353. forduló, 355. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 27. 9h:28'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,62] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol Pterois volitansszal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Raia főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy jégelementál trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Komoran végigméritek egymást, majd egyszerre fegyvert rántotok. Kezdetét veszi a harc.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled gnóm nyílpuskával megcéloz Téged. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Pterois volitans jobb lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod Pterois volitans bal oldalát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod Pterois volitans jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Végítélettel Pterois volitans több döféssel felnyársalja a testedet. (5 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). Agyartőrrel Pterois volitans kicsit megbökdösi a jobb oldaladat. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 3888 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 357, gyógyulás: 156, összesen: -201 ÉP}

Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Wambal Quahm neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit:
1 varázskorsót.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, piros szemű, hosszú szakállas troll férfival. Bőre babarózsaszín. Ő +1 varázslat férje! Dornodon főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon megintcsak összefutsz egy kopasz, piros szemű, hosszú szakállas troll férfival. Bőre babarózsaszín. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon megintcsak összeakadsz egy kopasz, piros szemű, hosszú szakállas troll férfival. Bőre babarózsaszín. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 zafír fülbevaló (eladási ár: 190 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 1 balkezes gyűrű (eladási ár: 190 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 30 sáfránypor (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 1 moa töltő (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 angyalok gyűrűje (eladási ár: 1550 arany, ebből a kezelési költség: 124 arany), 5 manakristály (eladási ár: 3100 arany, ebből a kezelési költség: 248 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+56 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 665. hetének nyerőszámai: 30, 20, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 496.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 494.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 492.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 486.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 484.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 478.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]

* 8. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 474.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 473.]
[A parancs tárolásra került.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

fl 5 211 10 lopsz az 5. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Treak Millithor letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy kavadu iszák! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) [4 pontot használtál fel, van még 469.]

m 8 mozogsz északra
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2100 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 12 arany és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Wirnox a tomboló tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Változna a familiárisod nukleáris cickánnyá!. Belebotlasz valamibe: 1 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [9 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 2 30 megveszed a 2. tárgyat 30
Vásároltál 30 kaját. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 328 20 megveszed a 328. tárgyat 20
Vásároltál 20 Thargodan esszenciát. 1200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 151 20 megveszed a 151. tárgyat 20
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 szvó-ektoplazmát. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,46] A vidék sivatagosra vált. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leon Silver I. hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 251 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A lény kacagva szívja el életnedveidet. 34 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 4180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 155, gyógyulás: 123, összesen: -32 ÉP}


Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a szent jogar. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 9 ovimon-bogyó, 18 smirglilevél, 2 vas dobónyíl, 1 moa üveggömb, 41 madártoll.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Ellenvarázslat, 1 Garokk, 1 Aranyeső, 1 Szerencsejáték, 1 Kaszabolósáska. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 970 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 51 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (234 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen az ősi szellem lép eléd. - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+174 életerő.)
A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gumifát. Délre nézve látsz egy rát-fát. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés gigaféreg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 40, gyógyulás: 82, összesen: +42 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [187,45] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Látsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [187,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Belwar Dissengulp lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősdentor lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 60, gyógyulás: 127, összesen: +67 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod az alakváltó férfi (Auralátás: Melor Cwa Twilior - 2145. kalandozó) táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (2 sáfrányport). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [89 pontot használtál fel, van még 371.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Traldortúrlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Nem sokat teketóriázol, egy magadfajta ügyeskezű kalandozó számára ez gyerekjáték. Perceken belül nyitva a lakat. 540 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Könnyű feladatot kapsz: egy prüszkölő, tomboló alanori csatamént kell betörnöd és beidomítanod! Rögvest hozzálátsz. Hurkot vetsz a lóra, és minden erődet megfeszítve, engedelmességre kényszeríted, majd egy alkalmas pillanatban a hátára ugrasz. Próbál levetni magáról, de te szilárdan ülsz! Végül a ló megbarátkozik veled, kézből eteted. 540 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kő esik le a szívedről, amikor végre átjutsz, és megragadod a győzelmet jelentő zászlócskát. 1080 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Aranykezű Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Az előadásba beleadsz mindent, de hamar nyilvánvalóvá válik, hogy még tapasztalatlan vagy, kevés a gyakorlatod. A kalandmester a fejét csóválja - nem engedhet tovább.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 331.]

v 96 186 104 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(187,44) Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, 40. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), ősdentor (#282), egy alakváltó férfi
(187,45) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(187,46) Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), korinthai amőba (#420), tüskés gigaféreg (#256)

[186,104] Épületek tűnnek fel.

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy füstös lebuj (716. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 321.]

be 716 6666 bemész a 716. épületbe
Legutóbbi látogatásod óta nem lakik itt senki. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,44] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Belwar Dissengulp irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a magger nyakát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a magger testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 43, gyógyulás: 37, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 311.]

v 198 184 8 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(187,44) Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, 40. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), ősdentor (#282), egy alakváltó férfi, magger (#747)

[184,8] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Utad során felfedezel egy natali követ. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 301.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 301.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve pestisaura. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kreálj tíz szopógödröt! 2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. 3.) Lássuk, mennyi áruló Tharogdannal végeztél: húsznak az esszenciáját égesd el oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 271.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 20 Thargodan esszenciát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve menekülés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kreálj tíz szopógödröt! 2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. 3.) Semmisíts meg egyet a ritka natali kövek közül! [30 pontot használtál fel, van még 241.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[183,8] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy hegyi óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 533 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (118 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval jól megszurkálod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 362, gyógyulás: 187, összesen: -175 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+114 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,8] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát.

(Továbbmész...) [181,7] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. [45 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[180,6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy roguena nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy amniosz-fát. Jól kivehetőek a távolban. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Találsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval felnyársalod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 gyöngymangót. Elhagyod a furcsa képződményt. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg nagymester. Itt csata lesz.

Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 170.]

v 96 143 62 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(179,5) kputtyintó csalán (#247), grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60), quwarg nagymester (#214)
(180,6) roguena (#779), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, 41. jellempróba
(181,7) quwarg parafenomén (#248), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak
(182,8) bávatag golombár (#165), a 74. labirintus bejárata, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(183,8) hegyi óriás (#397), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(184,8) natali kő (#388), Chara-din monolitja (#534)

[143,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ravasack lábát masszírozza. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Délre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy épület van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Belebotlasz valamibe: 1 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 160.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] A befejezéshez még 494 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 55 pontért

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 50.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 46.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:441,Y:85. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 41.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a csataremák. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 41 pontod maradt, ebből a következő körre 41 pontot vihetsz át. Kapsz még 495 pontot. A következő körben tehát 536 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PESTISAURA (210. VARÁZSLAT)
A pestisaura mókás varázslat: dögletes bűzű aura ölel körbe, amely ragályt és pusztulást hoz mindenkire, akivel küzdelembe bocsátkozol - minden közelharc körben ellenfeleid 2D10 sebzést szenvednek el. A pestisaura egészen a következő kör elejéig tart, felrakása 5 TVP-t, 40 VP-t és egy szvó-ektoplazmát igényel.

MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Chara-din félisten hatalmú szolgája vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.

Erő: 40 (56) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 37 (46) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 43 (55) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 31/40 év
Egészség: 36 (40) Életpont: 596/411 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 8
Szerencse: 48 (61) Varázspont: 959/253 Pénz: 17295 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 155/176 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 30
Eddig összesen 2337 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 23466 TP-t kaptál. Jelenleg 2905809 TP-d van. A következő szinthez még 94191 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5889 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/70 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 34/34 (+9%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/45 dobófegyverek: 30/58 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/37 (+35%) 2. nyomkövetés: 63/35 (+23%) 3. lopás: 56/36 (+18%)
4. mászás: 10/44 (+4%) 5. csapdakészítés: 21/93 (+6%) 6. csapdaészlelés: 48/67 (+3%)
7. gyógyítás: 87/11 (+34%) 8. titkosírás: 5/82 9. felderítés: 23/93
10. szörnyidomítás: 18/19 (+5%) 11. teológia: 79/77 (+32%) 12. taumaturgia: 54/66 (-1381%)
13. szerencsejáték: 6/53 (+11%) 14. versengés: 24/74 (+19%) 15. zene: 2/72 (+9%)
16. szörnyismeret: 29/14 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 22/17 (+4%)
19. vadászat: 13/70 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 22/18
22. úszás: 9/56 23. főzés: 10/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (4x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (7x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (3x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (5x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (7x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28)
tolvajvér (#364) hatalomvarázs (#220) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), armageddon (#218)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre
káosz szava (#207) >> Tb.gátló Vlagyimir (#6666)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Semmisíts meg egyet a ritka natali kövek közül!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1462 arany (#50) 1 nyílvessző (#108) 1 szent jogar (#150)
3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyöngymangó (#135) 21 isteni könnycsepp (#260) 20 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 korinthai talizmán (#814) 5 madártoll (#112)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 7 sáfránypor (#211)
10 szvó-ektoplazma (#151) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,62) Treak Millithor (5941. kalandozó), friss csatamező (#262), tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, városépítkezés (#398), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek