Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 27. 9h:28' EZ A 356. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD 357. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled gnóm nyílpuskával megcéloz Téged. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Pterois volitans jobb lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod Pterois volitans bal oldalát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod Pterois volitans jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Végítélettel Pterois volitans több döféssel felnyársalja a testedet. (5 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). Agyartőrrel Pterois volitans kicsit megbökdösi a jobb oldaladat. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 3888 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 357, gyógyulás: 156, összesen: -201 ÉP}
Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Wambal Quahm neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit:
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
fku | felt. kutatás |
fl 5 211 10 | lopsz az 5. fajúaktól a 211. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 12 arany és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}
ve 2 30 | megveszed a 2. tárgyat 30 |
ve 328 20 | megveszed a 328. tárgyat 20 |
ve 151 20 | megveszed a 151. tárgyat 20 |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 251 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A lény kacagva szívja el életnedveidet. 34 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 4180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 155, gyógyulás: 123, összesen: -32 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A szilánk működik (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 40, gyógyulás: 82, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [187,45] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Látsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [187,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Belwar Dissengulp lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősdentor lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 60, gyógyulás: 127, összesen: +67 ÉP}
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
v 96 186 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,104] Épületek tűnnek fel.
be 716 6666 | bemész a 716. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a magger nyakát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a magger testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 43, gyógyulás: 37, összesen: -6 ÉP}
v 198 184 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
[184,8] A síkságot ritka erdő váltja fel.
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im 0 2 | imádkozol |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 533 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (118 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval jól megszurkálod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 362, gyógyulás: 187, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [182,8] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
(Továbbmész...) [181,7] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [179,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval felnyársalod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}
v 96 143 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ravasack lábát masszírozza. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Délre nézve látsz egy tűzbokrot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy épület van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 55 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
PESTISAURA (210. VARÁZSLAT) A pestisaura mókás varázslat: dögletes bűzű aura ölel körbe, amely ragályt és pusztulást hoz mindenkire, akivel küzdelembe bocsátkozol - minden közelharc körben ellenfeleid 2D10 sebzést szenvednek el. A pestisaura egészen a következő kör elejéig tart, felrakása 5 TVP-t, 40 VP-t és egy szvó-ektoplazmát igényel. |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
Erő: | 40 (56) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 37 (46) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 43 (55) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/40 év |
Egészség: | 36 (40) | Életpont: | 596/411 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 48 (61) | Varázspont: | 959/253 | Pénz: | 17295 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 155/176 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 34/34 (+9%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/45 | dobófegyverek: | 30/58 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/37 (+35%) | 2. nyomkövetés: | 63/35 (+23%) | 3. lopás: | 56/36 (+18%) |
4. mászás: | 10/44 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 21/93 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 48/67 (+3%) |
7. gyógyítás: | 87/11 (+34%) | 8. titkosírás: | 5/82 | 9. felderítés: | 23/93 |
10. szörnyidomítás: | 18/19 (+5%) | 11. teológia: | 79/77 (+32%) | 12. taumaturgia: | 54/66 (-1381%) |
13. szerencsejáték: | 6/53 (+11%) | 14. versengés: | 24/74 (+19%) | 15. zene: | 2/72 (+9%) |
16. szörnyismeret: | 29/14 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 22/17 (+4%) |
19. vadászat: | 13/70 | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 22/18 |
22. úszás: | 9/56 | 23. főzés: | 10/93 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (4x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (7x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (3x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (5x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (7x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), Tb.gátló Vlagyimir (#6666) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), armageddon (#218) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | |
káosz szava (#207) | >> | Tb.gátló Vlagyimir (#6666) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0) |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Semmisíts meg egyet a ritka natali kövek közül! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1462 | arany (#50) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 21 | isteni könnycsepp (#260) | 20 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 5 | madártoll (#112) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 7 | sáfránypor (#211) | |||
10 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | víz (#27) |