Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. febr. 21. 13h:10' EZ A 782. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD 783. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 447 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét kaszás testét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (141 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 nyílvessző, 3 toxyl, zöld üveg, 4 quwarg tojás, 17 borkonyó bibe. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás jobb lábát. (8 támadással 1136 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A sötét kaszás fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19759 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2251, sebződés: 539, gyógyulás: 78, összesen: -461 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 447 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás fejét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (54 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét kaszás bal vállát. (8 támadással 1084 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19328 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2213, sebződés: 356, gyógyulás: 59, összesen: -297 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 168. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 363. varázslatot a 86. varázslatot |
kf 1913 | kézbeveszed/felveszed az 1913. tárgyat |
kf 1731 2 | kézbeveszed/felveszed az 1731. tárgyat a bal kezedbe |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
t 380 | támadod a 380. szörnyet |
ftv 142 380 | felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot a 380. szörnyet |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
v 238 582 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1268 758 | használod az 1268. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos áspis testét. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tarajos áspis halványkék bőrét. (8 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a tarajos áspis jobb oldalát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A tarajos áspis megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tarajos áspis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8633 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 39, gyógyulás: 236, összesen: +197 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy Leah avatárja! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel életpajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Leah avatárja testét. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Leah avatárja testét. (8 támadással 741 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a Leah avatárja testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Leah avatárja újra meg újra lecsap. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14244 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1638, sebződés: 146, gyógyulás: 38, összesen: -108 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 0, gyógyulás: 116, összesen: +116 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász jobb lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 993 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
ve 887 12 | megveszed a 887. tárgyat 12 |
ve 756 10 | megveszed a 756. tárgyat 10 |
m 4 1 2 | mozogsz délre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [287,86] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy csillagbozótost. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy árnygólem. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény egy savdárdát dob rád. Eltalált téged. (58 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod az árnygólem testét. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Hatalmas mancsaival az árnygólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 499 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 698 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az árnygólem testét. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Az árnygólem mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 433 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 190 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 1878, gyógyulás: 317, összesen: -1561 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fényhozó felemelt karját. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó bal lábát. (8 támadással 374 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 132 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a fényhozó testét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó bal lábát. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a fényhozó testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 451, gyógyulás: 95, összesen: -356 ÉP}
(Továbbmész...) [288,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó fejét. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó testét. (8 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a kék rothasztó bal oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 12124 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+919 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 72, gyógyulás: 194, összesen: +122 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (45 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az árnygólem testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Az árnygólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 428 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 548 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 1021, gyógyulás: 177, összesen: -844 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 912 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fényhozó testét. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a fényhozó jobb lábát. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a fényhozó felemelt karját. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a fényhozó testét. (8 támadással 373 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 124 életpontot sebeztél. {KCC:} T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a fényhozó testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A fényhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hro tekercs (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges sötét kaszás trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes fényhozó trófeát. 18649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2433, sebződés: 379, gyógyulás: 82, összesen: -297 ÉP}
(Továbbmész...) [290,85] Továbbra is síkságon vagy. A messzi távolban egy árnypiramis gúlaformáit véled felfedezni. Annyira beleolvad a környezetébe, hogy mire egyet pislantasz, már el is tűnik a szemed elől. Lehet, hogy csak egy fáradtság szülte látomás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nekromanta kóborló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a nekromanta kóborló bal lábát. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a nekromanta kóborló fejét. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírölővel többször eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 888, gyógyulás: 106, összesen: -782 ÉP}
(Továbbmész...) [291,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gnomori rémszolga került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga bal oldalát. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (66 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gnomori rémszolga bal oldalát. (8 támadással 835 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a gnomori rémszolga jobb lábát. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a gnomori rémszolga bal lábát. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a gnomori rémszolga bal karját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19170 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2488, sebződés: 588, gyógyulás: 464, összesen: -124 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). A fertőzött ent csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 457 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A fertőzött ent csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 243 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 835, gyógyulás: 222, összesen: -613 ÉP}
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 261.]
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 286 116 | elmormolod a 198. varázslatot |
[286,116] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy pézsmatököt. Délkeletre egy csillezsálya van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy csillezsálya van. Északra egy hóhérbimbó van. Jól kivehetőek a távolban.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 5 nyílvessző. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 0, gyógyulás: 139, összesen: +139 ÉP}
im 362 | imádkozol |
im 284 | imádkozol |
be 113 | bemész a 113. titkos labirintusba |
lm 900 9 20 | mozogsz 900 9 20 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a garmhegyi árny testét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (64 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a garmhegyi árny bal karját. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a garmhegyi árny testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) A garmhegyi árny mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16893 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1635, sebződés: 322, gyógyulás: 43, összesen: -279 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a garmhegyi árny sötét alakját. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (54 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a garmhegyi árny testét. (8 támadással 765 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garmhegyi árny jobb karját. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a garmhegyi árny megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 65 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16966 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1691, sebződés: 296, gyógyulás: 40, összesen: -256 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a garmhegyi szerzetes testét. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (56 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a garmhegyi szerzetes testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. {KCC:} T'vadar tőrével megdöfködöd a garmhegyi szerzetes jobb oldalát. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a garmhegyi szerzetes a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a garmhegyi szerzetes testét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a garmhegyi szerzetes testét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és bal karodra. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 590, gyógyulás: 113, összesen: -477 ÉP}
ftv | felt. tám/véd. varázslat |
ftv 362 599 | felt. tám/véd. varázslat a 362. varázslatot az 599. szörnyet |
ftv 284 599 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 599. szörnyet |
lm 20 20 20 | mozogsz 20 20 20 |
Gyorsan felraksz egy kitartás varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1651 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (109 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 szárnyas hernyó, 2 vas dobónyíl, toxyl, 9 aranyló ugarhéj, 5 rókafarok, 8 lótuszvirág. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a garmhegyi szerzetes bal lábát. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18621 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2339, sebződés: 400, gyógyulás: 55, összesen: -345 ÉP}
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
f 887 | kísérletezel a 887. tárggyal |
ftv 121 166 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 166. szörnyet |
ftv 40 403 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 403. szörnyet |
ftv 40 690 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 690. szörnyet |
ftv 38 418 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 418. szörnyet |
ftv 36 271 | felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 271. szörnyet |
h 1589 751 753 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 312 333 | használod az 1589. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khrak behemót bal oldalát. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a khrak behemót izmos hasát. (8 támadással 784 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a khrak behemót testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A khrak behemót mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Vámpírölővel megdöfködöd a khrak behemót fejét. (8 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a khrak behemót nyakát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A khrak behemót mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 487 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 3095, sebződés: 943, gyógyulás: 715, összesen: -228 ÉP}
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
RÉGÉSZÁSÓ (1611. TÁRGY) Miután megpillantod ezt a remekbeszabott szerszámot, saját, lapockacsontból eszkábált, kezdetleges ásódra már szinte rá se tudsz nézni! Valamiféle kovácsolt fémből készült, bár az ötvözet összetételét nem tudod megállapítani. Igen jó éle van, és rendkívül tartósnak látszik. Lapátja háromszög alakú, hegyes, és könnyű, a nyele pedig nagyszerűen illeszkedik a kezedbe. Egy szó, mint száz, a régészásó a föld alatt található dolgok megkeresésének tökéletes eszköze! Ráadásul valamiféle minimális mágia is átjárja, ezért ha hiszed, ha nem, a segítségével sokkal kevesebb turkálás árán megtalálhatod a felszínhez közel rejtőző érceket (használata csupán 4 TVP-be kerül, viszont törpe bányában bányászva semmi hasznát nem veszed). Ha esetleg megfordul az a botor gondolat a fejedben, hogy fegyverként használd, ezt is megteheted. Ekkor 1d6 sebzésű vágófegyvernek minősül. |
TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY) A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen erős. |
TARANTULAKAROM (887. TÁRGY) Elpusztítva a hótarantulát, kimetszheted karmát. Vajon mire lehet jó? Nos, a tarantulák lábai tökéletesen megtapadnak még a legsimább felületen is, könnyedén mászkálnak fejjel lefelé még a síkos jéggel borított sziklának is. Kapizsgálod már...? |
OBSZIDIÁN KERESZT (756. TÁRGY) Egy a kereszt alakúra kifaragott obszidián kő a maga feketeségével egyszersmind ijesztő és fenséges. Nem kétséges - egy ősi Natharion ékszert tartasz a kezedben, amelyet egykor talán valamelyik rítusvezető pap viselt. |
HRO TEKERCS (781. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "HRO". [Ez a tárgy nem adható át.] |
KITARTÁS (362. PAPI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Legyél bármilyen hatalmas varázsló, istened első számú avatárja, használd a létező leghatalmasabb erejű relikviákat, forgasd fegyveredet a mestereket megszégyenítő technikával, bizony előfordulhat, hogy olyan ellenféllel akadsz össze, akivel egy hagyományos harc alatt nem tudtok dűlőre jutni. A győztes egyértelmű meghatározásában segít ez a védekező varázslat, mely egy körrel meghosszabbítja a csata hosszát. Bár költsége mindössze 25 varázspont, anyagi komponense pedig egy csepp sáfránypor, a szokatlan megerőltetés igen káros szervezetedre: minden alkalommal, amikor elmormolod ezt a varázslatot, 1 évet öregedsz. Csak aztán vigyázz, a varázslat kétoldalú fegyver és bizony könnyen megeshet, hogy te maradsz alul a képességek végső határát feszegető harcban. A kitartás varázslat kalandozók ellen hatástalan. |
ISTENÍTÉLET (284. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az istenítélet egy energia alapú varázslat, amely isteni döntést hoz a célpont felett - ez általában az jelenti, hogy elveszíti életpontja 45%-kát, hacsak nem dobja meg a mentődobását. A varázslat elmondása kimeríti használóját, ilyenkor ő is elveszít 50 Ép-t. A varázslat 50 varázspontba kerül, anyagi komponense egy purifikátor háj. Az istenítélet 30, isteni küldetés teljesítéséért kapott regeneráció pontért vásárolható meg, az IM 284 paranccsal. |
GARMHEGYI ÁRNY (619. SZÖRNY) Garm hegyének mélyén milliónyi hosszabb-rövidebb barlangjárat húzódik, melyek egy egész rendszert alkotnak, ha nem is túl átláthatót. Régen csupán bányászás céljára fúrták ezeket, de később több olyan föld alatti lény lakhelye lett, akik minél mélyebbre húzódtak a felszínen tűző nap sugarai elől. A garmhegyi árnyak is ezek közül valók. A sötétségben teljesen észrevehetetlenek, ha pedig valamilyen világítóalkalmatossággal járod a föld alatti utakat, megtapasztalhatod, hogyan is néznek ki valójában. Aránytalanul szétfolyó kontúrjaik semmi jót nem tartogatnak a gyanútlan utazóknak, a villámgyorsan materializálódni képes mancsainak csapásaival pedig egészen elképesztő fizikai károsodás okozására képesek. Megsebezni csak mágikus fegyverrel tudod őket. A varázslatok egyáltalán nem hatnak rájuk, így pl. a vámpirizációra is immúnisak. |
GARMHEGYI SZERZETES (599. LÉNY) Garm hegyének legmagasabb pontjain, a szinte mindig hófedte fennsíkokon találkozhatsz ezekkel a visszavonultan élő árnytündérekkel. Nem érintkeznek senkivel, még saját fajtársaik táborát is messzire elkerülik, ha tehetik. Titkon a halhatatlanság elérésére tett kísérleteket folytatnak, és kitartásukat mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az ebben elért siker már több ezer éve várat magára. Persze a testükből lassan, de véglegesen elcsordogáló élettel ők sem tudnak mit kezdeni, hiába dolgoztak ki számtalan formulát, amely a halállal és annak kivédésével kapcsolatos. De a remény minden elpusztított lélekkel tovább nő... Mint a legtöbb árnytündér, a garmhegyi szerzetesek is immúnisak a vámpirizációra. |
AZ ÁRNYAK SEGÍTSÉGE (270. PAPI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Amikor ezt a varázslatot elmormolod, az árnyak megsűrűsödnek körülötted, körbefolyják ellenfeledet, csápjaik szívére és fejére mutatnak, szinte sugallva: ide üss! A leghatalmasabb szörnyeket kivéve, minden teremtmény szívét rémület járja át, ha valaki még az árnyaknak is parancsolni képes. A varázslat elmondásának eredményeképp a harc időtartamára +15 támadást kapsz, ez összeadódik az áldomás varázslatokkal és más, támadást módosító hatásokkal. A varázslat anyagi komponense egy éjkristály, használata 24 varázspontba kerül. |
PÓKKARMOK (886. TÁRGY) Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül. |
KHRAK BEHEMÓT (607. SZÖRNY) A Khrak hegység magasabban fekvő fennsíkjain él ez a nagyra nőtt szörnyeteg. A legkülönösebb látványt a fél tucat, jókora mancsban végződő kar jelenti, mely önálló életet él, ha a lény lépdel vagy harcol... Himbálózó járása a gorillákéra, a szőrtelen fejének tetején ékeskedő két szarv viszont a Thargodanok görbe fejdíszeire emlékeztet. Ha szembe kerülsz vele... illetve gigantikus alakja föléd magasodik, és mancsait ütésre emeli, hogy eltiporhasson, valószínűleg csak a lábaidban reménykedhetsz. Ha mégsem, nagyon kitartónak és elszántnak kell lenned. |
Erő: | 50 (59) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (46) | Támadás: | 99 (103) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 38 (47) | Védekezés: | 130 (139) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/58 év |
Egészség: | 39 (59) | Életpont: | 932/712 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (92) | Varázspont: | 2877/4 | Pénz: | 4992 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 93/17 | Pszi pont: | 502/103 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 25/11 (+4%) | szúrófegyverek: | 45/50 (+11%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 21/77 (+8%) |
dobófegyverek: | 37/28 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (200%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/59 | 2. nyomkövetés: | 69/42 (+40%) | 3. mászás: | 22/89 |
4. csapdakészítés: | 23/32 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 20/78 | 6. gyógyítás: | 62/86 |
7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 28/53 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 142/6 (+145%) | 11. taumaturgia: | 134/81 (+53%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 22/36 (+10%) | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 15/18 |
16. szörnyismeret: | 23/0 (+36%) | 17. pszi: | 53/4 (+4%) | 18. zárnyitás: | 27/67 (+17%) |
19. vadászat: | 21/9 | 20. vitalitás: | 3/1 | 21. bányászat: | 30/68 (+1%) |
22. testépítés: | 9/16 (+24%) | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 16/23 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
meditáció (#250, 0 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) |
nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
Morgan rúnája (#363) | fürkésző szemek (#213) | Pörhemór köre (#205) (113,20,1) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
háló (#186), élőholt pozdorja (#134), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
istenítélet (#284) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) | |
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) (teljesítve) |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1205 TU szükséges.) tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1923 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 9 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
18 | borkonyó bibe (#312) | 7 | bűvös shuriken (#562) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 31 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | lótuszvirág (#447) | 1 | manakristály (#500) | 6 | nyílvessző (#108) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 6 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | sötét kasza (#957) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 10 | tinta (#101) | |||
4 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | |||
16 | vas dobónyíl (#189) | 29 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | hro tekercs (#781) | 1 | kaja (#2) | |||
10 | obszidián kereszt (#756) | 1 | pirkit (#153) | 5 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | tarantulakarom (#887) |