakja kezét. Megidéz egy azonnali gyógyítást. Sebeid gyógyulnak: +127 életerő. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Lítia De Fandargo, amikor összefutottatok, adott neked egy lantot és 20 ragasztót. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+301 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 666. hetének nyerőszámai: 6, 24, 19. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 667.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 665.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 655.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 655.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 649.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 647.]

* 8. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 9. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 644.]

* 10. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 642.]

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 641.]

ek 7 15 8 t. energia kisütése: 7 15 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 zene.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 641.]

vps 70 VP spórolása: 70
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 641.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 621.]

t 259 támadod a 259. szörnyet
FT 259 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy holle anyó! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángtenger varázslatot. 5000 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 5000, gyógyulás: 0, összesen: -5000 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait.
Feltámadsz! (+4822 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 621.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy umbatari bromag közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 236 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az umbatari bromag testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az umbatari bromag testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Véres nyál csordul ki az umbatari bromag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 139, gyógyulás: 95, összesen: -44 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Longnower, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Ilinor dor Blazeerral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Judás Dor Blazeer felesége! Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy lélekelementál trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
[5 pontot használtál fel, van még 616.]

ftv 218 284 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 284. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 611.]

lm 29 29 29 mozogsz 29 29 29
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [15. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [18. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [26. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy széles, magas terembe érsz. [29. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a molgan bal lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy molgan! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan töpörödött testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A molgan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-22 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 100 arany és 1 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 587.]

vv 109 161 elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]

kf 1346 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy umbatari bromag.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az umbatari bromag mérgező bőrét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az umbatari bromag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád 8 sebzést okoz. Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 140, gyógyulás: 190, összesen: +50 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 553.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[197,27] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 30, gyógyulás: 113, összesen: +83 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze délre látsz egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy kazmár van. Északra egy amniosz-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

kt 19 40 elkészíted a 19. tárgyat (40 darabot)
Begyűjtöttél 40 kerek követ. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 508.]

kt 259 20 elkészíted a 259. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 szopókövet. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 448.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[196,26] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pestisaura 18 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 72, gyógyulás: 112, összesen: +40 ÉP}

Találsz egy borkonyó cserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Thalios Severin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 443.]

vv 125 elmormolod a 125. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A föld besüpped, és a létrejövő gödörbe beledobálod a szopóköveket. A gödör lassan megtelik fekete trutymóval, és te még egy darabig gyönyörködsz a saját művedben. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 438.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[195,25] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis herceg. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. (+0 jóság.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Ajjaj! Ellenfeled rád rakott egy becsületjelet. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 134 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a trikornis herceg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád 13 sebzést okoz. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3095 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 167, gyógyulás: 53, összesen: -114 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Teleeszed magad. (-2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 433.]

vv 125 elmormolod a 125. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A föld besüpped, és a létrejövő gödörbe beledobálod a szopóköveket. A gödör lassan megtelik fekete trutymóval, és te még egy darabig gyönyörködsz a saját művedben. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 428.]

m 8 mozogsz északra
[195,24] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat qwarg rohamosztagos lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a 6 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 22, gyógyulás: 156, összesen: +134 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Eszel valamit. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 423.]

vv 125 elmormolod a 125. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A föld besüpped, és a létrejövő gödörbe beledobálod a szopóköveket. A gödör lassan megtelik fekete trutymóval, és te még egy darabig gyönyörködsz a saját művedben. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 418.]

m 2 mozogsz keletre
[196,24] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 3 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [5 pontot használtál fel, van még 413.]

vv 125 elmormolod a 125. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A föld besüpped, és a létrejövő gödörbe beledobálod a szopóköveket. A gödör lassan megtelik fekete trutymóval, és te még egy darabig gyönyörködsz a saját művedben. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 408.]

m 1 mozogsz északkeletre
[197,23] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy tűzbokrot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Ajjaj! Ellenfeled rád rakott egy becsületjelet. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pestisaura 5 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2683 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 29, gyógyulás: 37, összesen: +8 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 403.]

vv 125 elmormolod a 125. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A föld besüpped, és a létrejövő gödörbe beledobálod a szopóköveket. A gödör lassan megtelik fekete trutymóval, és te még egy darabig gyönyörködsz a saját művedben. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 398.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

v 88 20 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 398.]

vi 8 3 30 viselkedésed: 8 3 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

v 198 197 32 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(195,24) qwarg rohamosztagosok (#242), oltár
(195,25) trikornis herceg (#261), quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720)
(196,24) Sheran oltár, bűbájlidérc (#761)
(196,26) zoloboo sámán (#230), 255. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720)
(197,23) Raia szent lovagja (#239)
(197,27) woorgard (#231), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), szopógödör (#177), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(198,28) umbatari bromag (#770), a 95. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, molgan (#284)

[197,32] Még mindig füves síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy borkonyó cserjét. Északnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Jól kivehetőek a távolban. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 388.]

usz 30 úszol 30 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony sárkánytőrt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. [ezüsthegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 358.]

hh 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

vpf 70 VP elővétele: 70
Felszabadítottunk neked 70 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

v 96 188 59 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,32) friss csatamező (#262), tavacska, Leah oltár, opati polip (#195)

[188,59] Épületek tűnnek fel. Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.)


(Feltételes lopás:) A becsületjel nem engedi, hogy lopjál.
(Feltételes lopás:) A becsületjel leblokkolja az agyadat. GRRR! Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Wambal Quahm! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Körülötte mintha virágozna a természet. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol Lítia De Fandargoval. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Ő Vrandol Sayn Karad felesége! Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mópat gigász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 368.]

tk 3 4620 többszemélyes kaland 3 4620
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Lítia De Fandargo, Wambal Quahm. A teljes csapat Vrandol Sayn Karad vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
VV 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
VV 209 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 354.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 349.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 309.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval jól megszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pestisaurád 4 sebzést okoz. Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és 5 gyenge méreg. 2181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 59, gyógyulás: 5, összesen: -54 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-24 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 22, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a csataremák. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 497 pontot. A következő körben tehát 697 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY)
A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát.
Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot!
Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele.
Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni.
Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani.
A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.)
A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből.
Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban!
Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról:
- Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar.
- Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja.
- Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz.
- Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.)
- Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik.
- Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el.
- Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem.
- Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek.
- Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül.
- A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod).
- A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú szolgája vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 356. fordulód.

Erő: 41 (57) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 37 (46) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 43 (55) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 36 (40) Életpont: 597/529 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 8
Szerencse: 48 (61) Varázspont: 973/33 Pénz: 13630 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 155/197 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 30
Eddig összesen 2364 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 22986 TP-t kaptál. Jelenleg 2967621 TP-d van. A következő szinthez még 32379 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5914 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/75 (+5%) ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 34/56 (+10%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/45 dobófegyverek: 30/78 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/85 (+16%) 2. nyomkövetés: 63/59 (+10%) 3. lopás: 56/48 (+500%)
4. mászás: 10/47 5. csapdakészítés: 22/5 (+6%) 6. csapdaészlelés: 49/6 (+12%)
7. gyógyítás: 87/11 8. titkosírás: 5/82 9. felderítés: 24/5
10. szörnyidomítás: 18/19 11. teológia: 81/2 (+69%) 12. taumaturgia: 54/98 (+14%)
13. szerencsejáték: 6/53 14. versengés: 24/74 15. zene: 10/72 (+800%)
16. szörnyismeret: 29/14 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 22/77 (+9%)
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 22/51 (+22%)
22. úszás: 9/73 (+17%) 23. főzés: 10/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (4x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (7x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (3x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (6x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364)
hatalomvarázs (#220) pestisaura (#210) varázsenergia (#161) becsületjel (#158)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), armageddon (#218)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> Tb.gátló Vlagyimir (#6666) armageddon (#218) >> molgan (#284)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 5)
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) A rend bajnokai a Ragadozók. Kutass fel egyet és öld meg!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 11 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
20 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sötét tekercs (#535)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101) 5 vas dobónyíl (#189)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
112 arany (#50) 1 dizen kulcs (#472) 1 Eldereth szilánk (#512)
5 gyenge méreg (#26) 5 isteni könnycsepp (#260) 20 kerek kő (#19)
1 manakristály (#500) 3 polip szívóka (#391) 2 púderkő (#119)
3 trikornis szarv (#198) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,59) 3. többszemélyes kaland, Wambal Quahm (1372. kalandozó), Lítia De Fandargo (2054. kalandozó), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek