Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. nov. 28. 9h:24' EZ A 410. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD 411. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 558 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
tno 1 6 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 2 5 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 507 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 6547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 6834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,62] Épületek tűnnek fel.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ek 501 6 6 | t. energia kisütése: 501 6 6 |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 543 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+4% teo] Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 3634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 544 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 536 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. Szerencsére nem hatott rád. (tüskepajzs védett meg.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Kibelezett quwargok hevernek mindenfelé. Akár kalandozótársaid műve, akár a quwarg kannibalizmus élő példáját látod, förtelmes. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg ősmágus. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fényaurád 16 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma [fokhagyma ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 531 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 6472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 18 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 4 pirkit [pirkit ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Egy hatalmas dombot pillantasz meg. Közelebb lépve látod, hogy ez nem hegy, hanem egy döglött quwarg! Ámulva járod körbe a példányt. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő quwarg tűzköpő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 583 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A quwarg tűzköpő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 3454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 562 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 6888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 100, gyógyulás: 58, összesen: -42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 549 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 2681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 548 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 573 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 512 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel tüskepajzs van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [200,111] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Nyilvánvaló, hogy közel járhatsz a quwarg tevékenység szívéhez. Néhány mérföldre tőled óriási quwarg raj kering egy óriási gödör körül. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 597 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 558 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 120 életpontot sebeztél. Fényaurád 46 sebzést okoz. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 152, gyógyulás: 84, összesen: -68 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 526 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,111] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Kibelezett quwargok hevernek mindenfelé. Akár kalandozótársaid műve, akár a quwarg kannibalizmus élő példáját látod, förtelmes. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított fekete kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősquwarg lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 570 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg nyakát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 6770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 537 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 542 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 6781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 534 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tüskepajzs védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 540 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 535 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [197,111] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 556 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [197,112] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Elendil egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 5221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 88, gyógyulás: 83, összesen: -5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával megkarcolod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 537 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+4% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [7 pontot használtál fel, van még 517.]
h 78 | használod a 78. tárgyat |
ek 501 5 5 | t. energia kisütése: 501 5 5 |
ek 503 198 27 | t. energia kisütése: 503 198 27 |
[198,27] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ef 50 518 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG NAPKÖVE (2089. TÁRGY) Az örökkévalóság ékszerek legújabb gyöngyszeme ez a selymes fehér színben tündöklő, aranyszínűen irizáló, gyönyörű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +120 max. ÉP-t, +120 max. VP-t, +5-öt minden tulajdonságodra, +11 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
FEJLŐDÉSKŐ (1640. TÁRGY) Eme könnyű, habszerű, kerek kis kavics, amit most a kezedben fogsz, egy egyszerű kis fejlődéskő, melyről mintha már hallottál is volna valamit városi tartózkodásaid alatt, a kalandozók között terjengő pletykákból. Megszagolva, illata kellemes, ha pedig megízleled, rájössz, hogy ehető! Úgy olvad szét a szádban, mint a mentacukor! Igen erős varázslat kell legyen belézárva, hogy ennyi éven át, így, sértetlenül egyben maradjon - tűnődsz, és azon morfondírozol: milyen kár, hogy nincs belőle egy egész kosárra való a birtkodban! [Ha kiadod a H 1640 parancsot (ez TVP-be nem kerül), egyik nem fegyveres szakértelmed azonnal megnövekszik egy szinttel, de hogy melyik a sok közül, azt sajnos lehetetlen előre megjósolni. A fejlődéskövet nem adhatod át másnak és erre a fejlődésre nem hatnak a fejlődés mértékét befolyásoló hatások.] |
Erő: | 58 (70) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 55 (74) | Támadás: | 63 (67) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 49 (62) | Védekezés: | 90 (98) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 9/11 év |
Egészség: | 49 (60) | Életpont: | 832/831 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 50 (66) | Varázspont: | 2507/1154 | Pénz: | 36660 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 270/143 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 38/82 (+6%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 33/19 (+5%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,27 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 198,112 |
Kedvenc táborhely: 198,27 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/82 | 2. nyomkövetés: | 70/42 (+52%) | 3. mászás: | 10/52 |
4. csapdakészítés: | 26/72 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/46 | 6. gyógyítás: | 59/40 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 23/4 | 9. szörnyidomítás: | 9/5 |
10. teológia: | 80/51 (+19%) | 11. taumaturgia: | 197/55 (+18%) | 12. versengés: | 16/84 |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 2/0 | 15. zene: | 12/1 |
16. szörnyismeret: | 8/2 | 17. pszi: | 36/91 (+15%) | 18. zárnyitás: | 2/14 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. vitalitás: | 1/37 | 21. bányászat: | 27/37 |
22. úszás: | 12/24 | 23. csapatmunka: | 2/87 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (100,13,1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) | fényaura II (#352) |
mágikus ütés (#147) | nagyobb agypajzs (#120) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 0) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 794, pontszámod: 9394. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 43 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 77 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ében nyílvessző (#848) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
1 | purifikátor háj (#269) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
153 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 46 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
8 | madártoll (#112) | 26 | mákrózsa virág (#56) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
2 | sárkánypikkely (#292) | 1 | zöld üveg (#82) |