353. forduló, 355. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 23. 12h:16'
EZ A 489. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD
490. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,57] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+474 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+103 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 608.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 6. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]

* 7. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 601.]

v 15 447 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új lótuszvirág. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 571.]

p 74 232 8 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 6 vasérc molekuláit, előállítottál 6 ilkin ércet. [-60 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 566.]

kre 232 122 5 kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot)
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 dözmöng szivet. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]

at 4153 5 TU-t adsz át a 4153. kalandozónak 5
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 217 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 524.]
[A parancs tárolásra került.]

hh 449 392 1107 használod a 449. tárgyat a 392. tárgyat az 1107. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 523.]
ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 194 életpontot sebeztél. A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy halálosztó kain!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 187 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy kronokukac!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 5 gyógykenőcsöt. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. [41 pontot használtál fel, van még 476.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 93, délre 57 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 465.]

m 2 mozogsz keletre
[179,57] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 195 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Viza EtDran. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 457.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy élőholt mirg. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 437.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Danin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy Zinthurg feltrancsírozása a feladat.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 189 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Balrognyűvő Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 417.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba könnyűnek tűnik: egy tüskés harci gromak megölése a feladatod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 193 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakkbraktúrbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 397.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[180,56] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 186 életpontot sebeztél. A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [181,57] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pordémon testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leon Silver I. lábát masszírozza. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,57] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Demizson előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő csapat qwarg rohamosztagos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 357.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[183,57] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leon Silver I. lábát masszírozza. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés gigaféreg nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 177 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Alba Locsy. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tanaka mosolyogva megszólal: "További sikeres kalandozást Néked, Barátom". Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [184,58] Bozótos terepre értél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [185,59] Lakott területre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran híveié. Egyszercsak egy mutáns nő rohan ki a szörnypiac kapuján, kétségbeesetten üvöltözik, és valami majmokat emleget. A szörnykert gondozóinak ruházatát viseli, oldalán korbács, öve mögé dugva vasalt bőrkesztyű. Bár te nem látsz semmilyen majmot a közelben, azért odamész, hátha tudsz neki segíteni. Kapkodva szedi a levegőt, szegény alig tudja elmondani, mi is történt.
- A ketrecek... pedig én úgy vigyáztam... nyolc veszett gorilla... megszökött! - lihegi neked. Aztán lassanként kiszeded belőle, hogy mi történt. Egy egész rakomány gorilla érkezett két napja a távoli Esthar Császárságból, és már mindet lefoglalózta Russlan, a cirkuszigazgató. Erre valahogy kinyitották a ketrecüket, és megszöktek. Miközben a gondozó beszél, lézengő kalandozók csoportosulnak körétek.
- Ha visszahozza őket valaki, esküszöm, bőkezűen megjutalmazom! Segítsetek! - fogja könyörgőre.
Egyszercsak egy hájas, troll fickó érkezik futva. Hentesköpenyben van, és bárdjával hadonászik. Elmondja, hogy egy hatalmas gorillát látott az imént a Csodák Kútjánál. Összenéztek a többi kalandorral. No ez a pont nektek való feladat! Csupán szólni kéne egy-két belevaló ismerősnek, és szervezni egy jó kis hajtóvadászatot! A Csodák Kútja remek kiindulópont lenne! A részleteken morfondírozva hagyod ott a nőt, aki újra és újra elmondja a történetet az újonnan érkezőknek. (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 333.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Még mindig a városban vagy.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 34 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+237 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 275.]

im 0 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 275.]

pki 30528 kiveszel a bankból 30528 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[184,61] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Elenios hívői építették.

Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 18, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 495 pontot. A következő körben tehát 695 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.

Erő: 42 (49) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 42 (45) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 30 (36) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 40/43 év
Egészség: 31 (39) Életpont: 432/383 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 1114/126 Pénz: 2780 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 194/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 38
Eddig összesen 3334 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19011 TP-t kaptál. Jelenleg 3346203 TP-d van. A következő szinthez még 153797 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, varkaudar katona, csataremák. A 335. fordulódban 33999 arany került a bankszámládra. 35698 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 33
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 94 3. lopás: 2
4. mászás: 19 (+1) 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 132 (+1) 8. titkosírás: 12 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 48 12. taumaturgia: 82
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 17 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: * 29 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 6 20. bányászat: 34 21. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme fölénye (#116) mentális pajzs (#72)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165)
jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kristályfolyadék (#449)
1 rókafarok (#124) 4 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
1 varkaudar látógömb (#1107) 5 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 dözmöng szív (#122) 5 gyógykenőcs (#313) 1 ilkin érc (#232)
5 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 6 lótuszvirág (#447)
7 sáfránypor (#211) 2 sötét tekercs (#535) 1 Thargodan esszencia (#328)
8 ugh méreg (#166) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(178,57) gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), kronokukac (#285)
(179,57) quwarg királynők (#153), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Zinthurg (#180), tüskés harci gromak (#156)
(180,56) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), 36. jellempróba, légirozmár (#94)
(181,57) pordémon (#253), Dornodon rúnaköve, oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(182,57) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba, qwarg rohamosztagosok (#242)
(183,57) patak, kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153), tüskés gigaféreg (#256), Alba Locsy (4825. kalandozó)
(184,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), 26. jellempróba
(184,61) piroslámpás ház (#614), Elenios oltár
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, 12. többszemélyes kaland
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), korinthai amőba (#420)

Üzenet küldése a karakternek